Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapaatte rakastajaanne

Vierailija
11.04.2020 |

Eli jos teillä on salasuhde, missä tapaatte? Varsinkin jos molemmat ovat varattuja.

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi tunneta kamalasti ihmisiä lähikaupungissa niin käydään siellä ravintoloissa ja hotelleissa.

Vierailija
142/148 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUPs

Vierailija
144/148 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluatte valehdella ja pettää tai olla niitä kakkosia sille rakastajallenne?

En halua erota enkä loukata tyttöystävää, mutta haluan tavata rakastajatartani, joka on todella kaunis ja saan elämäni parasta seksiä.

Miksi et vain eroa tyttöystävästäsi?

Itse miestäni aikanaan pettänyt ja siitä kiinni jääneenä oli hirveä nähdä se kumppanin tuska jonka aiheutin. Mies antoi anteeksi, mutta ei koskaan unohtanut.

Ei ole syytä erota. Tällä tavalla saan kaiken.

Ja pian voit myös menettää kaiken. Nimittäin ahneella on yleensä paskainen loppu. Muista nämä sanani, syövytä ne aivojesi sopukoihin, sillä pettäjällä on lyhyet jäljet.

En silti aio satuttaa tyttöystävää jättämällä hänet. Se eroaa, joka ei halua olla yhdessä. Jos totta puhutaan niin mulle jää se toinen nainen, kaikkea en menetä.

No olisitko onnellinen hänen (toisen naisen) kanssa ja voisitko todella sitoutua häneen?

Ei ole nyt sellaisia tunteita mutta seksi jää ja hän on hauska ja fiksu.

Pidätkö häntä jotenkin halpana siitä syystä että on tuollaisessa järjestelyssä mukana? Siksikö?

En tosiaan. Hieno nainen. Ollaan sovittu että nähdään näin.

Mitä sitten ajattelet vaimostasi? Onko hänen kanssa ollut halua vai menkitkö naimisiin jostain muusta syystä?

Edelleenkään en ole naimisissa. Hän on kiva ja hyvä nainen, jota rakastan. Seksi on ok, hän saa siitä enemmän kuin minä.

Koetko sitten, ettet voi kertoa toiveistasi hänelle?

Olen kertonut ja pyytänyt. Ei tykkää eikä halua. Eikä hän sytytä mua samalla tavalla vaikka meillä on seksiä.

Mutta aiemmin on kuitenkin ollut erilaista vai alusta asti ollut noin?

On ollut alusta asti. Ensin oli niin kivaa, ettei se haitannut. Sitten tuli tilaisuus saada se, mitä halusin.

Eikö sitten alusta olisi kannattanut odotella sopivampaa kumppania..

Tämä oli ihan sopiva tähän elämäntilanteeseen. Kuten sanoin, on ollut kivaa ja helppoa.

Kai tyttöystäväsi tietää että on sinulle "tähän tilanteeseen sopiva" objekti. Eikä ala itsekään suunnitella pidempää tulevaisuutta kanssasi?

Niin en sanonut. Kun tutustuttiin, hän tuntui sopivalta kumppanilta ja tuntuu yhä. Rakkautta on. Tutustuttiin jo aikuisiällä eikä suunnitella enää mitään perheenperustamisia.

Vierailija
145/148 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen välityksellä

Vierailija
146/148 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluatte valehdella ja pettää tai olla niitä kakkosia sille rakastajallenne?

Pitkässä parisuhteessa joskus alkaa kaipaamaan enemmän romantiikkaa ja perhosia vatsaan. Toinen henkilö on tähän oiva tapa. Se, että pidetään työkaverin kanssa hauskaa ei ole vaimoltani pois. Päinvastoin: koen asiasta huonoa omatuntoa ja olen paljon huomaavaisempi häntä kohtaan. Ei tunteeni mihinkään muuttunut ole...

Tämä kertoo minulle ainakin, että sinulla on huono mielikuvitus etkä osaa nähdä vaivaa, jotta kipinä säilyisi vanhassa parisuhteessa. Parisuhde vaatii kovaa työtä ja jos toista rakastaa, niin on valmis tekemään asian eteen kovasti töitä.

Kyllä sitä töitä on tehty ja tehdään koko ajan. Se tietty ihastumisen kipinä vain kadonnut tai muuttanut olomuotoaan. Rakkauteni ei koskaan ole hiipunut. Ehkäkin voimistunut vain ajan mittaan. Toisaalta kun huomattiin työkaverin kanssa, että tunnetaan hyvin paljon vetoa ja jopa ihastumista toisiimme, juteltiin asiasta. Kummatkin mielestämme ollaan hyvissä parisuhteissa eikä välttämättä parisuhde välillämme toimisi. Seksi on mahtavaa ja saadaan kumpikin tästä se mitä halutaan...

Tämä sama. Seksi on mahtavaa ja suhde jotenkin levollinen, kun ei tarvitse miettiä mitään seurustelukuvioita rai tulevaisuuden suunnitelmia. On vain upeaa seksiä, rakkautta ja hyvää yhdessäoloa.

Eikä arkea, vain juhlaa.

Vierailija
147/148 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita vinkkejä?

Vierailija
148/148 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa päivisin. Hankin rakastajan koska mieheni haluaa seksiä paljon vähemmän kuin minä. Ja sekin vähä mitä tahtoo, on pelkkää perusvaniljaa kun itse taas olen vahvasti sub. Ja joo, olen yrittänyt puhua, ehdottaa ja innostaa edes kokeilemaan, ei auta.

Rakastajani on samassa tilanteessa. Meillä synkkaa muutenkin, mutta seksin takia tapaillaan. Tunteita ei ole eikä tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi