Onko ketään joka tienaa alle 2000 euroa kuussa enää??
Musta tuntuu, että mun palkka on täysin p:stä. Tienaan 1420 ennen veroja kuussa, kaupan alalla. Olen tradenomi.
Kommentit (25)
Tietotekniikka-alalla, ihan yliopistokoulutettu ihminen. On tienannut rutkasti enemmänkin. Mulla ei ole tuloja.
me saadaan yhteensä 1500e/kk, vaikka molemmat tehdään pitkää päivää. Koulut on käyty, molemmat lukion ja toinen yliopiston. Lapsia on 3.
Se nyt on fakta että esim. terveydenhuoltoalan peruspalkat on alle 2000e. Lisineen menee joillakin vuorotyöläisillä ehkä sen yli.
Koulutukselta olen myös tradenomi ja contact centerissä töissä.....Ketuttaa kun en todellakaan asikaspalvelusta tykkää mutta muutakaan työtä ei löydy! Ja mies tehtaalla töissä, tekee helpompaa hommaa ja tienaa n. 2000 kuussa bruttona..(hänellä koulutuksena toisen asteen tutkinto)
Kiitos!
ap
ps. Alkaa itsetunto mennä kun kaikki kaverit tienaa vähintään 2200 ja mulla tämä huippupalkka tosiaan...
Ja palkka bruttona alle 1600 euroa.
Lähihoitajienkin peruspalkka on pitkälti alle tuon.
kaikki laskut kun maksoin niin jäi heti vajaa 500e koko kuulle. ja tässä kuussa tuli " hyvä" palkka.
ja saan vain opintotuen 250¿/kk. Opiskelen (-tyhmä-) vielä alipalkattua alaa, eli sosiaalialaa. Valmistuttuani jonkun vuoden päästä saan kai samaa alle 2000 ¿ palkkaa..
Vähänkö oon välkky!
paitsi multa vähennetään tuosta 10% epäpätevyyden takia.
epäpätevä lähihoitajan sijainen ja 1520 euroa/kk
työn teko on ihan turhaa rahallisesti.
ja olen kodinhoitaja
t: vastavalmistunut kampaaja.