Miksi Kulmunin meikki on aina sottaisen, valuneen ja hikisen näkönen ja Marinilla tasainen ja matta?
Siis mikä on se tuote jolla saa siistin meikin? Puuteri? Pohjuste?
Kommentit (481)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen - se vaan saa aina kaiken huomion ja katseet. Nyt näitä vain on useampiakin. Ja se on hetken silmänräpäys toi nuoruus. 10 vuotta ja pari lasta - eipä kiinnosta enää ketään, kiiltävä naama tai onko Botoxia otsassa. Saa nainenkin työrauhan. Mutta nuorikin nainen voi itse valita, minkälaista huomiota hakee. Marin ja Kulmuni meikkaa,kampaa,stailaa itseään kovasti ja se tietty huomioidaan. Li Andersson on yhtä nuori, mutta ei anna laittaa itseään samalla tapaa kuin nämä kaksi ja siksi hänen ulkonäköään ei samalla tapaa arvioida.
Hyvä tv-esiintyminen, selkokielinen ulosanti ja taito katsoa tv-kameraan, juuri oikeasta näkökulmasta, kun se tavoittaa katsojan, kuin hän puhuisi juuri minulle silmästä silmään, ei suinkaan ole sukupuolisidonnainen, vaan vaatii erityisosaamista ja taitoa, joka Marinalla on halussa. Eikä ihme, jos hän on suosittu puhuja jo nyt kansainvälisesti ja hänelle osoitetaan suosiota seisaaltaan ja tavoittaa hyvin kuulijansa.
Hänessä on paljon samaa kuin Mauno Koivistossa, jonka suosion salaisuutta uran alussa pidettiin juuri hyvää tv-esiintymistä ja puhujalahjoja ja hän tavoittaa kuulijan ja häntä kuunneltiin.
Marinin tyyppistä ihmistä tullaan kuuntelemaan, vaikka hän olisi 70v, sillä puheissaan hän tavoittaa aina kuulijansa ja puhe on selkokiellistä.
Minä en jaksa kuunnella Marinia ollenkaan, miksi pitää puhua kuin vajaaälyisille ja venyttää joka sanan väliä tarpeettoman pitkäksi.
Yrittää liikaa minusta. Ja minä kuuntelen paljon äänikirjoja ja esimerkiksi ted-talkeja, joten puheen ammattilaisia tulee kuunneltua paljon.
Ettei sinun jaksamattomuutesi ihan pikkiriikkisen johtuisi Marinin väärästä puoluekannasta;) Sinä tuskin olet koskaan äänestänyt ainoatakaan vasemmistopuoluetta. Mikset ole rehellinen ja sano, että vihaat Marinia vain ja ainoastaan, koska olet itse persu/kokkari/kepuli/kristillishihhuli, tai muuten vaan äärioikeistolainen.
Miksi aina pitää yrittää väkisin kaivaa esiin jotain "muka" syitä, vaikka se todellinen syy on siinä omasta oikeistolaisesta ajattelustasi poikkeavasta aatemaailmasta? Et satavarmasti näkisi hänen puhetavassaan mitään vikaa, jos hän sattuisi olemaan sen puolueen edustaja, jota itse äänesät, vaan kehuisit estoitta hänen selkeää puhetapaansa :)
Teillä tosiaan tulee aika pitkäksi, sivukaupalla kommentteja tyttösten meikeistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen - se vaan saa aina kaiken huomion ja katseet. Nyt näitä vain on useampiakin. Ja se on hetken silmänräpäys toi nuoruus. 10 vuotta ja pari lasta - eipä kiinnosta enää ketään, kiiltävä naama tai onko Botoxia otsassa. Saa nainenkin työrauhan. Mutta nuorikin nainen voi itse valita, minkälaista huomiota hakee. Marin ja Kulmuni meikkaa,kampaa,stailaa itseään kovasti ja se tietty huomioidaan. Li Andersson on yhtä nuori, mutta ei anna laittaa itseään samalla tapaa kuin nämä kaksi ja siksi hänen ulkonäköään ei samalla tapaa arvioida.
Hyvä tv-esiintyminen, selkokielinen ulosanti ja taito katsoa tv-kameraan, juuri oikeasta näkökulmasta, kun se tavoittaa katsojan, kuin hän puhuisi juuri minulle silmästä silmään, ei suinkaan ole sukupuolisidonnainen, vaan vaatii erityisosaamista ja taitoa, joka Marinalla on halussa. Eikä ihme, jos hän on suosittu puhuja jo nyt kansainvälisesti ja hänelle osoitetaan suosiota seisaaltaan ja tavoittaa hyvin kuulijansa.
Hänessä on paljon samaa kuin Mauno Koivistossa, jonka suosion salaisuutta uran alussa pidettiin juuri hyvää tv-esiintymistä ja puhujalahjoja ja hän tavoittaa kuulijan ja häntä kuunneltiin.
