Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uupuneet

Vierailija
30.06.2006 |

muita uupuneita, mulla kaksi lasta esikko 2,5 ja kuopus 4kk

oon ihan poikki vaikka mies on tosi paljon lasten kanssa, jotenkin vaan tuntuu että niska limassa painaa päivästä päivään ja silti mitää ei saa tehtyä. Muutto takana ja kaikki levällään.

Asiaan voi vaikuttaa että koliikki kupuksella ja nyt vasta alkaa helpottaa.. Muita?

Nyt tietenkin vastaavat he joilla tyyliin 15lasta ja tekevät sitä ja tätä..

Viime vuoden jaksoin vielä opiskellakkin illat raskauden loppuun asti mutta nyt välil tuntuu että ruuan tekeminen on ponnistus..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies on pitkällä komennuksella ulkomailla eli olen yh tällä hetkellä. Töihin meno on todella tuskan takana, mitään muuta en jaksakaan. Valmisruokaa vaan... olen raskaana alkuvaiheessa eli sen piikkiin... Yksinäisyys se on mikä minulla uuvuttaa kun ei pääse yksin ikinä mihinkään eikä ole aikuista juttukaveria koskaan...

Vierailija
2/2 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin mies tekee töitä n.16h vuorokaudes, tosi yheksän tuntia sijoittuu yöhön..





ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi