Miksi Kulmunin meikki on aina sottaisen, valuneen ja hikisen näkönen ja Marinilla tasainen ja matta?
Siis mikä on se tuote jolla saa siistin meikin? Puuteri? Pohjuste?
Kommentit (481)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen - se vaan saa aina kaiken huomion ja katseet. Nyt näitä vain on useampiakin. Ja se on hetken silmänräpäys toi nuoruus. 10 vuotta ja pari lasta - eipä kiinnosta enää ketään, kiiltävä naama tai onko Botoxia otsassa. Saa nainenkin työrauhan. Mutta nuorikin nainen voi itse valita, minkälaista huomiota hakee. Marin ja Kulmuni meikkaa,kampaa,stailaa itseään kovasti ja se tietty huomioidaan. Li Andersson on yhtä nuori, mutta ei anna laittaa itseään samalla tapaa kuin nämä kaksi ja siksi hänen ulkonäköään ei samalla tapaa arvioida.
Hyvä tv-esiintyminen, selkokielinen ulosanti ja taito katsoa tv-kameraan, juuri oikeasta näkökulmasta, kun se tavoittaa katsojan, kuin hän puhuisi juuri minulle silmästä silmään, ei suinkaan ole sukupuolisidonnainen, vaan vaatii erityisosaamista ja taitoa, joka Marinalla on halussa. Eikä ihme, jos hän on suosittu puhuja jo nyt kansainvälisesti ja hänelle osoitetaan suosiota seisaaltaan ja tavoittaa hyvin kuulijansa.
Hänessä on paljon samaa kuin Mauno Koivistossa, jonka suosion salaisuutta uran alussa pidettiin juuri hyvää tv-esiintymistä ja puhujalahjoja ja hän tavoittaa kuulijan ja häntä kuunneltiin.
Marinin tyyppistä ihmistä tullaan kuuntelemaan, vaikka hän olisi 70v, sillä puheissaan hän tavoittaa aina kuulijansa ja puhe on selkokiellistä.
Minä en jaksa kuunnella Marinia ollenkaan, miksi pitää puhua kuin vajaaälyisille ja venyttää joka sanan väliä tarpeettoman pitkäksi.
Yrittää liikaa minusta. Ja minä kuuntelen paljon äänikirjoja ja esimerkiksi ted-talkeja, joten puheen ammattilaisia tulee kuunneltua paljon.
Ettei sinun jaksamattomuutesi ihan pikkiriikkisen johtuisi Marinin väärästä puoluekannasta;) Sinä tuskin olet koskaan äänestänyt ainoatakaan vasemmistopuoluetta. Mikset ole rehellinen ja sano, että vihaat Marinia vain ja ainoastaan, koska olet itse persu/kokkari/kepuli/kristillishihhuli, tai muuten vaan äärioikeistolainen.
Miksi aina pitää yrittää väkisin kaivaa esiin jotain "muka" syitä, vaikka se todellinen syy on siinä omasta oikeistolaisesta ajattelustasi poikkeavasta aatemaailmasta? Et satavarmasti näkisi hänen puhetavassaan mitään vikaa, jos hän sattuisi olemaan sen puolueen edustaja, jota itse äänesät, vaan kehuisit estoitta hänen selkeää puhetapaansa :)
Ööh... Tämä juuri on suomalaisessa poliitikassa vialla, ollaan niin saakelin fakkiutuneita siihen puolueeseen ja ihan sama mitä oma puolue tekee se on hyvää ja ihan sama mitä toisten puolue tekee se on pahaa. Ihan tiedoksesi vaan olen äänestänyt niin eduskunta- kuin kunnallisvaaleissa pääasiallisesti vihreitä, tämän lisäksi olen äänestänyt esimerkiksi toissavaaleissa 2015 vasemmistoa (Mai Kivelä) ja viime eurovaaleissa äänestin kokoomuslaista naista. Vaikka on olemassa puoluekuri, niin itse ainakin haluaisin nähdä eduskunnassa järkeviä ihmisiä. Ja siis tosiaan, vaikka olen pääasiassa äänestänyt vihreitä niin minusta Iiris Suomela on ehkä yksi typerimmistä ihmisistä eduskunnassa mikä on jo paljon ottaen huomioon persut. Ei minulla ole tarve puolustella yhtään ketään vain siksi että hän on samassa puolueessa mitä yleensä äänestän, saati demonisoida niitä ketkä ovat muissa puolueissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen - se vaan saa aina kaiken huomion ja katseet. Nyt näitä vain on useampiakin. Ja se on hetken silmänräpäys toi nuoruus. 10 vuotta ja pari lasta - eipä kiinnosta enää ketään, kiiltävä naama tai onko Botoxia otsassa. Saa nainenkin työrauhan. Mutta nuorikin nainen voi itse valita, minkälaista huomiota hakee. Marin ja Kulmuni meikkaa,kampaa,stailaa itseään kovasti ja se tietty huomioidaan. Li Andersson on yhtä nuori, mutta ei anna laittaa itseään samalla tapaa kuin nämä kaksi ja siksi hänen ulkonäköään ei samalla tapaa arvioida.
Hyvä tv-esiintyminen, selkokielinen ulosanti ja taito katsoa tv-kameraan, juuri oikeasta näkökulmasta, kun se tavoittaa katsojan, kuin hän puhuisi juuri minulle silmästä silmään, ei suinkaan ole sukupuolisidonnainen, vaan vaatii erityisosaamista ja taitoa, joka Marinalla on halussa. Eikä ihme, jos hän on suosittu puhuja jo nyt kansainvälisesti ja hänelle osoitetaan suosiota seisaaltaan ja tavoittaa hyvin kuulijansa.
Hänessä on paljon samaa kuin Mauno Koivistossa, jonka suosion salaisuutta uran alussa pidettiin juuri hyvää tv-esiintymistä ja puhujalahjoja ja hän tavoittaa kuulijan ja häntä kuunneltiin.
Marinin tyyppistä ihmistä tullaan kuuntelemaan, vaikka hän olisi 70v, sillä puheissaan hän tavoittaa aina kuulijansa ja puhe on selkokiellistä.
Minä en jaksa kuunnella Marinia ollenkaan, miksi pitää puhua kuin vajaaälyisille ja venyttää joka sanan väliä tarpeettoman pitkäksi.
Yrittää liikaa minusta. Ja minä kuuntelen paljon äänikirjoja ja esimerkiksi ted-talkeja, joten puheen ammattilaisia tulee kuunneltua paljon.
Ettei sinun jaksamattomuutesi ihan pikkiriikkisen johtuisi Marinin väärästä puoluekannasta;) Sinä tuskin olet koskaan äänestänyt ainoatakaan vasemmistopuoluetta. Mikset ole rehellinen ja sano, että vihaat Marinia vain ja ainoastaan, koska olet itse persu/kokkari/kepuli/kristillishihhuli, tai muuten vaan äärioikeistolainen.
Miksi aina pitää yrittää väkisin kaivaa esiin jotain "muka" syitä, vaikka se todellinen syy on siinä omasta oikeistolaisesta ajattelustasi poikkeavasta aatemaailmasta? Et satavarmasti näkisi hänen puhetavassaan mitään vikaa, jos hän sattuisi olemaan sen puolueen edustaja, jota itse äänesät, vaan kehuisit estoitta hänen selkeää puhetapaansa :)
Ööh... Tämä juuri on suomalaisessa poliitikassa vialla, ollaan niin saakelin fakkiutuneita siihen puolueeseen ja ihan sama mitä oma puolue tekee se on hyvää ja ihan sama mitä toisten puolue tekee se on pahaa. Ihan tiedoksesi vaan olen äänestänyt niin eduskunta- kuin kunnallisvaaleissa pääasiallisesti vihreitä, tämän lisäksi olen äänestänyt esimerkiksi toissavaaleissa 2015 vasemmistoa (Mai Kivelä) ja viime eurovaaleissa äänestin kokoomuslaista naista. Vaikka on olemassa puoluekuri, niin itse ainakin haluaisin nähdä eduskunnassa järkeviä ihmisiä. Ja siis tosiaan, vaikka olen pääasiassa äänestänyt vihreitä niin minusta Iiris Suomela on ehkä yksi typerimmistä ihmisistä eduskunnassa mikä on jo paljon ottaen huomioon persut. Ei minulla ole tarve puolustella yhtään ketään vain siksi että hän on samassa puolueessa mitä yleensä äänestän, saati demonisoida niitä ketkä ovat muissa puolueissa.
Erittäin hyviä pointteja.
Kulmuni paiskii töitä ja mahtaa olla hirveä henkinen paine päällä, koska joutui näin vaikean kriisin keskellä valtiovarainministeriksi.
Sannalla on aikaa meikata. Hän puhuu kuin robotti mitä on käsketty puhua ja edustaa Suomea.
Siinäpä se.
Kulmuni paiskii töitä. Sanna viilailee kynsiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin naisena kaipaan miesministereistä eniten Stubbia.. Upea urheilullinen vartalo, iloinen postiviinen olemus. Aina huoliteltu olemus ja muodikkaat vaatteet, valloittava hymy.
Tule takaisin Subb!
Hyi helvetti, on sinulla kanssa mieltymykset :D Sellainen rumahampainen irvistelijä. Muutenkin hiukan kehitysvammaisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon vuoksi en ikinä sitoudu mihinkään puolueeseen, koska inhoan opportunismia yli kaiken.
On justiin opportunisti , joka hyväksyy kaiken minkä " oma puolue tekee tai mitä pääjehut" sanovat. Pois siitä.
Harvoin näkee asiallista kritiikkiä oman puolueen kannattajalta, mutta sitä juuri kansa arvostaa kun uskaltaa olla eri mieltä.
Sannalla on niin hyvä lähtötilanne geenien suhteen, että tuskin hän meikkaa yhtään sen enempää kuin muutkaan. Hyvä ja tasainen iho, paksut kiiltävät hiukset sekä täydellinen kasvojen luusto ei tarvitse kovin perusteellisia toimenpiteitä.
Koska esiintyminen jännittää ja alkaa hikoilla
Kulmunin tyyli paranee koko ajan. Eilinen taivaansininen mekko ja luomiväri ja nätisti kiharrettu tukka oli ok. Farkkutakki ministeriautosta ulosnoustessa - se oli too much. Yritystä on.
Olisiko stylistille lapioitu fyrkkaa ihan yhtä paljon kuin viestintäkouluttajalle??
Naama ei enää niin pahasti kiiltele, vaikka paineet kasvaa. Nyt jos koskaan tarvitsee esiintymis-ja viestintäkoulutusta.
Olisiko löydetty meikkivoiteen alle kunnon primer. Iho nyt aika ok.
Ja teille, jotka arvostelette tätä ketjua: kyllä kansa ja vauva av tietää!!!
Tällä palstalla pörrää viestintäamattilaiset, poliitikot, julkimot, kaikki. Tn. Kulmuni joukkoineen täältä löytänyt tyylinsä kipukohdat ja niitä petrattu!
Marin on käyttänyt konsulttikymppitonnit meikkikurssille, Kulmuni esiintymiskurssille.
Yritystä on - ehkä liikaakin. Jotenkin tätimäinen ja liian mietitty on tyylinsä. Nuolevatko kepuäänestäjiä, talonpoikia, sikatilallisia ym. tällä Suomineito/maalaistalon emäntä tyylillä? En suosittele, koska kepun Vanhat äänestäjät heillä jo on. Nyt tarvittaisiin nuoria ja kaupunkilaisia. Piirityksen sijasta napakkaa äänenkäyttöä. Nuorekkuutta ja rentoutta olemukseen, Li Andersson-tyylisesti. Stylistiä vaihtaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kulmunin tyyli paranee koko ajan. Eilinen taivaansininen mekko ja luomiväri ja nätisti kiharrettu tukka oli ok. Farkkutakki ministeriautosta ulosnoustessa - se oli too much. Yritystä on.
Olisiko stylistille lapioitu fyrkkaa ihan yhtä paljon kuin viestintäkouluttajalle??
Mikä tyyli? Tänään tätä ja huomenna tota. Pliisut värit tai sitten joku hirvitys kukkahame ja musta pusero. Pisteenä iin päällä lasten muovikorut.
Kulmunin tyyli on valitettavan hukassa. Sen näkee noista oudoista asukokeiluista.
Korkkiruuvikiharat ja suoristusraudalla tehdyt laineet ovat tosi prinsessamaisen tyttömäiset - ei lisää uskottavuutta. Korostaa kokemattomuutta.
Skarppi Sivujakaus ja rento niskanuttura MeghanM-tyyliin Tai tukan ollessa auki suoristetut hiukset on parempi.
Stylisti vaihtoon! Katrin käyttämä look sopii Sirkka-Liisa Anttilalle, ei nuorelle naiselle.
Liikaa yritystä. Unohtaisi värit ja Marimekon ja käkkäräpää hiuksissa ja typerät korut. Kun ei ole tyylitajua, kannattaisi panostaa klassiseen business-tyyliin. Suorat housut ja bleiseri, alle kauluspaita tai silkkimuseo. Paidoilla halutessaan väriä: rusettipaitaa ym. Klassiset leikkaukset tyyliin Andiata,Boss,Sand. Katsoisi mallia Agneta Merkelistä, myös Annemaj Henriksson on hyvä. Ei edes huomaa heillä vaatteita,kampausta tai tyyliä. Sanoma on tärkein.
Kulmunilla ei ole tyylitajua eikä esiintymistaitoa. Mitä hän tekee tuolla?
Vierailija kirjoitti:
Sannalla on niin hyvä lähtötilanne geenien suhteen, että tuskin hän meikkaa yhtään sen enempää kuin muutkaan. Hyvä ja tasainen iho, paksut kiiltävät hiukset sekä täydellinen kasvojen luusto ei tarvitse kovin perusteellisia toimenpiteitä.
Muuten samaa mieltä, mutta Marinin hiukset ovat kyllä tavalliset suomalaiset hiukset, joihin ammattitaitoisella kampaajalla laitattaa hiustenpidennykset. Täten näyttää paksummilta ja näyttävämmiltä. Tosi hyvin onkin laitettu, toisin kuin monella (jotka laottavat huonolaatuiset lisäkkeet itse) jolloin pidennykset erottuu selvästi.
Toisaalta ihan kivaa, että täällä käsitellään näitä vähän kevyempiäkin aiheita välillä.