Marinin tyyppistä ihmistä tullaan kuuntelemaan, vaikka hän olisi 70v, sillä puheissaan hän tavoittaa aina kuulijansa ja puhe on selkokiellistä.
Minä en jaksa kuunnella Marinia ollenkaan, miksi pitää puhua kuin vajaaälyisille ja venyttää joka sanan väliä tarpeettoman pitkäksi.
Yrittää liikaa minusta. Ja minä kuuntelen paljon äänikirjoja ja esimerkiksi ted-talkeja, joten puheen ammattilaisia tulee kuunneltua paljon.
Ettei sinun jaksamattomuutesi ihan pikkiriikkisen johtuisi Marinin väärästä puoluekannasta;) Sinä tuskin olet koskaan äänestänyt ainoatakaan vasemmistopuoluetta. Mikset ole rehellinen ja sano, että vihaat Marinia vain ja ainoastaan, koska olet itse persu/kokkari/kepuli/kristillishihhuli, tai muuten vaan äärioikeistolainen.
Miksi aina pitää yrittää väkisin kaivaa esiin jotain "muka" syitä, vaikka se todellinen syy on siinä omasta oikeistolaisesta ajattelustasi poikkeavasta aatemaailmasta? Et satavarmasti näkisi hänen puhetavassaan mitään vikaa, jos hän sattuisi olemaan sen puolueen edustaja, jota itse äänesät, vaan kehuisit estoitta hänen selkeää puhetapaansa :)
Kyllä henkilöllä itselläänkin on väliä, vaikka kannattaa samaa puoluetta. Tässä vähän nyt yksinkertaistetaan demareiden kannattajia.
Seuraavaksi Marin hankkii luultavasti imagolasit! Ei ehkä vielä vuoteen mutta parin vuoden sisällä. Ja ne varmasti sopivat hänelle. Ehkä jotkin tällaiset kuin Demi Moorella: (Demillä samantapaiset hiukset ja pienet kaunispiirteiset kasvot kuin Sanna Marinilla)
https://www.google.fi/search?q=demi+moore+eyeglasses&tbm=isch&ved=2ahUK…
21 sivua jaksettu ihmetellä vaikka vastaus oli eka sivulla ensimmäisenä.
Li Andersson on ehdoton suosikkini ulkoisen habituksen mittarilla. Sopivasti neutraali olematta miehekäs. Hän on lähestyttävä mutta ei tyylitön, aivan selvästi sinut oman ulkonäkönsä ja kroppansa kanssa. Tätä tukee myös itseironian taju kun heittää läppää silmäpusseistaan.
Ryhti on välillä huono, mutta se viestii minulle sitä että työtä tehdään paljon enemmän kuin 8h/päivä ja että hänelle ei ole kukaan kasvuiässä hokenut seksististä mantraa siitä että tyttöjen on oltava edustavia ja simpsakoita, vaan tyttö on saanut nyhvätä tukka silmillä kirjan ääressä.
Andersson on periaatteellinen asiapoliitikko henkeen ja vereen, ja sellaisia poliitikkoja tämä maa tarvitsee. Ja itse olen äänestänyt edellisissä vaaleissa oikeistopuoluetta, kyse ei ole vasemmistofanituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi Marin hankkii luultavasti imagolasit! Ei ehkä vielä vuoteen mutta parin vuoden sisällä. Ja ne varmasti sopivat hänelle. Ehkä jotkin tällaiset kuin Demi Moorella: (Demillä samantapaiset hiukset ja pienet kaunispiirteiset kasvot kuin Sanna Marinilla)
https://www.google.fi/search?q=demi+moore+eyeglasses&tbm=isch&ved=2ahUK…
Mieluummin nuo kuin Päivi Sillanaukeen tyyliset... Vaikea sanoa, mikä on parin vuoden päästä trendikästä. Ehkäpä joku tällainen klassinen väri
https://www.eyebuydirect.com/eyeglasses/frames/notting-hill-ivory-torto…
Yritin kerrankin sanoa jotain positiivista Marinista siihen geeniketjuun, mutta oli poistunut kesken kaiken. Mutta en muista en mitä sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Yritin kerrankin sanoa jotain positiivista Marinista siihen geeniketjuun, mutta oli poistunut kesken kaiken. Mutta en muista en mitä sanoin.
Se geeniketju meni aika villiksi, jopa kunnian loukkauksen puolelle.
siis sanna marinilla on aivan varmasti kestopigmentoidut/microbladetetut kulmat ja mahdollisesti rajauksetkin. eivät ne muuten näyttäisi aina tismalleen samalta.
silti ihmettelen, miten se koronakriisinkin aikana jaksaa olla aina hiukset auki ja kähertää joka aamu latvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni ketju menee tätä nykyä. Jos ei olla samaa mieltä, haukutaan kirjoittajia tyhmäksi ja sairaaksi, jne. täällä on yks trolli palstalla, joka aloittaa aina näitä uusia provoketjujaan 1-2/pvä. Yrittää varmaan jotain enkkaa, kuinka monta kaadettua ketjua saa aikaiseksi. Huvit on halvat joillain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni ketju menee tätä nykyä. Jos ei olla samaa mieltä aloittajan kanssa, haukkuu tai saa tyhmät lampaat haukkumaan kirjoittajia tyhmäksi ja sairaaksi, jne. Täällä on yks trolli palstalla, joka aloittaa aina näitä uusia provoketjujaan 1-2/pvä. Yrittää varmaan jotain enkkaa, kuinka monta kaadettua ketjua saa aikaiseksi. Huvit on halvat joillain.
