Tapailen lestadiolaista miestä ja hän haluaisi että lopetan korujen käytön, olen aina käyttänyt koruja ja tykkään niistä, lopettaminen harmittaisi
Meikki ei kuulemma haittaa koska osaan meikata luonnollisesti. Suostuisitteko tuollaiseen, jos mies olisi muuten kaikin puolin täydellinen?
Kommentit (70)
hyväksyttävä
Korjaus: hyväksymättä
Jos mies itse olisi ateisti ja pahoitellen pyytäisi, olisiko mahdollista pukeutua konservatiivisesti niinä harvoina kertoina, kun vierailemme hänen kaukana asuvien, kiihkouskovaisten vanhempiensa luona, suostuisin, muuten en oikein usko, että suhteemme toimisi.
Kyllä minäkin sanoisin, että kannattaa todellakin lopettaa suhde nyt. Kukaan ei voi minkään syyn takia vaatia toista muuttamaan ulkonäköään tai kenelläkään ei ole oikeutta vaatia sitä toiselta. Itsellä lestadiolaisista kokemuksia ja osa ihan hyviäkin ja sieltä löytyy mukavia ihmisiä. Toisaalta monet eivät taas sitä ole ja on minuakin haukuttu ja arvosteltu heidän toimestaan pahasti aikoinaan. Lapsetkin osaavat olla julmia ja olen huomannut sen, että monilla asenne, että he ovat niitä parhaita ja liiankin ylpeitä ovat. Itse muutenkaan mitenkään jaa heidän näkemyksiään. Ero "tavallisen uskovan" ja heidän välillään on kuitenkin melko suuri jos sitä miettii.
Joudut luopumaan joko koruista tai miehestä. Mikäli olet järkevä, osaat kyllä valita oikein. Toisaalta tuskin olet kovin järkevä jos kerran aloitit tapailun lestasipilöitsijän kanssa. Vielä sinulla voi olla mahkut paeta.
Kukaan järkevä ihminen ei sekaannu tuohon lahkoon.
Kylläpä taas tätä ketjua lukiessa tuli ahdasmielinen ja asenteellinen suomalaisuus esille!
Ja tarkoitan juuri heitä, jotka kirjoittavat rasistissävytteisen tuomitsevasti.
Yrittäkää nyt tajuta, että ihmiset ovat yksilöitä olkoot tausta mikä tahansa!
Oksennan ulos tällaista suomalaisuutta.
Loppuisi tää kirotun korona että pääsis taas pois Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä taas tätä ketjua lukiessa tuli ahdasmielinen ja asenteellinen suomalaisuus esille!
Ja tarkoitan juuri heitä, jotka kirjoittavat rasistissävytteisen tuomitsevasti.
Yrittäkää nyt tajuta, että ihmiset ovat yksilöitä olkoot tausta mikä tahansa!
Oksennan ulos tällaista suomalaisuutta.
Loppuisi tää kirotun korona että pääsis taas pois Suomesta.
Samaa ajattelin lukiessa. Voi vihan määrää, jota monet ihmiset kantavat sisällään.
Ap:lle huom! Iltasanomien nettisivuilla on mielenkiintoinen juttu naisesta, joka meni naimisiin lestadiolaismiehen kanssa. Ja mitä sitten tapahtui.
Ota opiksesi heti.
Ketjun aloittajalle. Minulle tuollaisen varovainenkin ehdottaminen olisi välittömän suhteen purkamisen paikka. Täysin yksiselitteisesti.
Hän joko hyväksyy sinut juuri sellaisena kuin olet tai sitten on hyväksyttävä. Siinä ovat vaihtoehdot!