Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku, minkalaisen kumppanin sinä toivoisit löytäväsi?

Vierailija
11.04.2020 |

Itse olen miettinyt mitkä on oikeesti niitä asioita ja ominaisuuksia, joita toivoisin mieheltä. Niitä on huumorintaju, iloisuus, terve itseluottamus, osaa huomioida läheiset ja tykkää seksistä, läheisyydestä ja on myös valmis kokeilemaan uusia asioita silläkin saralla.
Mitäs sää toivot tulevalta kumppanilta?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaali kumppanini:

kemiat kohtaisivat todella hyvin, empatia ja tunnetaidot hanskassa, hassuttelija, puhelias, positiivisesti asioita katsova, vasemmistolainen, mahdollisesti kinky, minkä tahansa sukupuolinen, ei päihdeongelmaa, eläinrakas

Luovuus myös iso plussa!

42/69 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 34-vuotias nainen

- Huumorintaju osuu omani kanssa yksiin

- Rauhallinen

- Käy töissä, etsii töitä tai opiskelee (ei tarvitse olla korkeakoulutusta, itsellänikään ei ole)

- Ei suuria taloudellisia ongelmia

- Ei mielellään juo, polta tai käytä huumeita

- Ei tatuointeja

- Minua pidempi (olen 160 cm pitkä)

- Ei mielellään ylipainoinen

- Ei halua lapsia tai lemmikkejä, mutta pitää niistä

- Jollain tasolla kiinnostunut esimerkiksi kirjallisuudesta, musiikista ja elokuvista

Mahän oltas made match in heaven jos toi toiseksi viimeinen kohta kahdelta kohtaa ois toinen :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tota yhtä oon yrittänyt lämmitellä jo vuoden, eikä ole kiinnostusta muita jahdata toistaiseksi. Pientä lämpeemistä on havaittavissa, vaikkakin pelkään ettei hän huoli alle 190 cm miestä. Ja on siten ensimmäinen pituusrajoitteinen minun kiinnostuksen kohteena.

Ai niin, niitä ominaisuuksia, empaattinen, mukava, mutkaton, huumorintajuinen, seikkailunhaluinen ja itsevarma. On sitä ulkonäköäkin juu, hoikka ja hyvä peppu. Upeat hiukset, ja on ehdottomasti ensimmäinen kerta kun hiukset on säväyttänyt.

Miksi luulet, että ei huolisi alle 190cm miestä? Mulle kelpaisi semmonen 175-185cm mies, 190cm on jo turhankin pitkä pusutteluun sun muuhun.

T. Nainen 170cm

No, yksillä, ei-treffeillä, kysyi näinkö mistä toi pitkä mies tuli? Ei kai Alkosta? Näillä ei treffeillä on kuitenkin katseltu jo yli vuoden verran. Ei tule olemaan yhteistä tulevaisuutta, mutta tähän asti ollut ihan mukavaa

Vierailija
44/69 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen joka pitää mökkeilystä, veneilystä ja golfista.

Vierailija
45/69 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideaali kumppanini:

kemiat kohtaisivat todella hyvin, empatia ja tunnetaidot hanskassa, hassuttelija, puhelias, positiivisesti asioita katsova, vasemmistolainen, mahdollisesti kinky, minkä tahansa sukupuolinen, ei päihdeongelmaa, eläinrakas

Luovuus myös iso plussa!

Oletko sinä nainen vai mies?

Vierailija
46/69 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ideaali kumppanini:

Luovuus myös iso plussa!

Naisoletettu.

Vierailija
47/69 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ideaali kumppanini:

Luovuus myös iso plussa!

Naisoletettu.

Omaa sukupuolta ei tarvitse "olettaa". Vaikka ei se kai kiellettyäkään ole, jos et oikein tiedä.

Vierailija
48/69 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväsydäminen ja rehellinen nainen, joka osaa näyttää tunteensa. Liikunnallinen ja omaa terveelliset elämäntavat, indekseillä ei väliä. Sopivan naisellinen, tykkään pitkistä hiuksista.

Jos sattuisi löytymään luomupunahiuksinen nainen ruskeilla silmillä ja pisamilla, niin antaisin helposti puoli valtakuntaa.. <3 

Vierailija
49/69 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällinen, rehti, kiltti ja kunnollinen mies, musikaalinen vielä olisi plussaa. Joka haluaisi oikeasti sitoutua, perustaa perheen ja vanheta onnellisena yhdessä.

Vaikka täällä miten väitetään muuta, kyllä tavallisille kunnon miehille olisi ottajia.

Lähdetkö treffeille? Kaikki nuo mätsää.

t. sinkkumies 40 v

Täh? Sähän oot jo noin 10 vuotta liian vanha perheenperustamiseen. Toki sitoutuminen ja aito parisuhdekin on enemmän mitä harva mies haluaa, mutta perheenperustamisen ja lastenteon aika meni jo.

eri

Vierailija
50/69 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ideaali kumppanini:

Luovuus myös iso plussa!

Naisoletettu.

Omaa sukupuolta ei tarvitse "olettaa". Vaikka ei se kai kiellettyäkään ole, jos et oikein tiedä.

Itseasiassa henkinen ja fyysinen sukupuoli ovat eri asioita eikä yhteiskunnan olettama sukupuoli ole välttämättä ihmisen omakseen tuntema sukupuoli. Tässä asian hyvin selittävä tutkimus: https://is.gd/Fks0sU

Vierailija
51/69 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuton, raitis ja lapseton. Normaalipainoinen ulkoilmaihminen eli viihtyy niin lenkkipolulla, hiihtoladulla kuin vaelluksellakin. Aikuinen, jalat maassa oleva tolkun ihminen jolta onnistuu sekä pienet rempat, renkaanvaihto että ruuanlaitto.

Tavallinen suomalainen mies <3

Vierailija
52/69 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö persumuijia yhtään? Ihanne olisi vaalea valkyria, ihan kuin ihana Laura Huhtasaari. Itse asiassa äänestinkin häntä sinne EU-parlamenttiin viime vaaleissa.

Ettäs tiedätte kommarit.

Vierailija
53/69 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on jännä juttu, että miten eri ihmiset määrittelee perus, tavallinen mies tai nainen.

Mulle kelpaisi tavallinen mies ja mulle tavallinen mies on normi äijämäinen duunari, jolla on huumorintajua ja joka arvostaa ja huolehtii itsestään. Tykkään, että mies osaa keskustella ja on poikamainen. Arvostan sitä, että mies osaa tehdä käsillään ns. miesten töitä. Seksistäkin sais tykätä ja olla vähän tuhmakin. Hakusessa on vaan tämmöinen perus/normi mies.

Vierailija
54/69 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/69 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies jonka kanssa kemiat kohtaisivat. Jonka suudelmat saisivat jalat veteliksi ja vatsaan miljoona perhosta. Mies olisi söpö, ystävällinen, uskollinen, huumorintajuinen ja luottamuksen arvoinen. Miehellä saisi olla ruskeat silmät ja pehmeät kasvot. Ammatilla ei ole mitään merkitystä. Mieluusti sellainen kotihiiri jonka kainaloon käpertyä. Jotain särmääkin olis kiva olla, koska mulle ei sopis "joo joo mies". Tiedän, että ei löydy mistään...

Vierailija
56/69 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleltään terve, terveet elintavat,urheilullinen. Tärkeää myös että tullaan toimeen ilman suurempia ongelmia ja vetovoimaa on puolin ja toisin. Ei oo löytyny.

N23

Vierailija
57/69 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas, vanhempi mies, impotentti, alkava muistisairaus..

Vierailija
58/69 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti ja söpö, hoikkavartaloinen ja omistaa seksikkään tiukan näköisen jalkovälin/pepun. 

M34

Vierailija
59/69 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tota yhtä oon yrittänyt lämmitellä jo vuoden, eikä ole kiinnostusta muita jahdata toistaiseksi. Pientä lämpeemistä on havaittavissa, vaikkakin pelkään ettei hän huoli alle 190 cm miestä. Ja on siten ensimmäinen pituusrajoitteinen minun kiinnostuksen kohteena.

Ai niin, niitä ominaisuuksia, empaattinen, mukava, mutkaton, huumorintajuinen, seikkailunhaluinen ja itsevarma. On sitä ulkonäköäkin juu, hoikka ja hyvä peppu. Upeat hiukset, ja on ehdottomasti ensimmäinen kerta kun hiukset on säväyttänyt.

Miksi luulet, että ei huolisi alle 190cm miestä? Mulle kelpaisi semmonen 175-185cm mies, 190cm on jo turhankin pitkä pusutteluun sun muuhun.

T. Nainen 170cm

Miksei 170cm mies? Silloinhan vasta olisikin helppo pusutella

ohis

Vierailija
60/69 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kiltti, huumorintajuinen ja luonnossa viihtyvä nainen, joka ei ole mikään itseään jokaiselle miehelle tyrkyttävä tapaus. Vaikka itse suht ruma olenkin, niin nainen voisi olla nätti. Toisaalta voisin jopa vaatia missitason naista itselleni, koska en tavallisellekaan naisille ihan se ykkösvaihtoehto ole, joten voin vaatia huoletta vaikka miljonääriä kumppanikseni, se ei varsinaisesti osakkeitani heikennä. Olen kyllä tässä vuosien aikana jo onneksi tähän sinkkuuteen tottunut, että en oikeastaan osaa edes naista enää niin kovin kaivata. Aina on kuitenkin ihan hauska jossitella ja leikkiä ajatuksella. Suoraan sanottuna en edes usko, että enää pystyisin edes kasvamaan miksikään parisuhdeihmiseksi.

Terveisin Naispelko27