Lue keskustelun säännöt.
Onko ketään joka tienaa alle 2000 euroa kuussa enää??
30.06.2006 |
Musta tuntuu, että mun palkka on täysin p:stä. Tienaan 1420 ennen veroja kuussa, kaupan alalla. Olen tradenomi.
Kommentit (25)
Vierailija:
mies raksaäijä ja vajaa 3000¿/kk jää käteen.
Kyllä noilla pärjää jo tosi hyvin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
brutto 1300-1400 lisistä riippuen, ja koulutukseltani olen filosofian maisteri - koulutusta vastaavaa työtä en ole löytänyt, ja nykyisessä paikassa en pääse ylenemään, koska pitäis olla merkonomi!
plus vuorolisät, kannustepalkka ja suoritelisät.
Teen toimistotyötä osapäiväisesti.
mies raksaäijä ja vajaa 3000¿/kk jää käteen.