Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa, lapset on päiväkodissa ja mä miehen kanssa kotona kaksistaan!
18.08.2006 |
Ihanan rauhallista, voidaan tehdä ihan mitä huvittaa :)
Kommentit (3)
Meillä on ollut tosi rankkaa jo pitkän aikaa, on ihana olla kotona kaksin ja nauttia. Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
täällä alettais haastaa riitaa, miks lapset hoidossa, kun te kotona!? Niinkö? Typerää, mee nyt sen ukkos luo.