Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapaatte rakastajaanne

Vierailija
11.04.2020 |

Eli jos teillä on salasuhde, missä tapaatte? Varsinkin jos molemmat ovat varattuja.

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa, toisella paikkakunnalla. Viikonloppuisin on saatettu tehdä parin yön matka Tallinnaan. Jos pikaisesti nähty niin autossa juteltu. En suosittele kenellekään niin raastavaa elämää. Alkuhuuman jälkeen kun tunteet tulee mukaan. Niinhän siinä kävi että täytyi laittaa elämä uusiksi.

Vierailija
42/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan enää ikinä missään, ei olla nähty moneen kuukauteen. Itkettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellissa, toisella paikkakunnalla. Viikonloppuisin on saatettu tehdä parin yön matka Tallinnaan. Jos pikaisesti nähty niin autossa juteltu. En suosittele kenellekään niin raastavaa elämää. Alkuhuuman jälkeen kun tunteet tulee mukaan. Niinhän siinä kävi että täytyi laittaa elämä uusiksi.

Tämä. Aloitin suhteen varatun kanssa, kun olin itse eroamassa. Piti olla rationaalinen suhde, jossa tärkeintä hyvä seksi ja ajatus, että suhteen voi lopettaa milloin vain halutessaan. Tunteille ei vain voinut mitään, kun ne leimahtivat jossain vaiheessa. Halusimme nähdä koko ajan, ja olimme joka ikinen päivä tekemisissä jollain tavoin. Itkuilta ja surulta ei tosiaankaan vältytty. En vaihtaisi päivääkään pois, mutta en enää koskaan halua aloittaa uutta vastaavaa suhdetta. Henkisesti hyvin raskasta.

Vierailija
44/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän vähän erilaisia paikkoja.

Vierailija
45/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh ei enää ikinä rakastajaa. Kokemus oli liian repivä ja kaksijakoinen. Pälli meinas levitä

Vierailija
46/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Aloitin suhteen varatun kanssa, kun olin itse eroamassa. Piti olla rationaalinen suhde, jossa tärkeintä hyvä seksi ja ajatus, että suhteen voi lopettaa milloin vain halutessaan. Tunteille ei vain voinut mitään, kun ne leimahtivat jossain vaiheessa. Halusimme nähdä koko ajan, ja olimme joka ikinen päivä tekemisissä jollain tavoin. Itkuilta ja surulta ei tosiaankaan vältytty. En vaihtaisi päivääkään pois, mutta en enää koskaan halua aloittaa uutta vastaavaa suhdetta. Henkisesti hyvin raskasta.

Tämä myös. Aloitettiin seksisuhteella, mutta tunteet tulivat mukaan. Onneksi molemmat tiedettiin alusta lähtien, että tunteet eivät muuta mitään, vaan molemmat pysyvät avioliitoissaan. Tunteet toivat rauhan ja yhä syvenevän tyytyväisyyden suhteeseen. Näin jo yli 10 vuotta ❤

Vierailija
47/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka pettää kumppaniaan osaa valehdella, hämätä, peittää, syyllistää, häivyttää, salata, hävittää todisteita. Mihin nuo puolet katoaisivat? Vähitellen niistä tulee osa ihmisen identiteettiä. Tietenkin hän käyttää näitä taitojaan kaikissa ihmissuhteissaan, tiedostamattaan jos ei muuten. En palkkaisi, en olisi ystävä, en luottaisi elämääni puolisoaan pettävään ihmiseen.

Vierailija
48/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista meininkiä!

Vierailija
49/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme alapeukutusta. Jos kysytään ja siihen vastataan niinkuin asia on, niin miten voi alapeukuttaa. Ei se paikka siitä muuksi muutu😅

Vierailija
50/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme alapeukutusta. Jos kysytään ja siihen vastataan niinkuin asia on, niin miten voi alapeukuttaa. Ei se paikka siitä muuksi muutu😅

Moralistien täytyy saada päteä.

Vierailija
51/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka pettää kumppaniaan osaa valehdella, hämätä, peittää, syyllistää, häivyttää, salata, hävittää todisteita. Mihin nuo puolet katoaisivat? Vähitellen niistä tulee osa ihmisen identiteettiä. Tietenkin hän käyttää näitä taitojaan kaikissa ihmissuhteissaan, tiedostamattaan jos ei muuten. En palkkaisi, en olisi ystävä, en luottaisi elämääni puolisoaan pettävään ihmiseen.

Tämä on totta. Pystyn jopa itselleni valehtelemaan että mitään en ole tehnyt. Myönnän vain pettämiset jotka itselleni sopii myöntää.

Vierailija
52/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Pystyn jopa itselleni valehtelemaan että mitään en ole tehnyt. Myönnän vain pettämiset jotka itselleni sopii myöntää.

Höpö höpö. Minä olen toinen nainen enkä ole ikinä pettänyt itse ketään ja olen luotettava ja rehellinen ihminen.

Vierailija
53/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa, koska molemmat varattuja. Pääsisipä taas pian....elämäni parasta seksiä ja läheisyyttä.

Vierailija
54/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesetkö kätesi Pontius?

Vierailija
55/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluatte valehdella ja pettää tai olla niitä kakkosia sille rakastajallenne?

Kivojen hetkien ja hyvän seksin takia.

Toinen nainen

13 miinuspeukkua? Kyllä nuo on mun motiivini, turha sitä on kiistää. Ei pidä kysyä, jos ei kestä vastausta.

Vierailija
56/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluatte valehdella ja pettää tai olla niitä kakkosia sille rakastajallenne?

Pitkässä parisuhteessa joskus alkaa kaipaamaan enemmän romantiikkaa ja perhosia vatsaan. Toinen henkilö on tähän oiva tapa. Se, että pidetään työkaverin kanssa hauskaa ei ole vaimoltani pois. Päinvastoin: koen asiasta huonoa omatuntoa ja olen paljon huomaavaisempi häntä kohtaan. Ei tunteeni mihinkään muuttunut ole...

Vierailija
57/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä parisuhteessa joskus alkaa kaipaamaan enemmän romantiikkaa ja perhosia vatsaan. Toinen henkilö on tähän oiva tapa. Se, että pidetään työkaverin kanssa hauskaa ei ole vaimoltani pois. Päinvastoin: koen asiasta huonoa omatuntoa ja olen paljon huomaavaisempi häntä kohtaan. Ei tunteeni mihinkään muuttunut ole...

Sama. Gf on kiva ja hyvä nainen mutta se toinen on kuuma. Muutama tunti sitä ja niin olen taas tyytyväinen. Huono omatunto ei tosin ole.

Vierailija
58/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesetkö kätesi Pontius?

Pesen tietysti, koska korona.

Vierailija
59/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua erota enkä loukata tyttöystävää, mutta haluan tavata rakastajatartani, joka on todella kaunis ja saan elämäni parasta seksiä.

Enemmän loukkaat pettämällä kuin eroamalla.

Vierailija
60/148 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua erota enkä loukata tyttöystävää, mutta haluan tavata rakastajatartani, joka on todella kaunis ja saan elämäni parasta seksiä.

Enemmän loukkaat pettämällä kuin eroamalla.

En loukkaa kun ei hän tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi