Tapailen lestadiolaista miestä ja hän haluaisi että lopetan korujen käytön, olen aina käyttänyt koruja ja tykkään niistä, lopettaminen harmittaisi
Meikki ei kuulemma haittaa koska osaan meikata luonnollisesti. Suostuisitteko tuollaiseen, jos mies olisi muuten kaikin puolin täydellinen?
Kommentit (70)
En tapailisi uskovaista ylipäänsä, saati että alkaisin muuttamaan itseäni.
No itsepähän päätät, oma on kaivamasi oja.
En usko koko juttua - korut eivät ole ”kiellettyjä” paitsi korvakorut.
Niin, sinulla on vain yksi mahdollisuus, olet uskomassa ja seuraat miestä tai teet suhteesta lopun.
Käänny kannoillasi ja juokse. Kovaa ja kauas.
Etsitkö lyhytaikaista seuraa vai pysyvää suhdetta? Jos pysyvää, kannattaa esittää hankalat kysymykset ihan heti. Miten te voisitte edes olla yhdessä pysyvästi? Miten kestätte suhteen mahdollisesti aiheuttaman kohun miehen ystäväpiirissä ja suvussa? Mitä mies kaikkinensa olettaa sinun olevan habitukseltasi (käytös, habitus, harrastukset).
Haluatko 15 lasta? On ehkä oleellisempi kysymys 🙄 lisänä tämä kätevä synnit anteeksi automaatti aina sunnuntaisin.
”Täydellinen” mies alkaakin yhtäkkiä vaatia asioita. Mikään ei voi mennä pi
Jaa lesta... Joo minäkin tapailin, kunnes suhde päättyi oudosti ghostaamiseen ja lopulta uhkailuun asianajajilla jne.
Tajusin kyllä että ei-uskovana minä olen huonompi ihminen, jota sopi kusettaa.
Oletteko pitkään tapailleet?
Jos niitä rajoituksia alkaa tulla jo tapailun alussa, voit uskoa, että niitä on luvassa jatkossakin - sen mukaan, mitä tämä mies kulloinkin tulkitsee synniksi naisessa.
En todellakaan suostuisi. Jos miehesi uskonto kieltää korut, hän voi itse olla käyttämättä niitä mutta hän ei voi vaatia sinua luopumaan omistasi.
Älä ala tuohon lahkotouhuun. Sen keskeinen oppi on naisten elämän pilaaminen ja naisten ja tyttöjen halventaminn ja alistaminen eli aivan samaa kuin ...slam.
Lopeta tuo seurustelu heti.
AP. Älä muuta itseäsi miehen vaatimuksesta.
Kun hän saa yhden vaatimuksen läpi, niin sitten tulee toinen ja kolmas jne
Lopulta vain kadotat itsesi niihin vaatimuksiin.
Lestadiolaiset muuten saavat käyttää koruja ja käyttävätkin niitä.
Tän miehen vaatimukset eivät johdu uskonnosta vaan kontrollinhalusta.
Jos kyse olisi uskonnosta niin kieltäisi meikkaamisen mutta ei koruja.
Fiksu ja/tai rakastunut uskova mies ei kuitenkaan esittäisi kieltoja jos itse et edes kuulu hänen uskontoonsa.
Hullua, kuka haluaa epänaisellistaa omaa naistaan !?!?!
Ottakoon jonkun rekkalesbon ja jättäköön meikkaavat korunaiset muille.
En todellakaan sekaantuisi lestadiolaiseen. Ystävinä ovat ok, vaikka oletkin aina vähän ulkopuolella, mutta parisuhteeseen ei missään nimessä.