Miksi te hysteerikot pidätte hengityssuojaimia kaupassa?!
Minua eivät haittaa ja ymmärrän että mielenterveysongelmat pahenee tällaisena aikana, mutta luuletteko että on kiva kun lapset säikkyy joka kauppareissulla? Niille sitten pitää selittää että setä tai täti on vähän semmoinen erikoinen mutta ei tarvitse pelätä. Nuorin lapsi on jopa alkanut saamaan painajaisia! Hävetkää!
Kommentit (76)
Minä pidän koska minulla on melko varmasti koronatartunta jotta en tartuta muita kaupassakävijöitä. Eihän siitä altistumatttomille ole edes mitään hyötyä. Tai no, on sen verran että on vaikeampi kosketella kasvojaan. Mutta jos pystyy olemaan kauppareissun koskettelematta kasvojaan ja pesee kädet huolella heti kotiin päästyään niin maski on aivan turha.
Kuule minä pidän jos haluan! Ajattelen terveyttäni!
Onks sun lapses jotain erityisherkkiä 😂
OIet trolli ja tiedämme sen. Voit nyt lopettaa tämän saman kommentin toistamisen kaikkialla.
Kun pidän maskia, urpot ei tule lähelle. Mutta miksi viet lapset kauppaan?
Minä pidän vähentääkseni kapan työntekijöiden kuormaa.
Tynnyrissä lapsias kasvatat vai Porvoossa?
Ne pitävät, jotka luulevat että suoja estää tautia tarttumasta.
Ne eivät estä koronaan tarttumasta, sillä tavallinen suusuojus läpäisee aivastuksen ja yskmisen pisarat.
Suusuojus suojaa vain sitä, että käyttäjä itse ei levitä tautia, ja heikosti sitäkin.
Pitää olla kunnon maskit, että torjuisivat tartunnat ja niitä ei tavallisilla kansalaisilla.
Ja useimmat eivät edes osaisi käyttää tehokkaita maskeja oikein, ja väärinkäytettynä nuo maskit levittävät tautia eli niistä on vain haittaa tavalliselle ihmiselle.
Mutta antakaa ihmisten käyttää niitä, se saa heidän olonsa tuntumaan turvallisemmalta, mutta toisaalta tuudittaa väärään uskomukseen, että nyt ainakaan tauti ei tartu minuun, kun mulla on tämä suosuojus.
Edelleen käsienpesu on ykkösasia ja mitä useammin ja perusteellisemmin sen parempi.
Tiheä käsien pesu on hävittänyt tavallisen flunssa lähes kokonaan nyt.
Tynnyrissako niita lapsiasi kasvatat?
Pidän sen vuoksi, kun en jaksa meikata. Mitä se sulle kuuluu?
Häpeäisit paska trolli.
Suomessa on oikeasti vielä tyhmä kulttuuri noiden maskiepäröintien kanssa ja sitten pitää vielä pahentaa sitä tällaisella paskalla.
Jokainen joka uskaltaa maskia pitää, se on kotiin päin.
Jos lapsesi säikkyvät maskeja, niin se johtuu sinusta. Et ole osannut selittää että maskia käyttävät ihmiset estävät viruksen leviämistä omalta osaltaan.
Lapset ymmärtävät kyllä asiallisen selityksen. Mutta jos itse hysteerisesti pelkäät maskeja käyttäviä niin silloin lapset luulevat että maskit ovat jotenkin vaarallisia ja niitä täytyy pelätä.
Luin saman uutisen Ylen sivuilta, tuon että, että nyt ankara käsienpesu on hävittänyt flunssaa lähes olemattomiin.
Ovat pakollisia Aasiassa ja Itä-euroopassa. Käytetään laajalti New Yorkissa ja Britanniassa. Joten kerros sille penskalle että se oikein mainio vaihtoehto.
Mulla on FFP3 tason maski eli sellainen herkkumaski mitä suomalaisilla hoitsuillakaan ei ole. Niitä ei Tiinuliinikaan onnistunut tuomaan vaikka 10 miltsiä maksoi valtio. Totta munassa mä laitan sen naamalleni ja nyt tuon skandaalin jälkeen laitan ylpeydellä. Mulla on myös suojalasit peililasilla eli mun silmiä ei näe eli kun mulla on tuo maski ja silmäsuojat ja mun suojapuku niin näytän ihan ammattilaiselta eli täysvarustus/ufopuku. Hellouuu elämänkoululaisella on tollaset vermeet mutta ei ammattiväellä! Haha maistus varmaan sulleki :p
No jospa ekaksi ryhdyt läksyttämään lakanakansaa jotka jollain kumman erikoissyyllä saavat aina naamioitua kaikkialla kun se muilta on kielletty. Ne sen lisäksi ovat oikeasti pelottava näköisiä sekä pelottavia oikeastikin.
Mut vastauksena kysymykseesi, koska kotona on henkilö joka ei saa saada sitä tautia mistään
Ap, kannattaa kertoa lapsellesi Koronasta, niin ei hätkähtele, kun ihmiset varoo toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on FFP3 tason maski eli sellainen herkkumaski mitä suomalaisilla hoitsuillakaan ei ole. Niitä ei Tiinuliinikaan onnistunut tuomaan vaikka 10 miltsiä maksoi valtio. Totta munassa mä laitan sen naamalleni ja nyt tuon skandaalin jälkeen laitan ylpeydellä. Mulla on myös suojalasit peililasilla eli mun silmiä ei näe eli kun mulla on tuo maski ja silmäsuojat ja mun suojapuku niin näytän ihan ammattilaiselta eli täysvarustus/ufopuku. Hellouuu elämänkoululaisella on tollaset vermeet mutta ei ammattiväellä! Haha maistus varmaan sulleki :p
Teholla ja valvonnassa on, kuten kuuluukin. Kuormitus on siellä vähän eri luokkaa kuin elämänkoululaisen kauppareissulla, mutta suit yourself, kirjaimellisesti.
Huono.