?
Ja aloitti taas uuden, kysyy nyt "miksi kaikki SM:n ulkonäköä kehuvat ketjut poistetaan? Pitääkö aina haukkua?" Alan kääntyä sille kannalla, että kyseessä taitaakin olla joku, joka ei kannata Marinia, koska tietää että saa Marinin arvostelijat ketjuun haukkumaan Marinia. Ja kyllähän näissä ketjuissa Marinin vastustajat saavat äänensä kuuluville.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on kyborgi, samanlainen kuin Terminaatori. Iho on toisinsanoen jonkinlaista keinoihoa. En keksi muuta selitystä sille, miten se pysyy niin freesinä näinä aikoina.
Summer Glau esitti Sannaa sarjassa Terminator: Sarah Connorin aikakirjat
TOK715
Marinin meikki on ammattimeikkaajan siveltimestä. Kulmuni tuhrii itse.
Vierailija kirjoitti:
Itse en juuri kiinnitä Marinin meikkiin tai vaatteisiin huomiota, kun hän puheillaan imaiseen kaiken huomion.
Ja sitten taas Kulmuni, miten se kauniisti sanoisi... Kun hän on puhunut muutaman minuutin, ajatukset lähtevät harhailemaan hänen meikkiinsä, rasvaisiin hiuksiin, kun hänen puheensa ei anna mitään mielenkiintoista ajateltavaa. Jos hän puhuu 10min. niin kuulijalle ei jää siitä mitään käteen. Sama ongelma oli Esko Aholla, hänkin saattoi puhua 10 min. eikä sanonut itse asiassa mitään. Sama ongelma Kulmulilla. Paljon puhetta, vähän sanoja.
Jaa, itse olen juuri päinvastaista mieltä. Kulmuni puhuu selkeästi, luontevasti, tiiviisti ja asiaa. Marin puhuu pitkästi jaaritellen, ajankäyttöön nähden asiaa ei ole monisanaisessa puheessa käytännössä lainkaan.
Tulee mieleen kouluajat, kun esseiden piti olla vähintään kahden sivun mittaisia. Opettelin tekemään lauseista mahdollisimman pitkiä lisäämällä joka väliin merkityksettömiä täytesanoja, ja juuri siltä Marinin ulosanti kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Samoin Rosa Meriläinen.
Aiemmin siedettiin enemmän. Me too putsannut myös naisten tyrkkykäyttäytymistä. Meriläinen oli kaikkien aikojen julkisuustyrkky: roiskeläppäminihame ja naisen genitaaleihin viitannut rintamerkki....
Ei ole olemassa tyrkkykäyttäytymistä paitsi punaisten lyhtyjen alueella. Metoo ei onnistunut jos se käsitettiin että vika olisi kuitenkin jossain naisten "tyrkkykäyttäytymisessä" ja naisten pitää olla tietyllä tavalla ettei metoo. Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sinun mielipiteesi, mutta Ei pidä paikkaansa. En ole kepulainen, ja itseäni ärsytti suunnattomasti Kulmunin ylimielinen ilme (epävarmuutta) silloin alussa. Mutta, olen muuttanut mielipiteeni hänestä, ja olenkin todennut, että vaikuttaa älykkäältä ja aikaansaavalta. Hän ei päässyt aluksi niin paljon esille, mutta nyt kun on tullut, huomaan pitäväni hänen tavastaan puhua asioista. Hän puhuu nimenomaan asioista, mm. taloudellisista tosiasioista, mutta on samalla empaattinen sanoen, että ihmisten terveys edellä mennään. Keskustahan kannattaa rajojen säilyttämistä toistaiseksi, ja Kulmunin näen edustavan sekä kaupunkeja että maaseutua. Pidän hänen tavastaan puhua, ja tuntuu, että hän tietää, mistä puhuu. En olisi ennen uskonut pitäväni kepulaisesta politiikosta, mutta tässä yksi esimerkki, että ei se puolue enää ole kaikki kaikissa. Maailma on muuttunut tämän viruksen jälkeen.
22 sivua ministereiden MEIKISTÄ!
Ei jatkoon.
Jos Kiuru olisi valittu Suomen pääministeriksi, niin 100% varmuudella Vogue ei olisi kutsunut häntä haastatteluun. Nuoruus ja kauneus myy, politiikassakin. Ihan sama mitä potaskaa suustaan päästää ja kuinka kykenemätön on hoitamaan asioita.