Sinkku, minkalaisen kumppanin sinä toivoisit löytäväsi?
Itse olen miettinyt mitkä on oikeesti niitä asioita ja ominaisuuksia, joita toivoisin mieheltä. Niitä on huumorintaju, iloisuus, terve itseluottamus, osaa huomioida läheiset ja tykkää seksistä, läheisyydestä ja on myös valmis kokeilemaan uusia asioita silläkin saralla.
Mitäs sää toivot tulevalta kumppanilta?
Kommentit (69)
No, tota yhtä oon yrittänyt lämmitellä jo vuoden, eikä ole kiinnostusta muita jahdata toistaiseksi. Pientä lämpeemistä on havaittavissa, vaikkakin pelkään ettei hän huoli alle 190 cm miestä. Ja on siten ensimmäinen pituusrajoitteinen minun kiinnostuksen kohteena.
Ai niin, niitä ominaisuuksia, empaattinen, mukava, mutkaton, huumorintajuinen, seikkailunhaluinen ja itsevarma. On sitä ulkonäköäkin juu, hoikka ja hyvä peppu. Upeat hiukset, ja on ehdottomasti ensimmäinen kerta kun hiukset on säväyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällinen, rehti, kiltti ja kunnollinen mies, musikaalinen vielä olisi plussaa. Joka haluaisi oikeasti sitoutua, perustaa perheen ja vanheta onnellisena yhdessä.
Vaikka täällä miten väitetään muuta, kyllä tavallisille kunnon miehille olisi ottajia.
Aivan samaa mieltä sun kanssa. Tavallinen kunnon mies on paras. Ap
Näinhän te sanotte, mutta tosielämässä ei vaan kelpaa.
Ehkäpä vain samaa etsivien polut eivät kohtaa? Missä tällaiseen tavalliseen kunnon mieheen törmäisi? (Jos ei etsi yöelämän suunnalta.)
Siinäpä se on. Itse en ainakaan käy baareissa. Työn parissa olen tavannut näitä tavallisia suomalaisia miehiä, mutta kaikki ovat olleet varattuja, missä sinkut piileskelee? Ap
Itse olen M34 ja toivoisin löytäväni samanikäisen tai nuoremman naisen joka haluaisi loppuelämän parisuhteen ja myöhemmin lapsia. Hän olisi luonteeltaan kiltti, kunnollinen, hyväsydäminen, herttainen, rauhallinen "naapurintyttö". Ulkonäöltään hänellä olisi söpö ja lämmin olemus, mieluiten hoikka ja sporttinen habitus.
Toivoisin, että hän tykkäisi harrastaa aktiivisesti liikuntaa yhdessä.
Koulutuksella ja työpaikalla ei juurikaan merkitystä, mutta sosiaali ja terveysalasta saa plussan siinä mielessä, että siitä saisi parhaiten yhteistä keskustelua aikaiseksi.
Haluan sellaisen hullun professorin täynnä ideoita ja tarmoa. Olisi ihanaa rempata talo, tehdä taidetta, käydä standup-esityksissä, viettää koko viikonloppu keittiössä, mennä vaeltamaan erämaahan, rakentaa puu-uuni, perustaa puutarha, mennä kiipeilemään ja veneilemään. Joku luonteeltaan rehti, luotettava, reipas, utelias ja energinen.
Ei noita ole olemassa, häslään ja väkerrän kaikkea keskenäni kuten aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Naisista parhaat viedään parikymppisenä. Tälläinen kokemus on vuosi sitten pitkästä suhteesta eronneena sinkkuna, joka erosi exän muutettua mielen haluamaan yrittää lasta (itse en). Puhkirassatut tai luonnevikaiset kilahtelijat on jäljellä. Haussa mukava, hyväluontoinen, nätti, luonnossa viihtyvä naapurintyttö. Ei draamailijoita, diivailijoita, huutajia, bilettäjiä, kyläpyöriä. Samanikäisistä kunnon naiset on parisuhteessa olleet jo 20 vuotta ja jos eroaa, heti varataan toiselle kierrokselle. Tindertyrkyt ja baarihorot on nähty ja ei kiinnosta suhteeseen asti.
Mies 44
Miksi kukaan hyväluontoinen sulle vaimoksi rupeaisi kun itse olet tuollainen ku*ipää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista parhaat viedään parikymppisenä. Tälläinen kokemus on vuosi sitten pitkästä suhteesta eronneena sinkkuna, joka erosi exän muutettua mielen haluamaan yrittää lasta (itse en). Puhkirassatut tai luonnevikaiset kilahtelijat on jäljellä. Haussa mukava, hyväluontoinen, nätti, luonnossa viihtyvä naapurintyttö. Ei draamailijoita, diivailijoita, huutajia, bilettäjiä, kyläpyöriä. Samanikäisistä kunnon naiset on parisuhteessa olleet jo 20 vuotta ja jos eroaa, heti varataan toiselle kierrokselle. Tindertyrkyt ja baarihorot on nähty ja ei kiinnosta suhteeseen asti.
Mies 44
Miksi kukaan hyväluontoinen sulle vaimoksi rupeaisi kun itse olet tuollainen ku*ipää?
Miksi ku*ipää? Eiköhän suurin osa miehistä ajattele näin. Ja miksi ei ajattelisi.
Vierailija kirjoitti:
No, tota yhtä oon yrittänyt lämmitellä jo vuoden, eikä ole kiinnostusta muita jahdata toistaiseksi. Pientä lämpeemistä on havaittavissa, vaikkakin pelkään ettei hän huoli alle 190 cm miestä. Ja on siten ensimmäinen pituusrajoitteinen minun kiinnostuksen kohteena.
Ai niin, niitä ominaisuuksia, empaattinen, mukava, mutkaton, huumorintajuinen, seikkailunhaluinen ja itsevarma. On sitä ulkonäköäkin juu, hoikka ja hyvä peppu. Upeat hiukset, ja on ehdottomasti ensimmäinen kerta kun hiukset on säväyttänyt.
Mitä ihmettä tämä vuoden lämmittely sisältää? Toivottavasti olet nyt tuossa ajassa sentään pyytänyt häntä ulos ja olette käyneet treffeillä. Muuten en edes usko, että nainen on kiinnostunut. Ja jos et ole pyytänyt ulos, niin mitään lämmittelyä ei ole edes tapahtunut. Naisena lähinnä menisi hermo, jos mies ei vuoteen pyytäisi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että pysyisi mielikuvituksen tasolla. En ole valmis pilaamaan enää elämääni ihmissuhteella.
Olen vähän samoilla linjoilla, mutta joku siinä kuitenkin pakottaa jatkuvasti näin parisuhdekokemattomana. Ilmeisesti se muiden kärsimys olisi pakko päästä itsekin kerran kokemaan, ennenkuin saa mielenrauhan. Kuitenkin järjellä ajateltuna miten joku toinen ihminen voisi pitää tällaisesta, joka ei harrasta tai tee juuri mitään, käy juuri missään, ei ole ystäviä ja perhesuhteetkin on aika keturallaan (mm. välttelen sisaruksiani). Eihän tällaisella ole mitään tarjottavaa toiselle tyhjine elämineen.
Kuulostat kivalta. Kyllä sulle joku löytyy. Kun rehellisesti vaan kerrot itsestäsi.
Sielunkumppani :) Lisäksi ois kiva jos ois avoin mahdolliselle perheenlisäykselle :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet, että ei huolisi alle 190cm miestä? Mulle kelpaisi semmonen 175-185cm mies, 190cm on jo turhankin pitkä pusutteluun sun muuhun.
T. Nainen 170cm
Noin +-5v omasta iästä, omaa suurinpiirtein samanlaisen arvomaailman, yhdessäolo helppoa ja luontevaa, ei halua muuttaa yhteen ja omaa myös oman elämän. Kahden tasa-arvoisen ihmisen välinen aikuinen suhde.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tämä vuoden lämmittely sisältää? Toivottavasti olet nyt tuossa ajassa sentään pyytänyt häntä ulos ja olette käyneet treffeillä. Muuten en edes usko, että nainen on kiinnostunut. Ja jos et ole pyytänyt ulos, niin mitään lämmittelyä ei ole edes tapahtunut. Naisena lähinnä menisi hermo, jos mies ei vuoteen pyytäisi ulos.
Tämä. Mulla meni kerran hermo mieheen, joka lämmitteli puoli vuotta. Ajattelin, että en varmasti laita tikkuakaan ristiin, ennen kuin hän tekee jotain. Ei ollut mikään kiire itsellä parisuhteeseen. Jälkeenpäin on naurattanut miten hukattua aikaa koko puolivuotinen jahtaus kun olisi kerralla pyytänyt ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mies 44
Esimerkiksi itse osuisin melkein toiveisiisi (haluaisin lapsia), mutta tapasi puhua naisista on todella iso turn-off. Siitäkin huolimatta, että ymmärrän hyvin mitä tarkoitat, ei tunnu kovin kivalta kuulla tuollaisia sanoja kenestäkään. Jos aiot löytää "kunnon naisen", kannattaa miettiä, kuulostaako itse kunnon mieheltä.
Sellainen, joka sytyttää ulkonäöllään sekä käytöksellään. Tulee toimeen ystävieni kanssa ja minä hänen. Tykkää pelailla lautapelejä ja viettää iltaa pubissa kaveriporukalla, mutta tykkää myös leffailloista kotona. Ja se pääpointti: ei halua muuttaa yhteen. Minä niin paljon haluaisin parisuhteen, missä voitaisiin asua erikseen, koska muuten alkaa ahdistaa, mutta jostain syystä miehet eivät ole valmiina sellaiseen. Toinen valtava pääasia on lapsettomuus nyt ja tulevaisuudessa. Ei lapsia, ikinä.
N32
Pienen ja pyöreä joka on vihreä plus tuntosarvet. Ei ole vielä onnistunut, mutta jatkan sinnikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TPrff. Tai jotain sinnnepäin. Ei ole mennyt hermo naiselta. Tavataan säännöllisesti. Tiedän ettei hän ole varsinaisesti kiinnostunut, mutta nähdään säännöllisesti. Sanomattakin selvää, että minä olen kiinnostunut. Enemmänkin, but what can you do?
Ei yhtään mitä etsin, ja kuitenkin juurikin se oikea.
Olen 34-vuotias nainen
- Huumorintaju osuu omani kanssa yksiin
- Rauhallinen
- Käy töissä, etsii töitä tai opiskelee (ei tarvitse olla korkeakoulutusta, itsellänikään ei ole)
- Ei suuria taloudellisia ongelmia
- Ei mielellään juo, polta tai käytä huumeita
- Ei tatuointeja
- Minua pidempi (olen 160 cm pitkä)
- Ei mielellään ylipainoinen
- Ei halua lapsia tai lemmikkejä, mutta pitää niistä
- Jollain tasolla kiinnostunut esimerkiksi kirjallisuudesta, musiikista ja elokuvista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TPrff. Tai jotain sinnnepäin. Ei ole mennyt hermo naiselta. Tavataan säännöllisesti. Tiedän ettei hän ole varsinaisesti kiinnostunut, mutta nähdään säännöllisesti. Sanomattakin selvää, että minä olen kiinnostunut. Enemmänkin, but what can you do?
Ei yhtään mitä etsin, ja kuitenkin juurikin se oikea.
Sanomattakin selvää eli et ole kuitenkaan sanonut ääneen? Mistä sitten tiedät, että naisella ei ole mennyt hermo? Puhu sille ja anna hänen puhua äläkä tapita jotain elekieltä.
Seksuaalisesti sytyttävää ja uskollista
Ehkäpä vain samaa etsivien polut eivät kohtaa? Missä tällaiseen tavalliseen kunnon mieheen törmäisi? (Jos ei etsi yöelämän suunnalta.)