Parhaat langattomat kuulokkeet?
Teini toivoo synttärilahjaksi langattomia kuulokkeita. Ykköstoive on ne Applen, mutta olisiko jotkut muut kuitenkin laadukkaammat äänentoistoltaan? Pysyykö ne pienet napit muutenkaan korvissa?
Suosituksia kiitos!
Kommentit (25)
Jos puhelin on apple niin kuulokkeetkin on oltava.
Riippuu varmaan käyttötarkoituksesta. Esim. sporttiharrastuksessa pitäisi olla hienkestävät, jossain toisessa tarkoituksessa ehkä vastamelutoiminnoilla, napit tai kokokuulokkeet jne.
Itse käytän sonyn vastamelukuulokkeita mutta noi ei sporttikäyttöön ole sopivat kun ne ei kestä oikein hikoilua. Äänenlaatu on ihan siedettävä omiin korviin musiikin kuuntelussa ja ulkoiset häiriötekijät vaimenee ainakin jos ei täysin katoa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan käyttötarkoituksesta. Esim. sporttiharrastuksessa pitäisi olla hienkestävät, jossain toisessa tarkoituksessa ehkä vastamelutoiminnoilla, napit tai kokokuulokkeet jne.
Itse käytän sonyn vastamelukuulokkeita mutta noi ei sporttikäyttöön ole sopivat kun ne ei kestä oikein hikoilua. Äänenlaatu on ihan siedettävä omiin korviin musiikin kuuntelussa ja ulkoiset häiriötekijät vaimenee ainakin jos ei täysin katoa.
AirPods prot on hienkestävät ja niissä on vastamelutoiminto.
Vierailija kirjoitti:
Modernit bluetooth kuulokkeet yleensä toimii modernissa iphonessakin.
Tästä voit tehdä vertailua:
Teini käyttää kuulokkeita treenatessa ja koulumatkoilla junassa yms. Eli olisi hyvä olla hienkestävät/vastamelu
Mitatkaa ne säteilymäärät mitä ne lähettää. ei ole terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Teini käyttää kuulokkeita treenatessa ja koulumatkoilla junassa yms. Eli olisi hyvä olla hienkestävät/vastamelu
Tämä siis ap
Onko hänellä IPhone? Sitten käy vain Applen omat kuulokkeet. Mulla on JBL witeless Tune 125 ja parittaminen ei tahdo onnistua kunnolla, vaan vasen kuuloke on yleensä mykkä. Lisäksi äänen voimakkuutta ei saa aivan alas, vaan hiljaisimmillaankin ääni on epämiellyttävän kovalla. Kai tämä on Apple huolehtia siitä merkkiuskollisuudesta. Mainittakoon, että minkään muun laitteen kanssa näillä samoilla kuulokkeilla ei ole mitään ongelmia.
Älä heitä rahojasi hukkaan. Olkoon ilman jos ei järkeä ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostaisin ne mitä teini toivoo. Oli todella ärsyttävää lapsena ja nuorena, kun vanhemmat eivät voineet ostaa lahjaksi sitä mitä toivoin vaan piti alkaa sooloilemaan ja ostamaan jotain omasta mielestä parempaa.
Samaa mieltä. Jos ei ole rahasta kiinni, ostaisin ne mitä toivotaan. Applella on tällä hetkellä myynnissä kolmet erilaiset kuulokkeet, niin kysyisin tarkkaan mitä mallia tarkoittaa ja ostaisin ne. Ilman mitään vertailuja.
En itsekään haluaisi lahjaksi jotain, joka olisi vain sinne päin se mitä toivoin.
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä IPhone? Sitten käy vain Applen omat kuulokkeet. Mulla on JBL witeless Tune 125 ja parittaminen ei tahdo onnistua kunnolla, vaan vasen kuuloke on yleensä mykkä. Lisäksi äänen voimakkuutta ei saa aivan alas, vaan hiljaisimmillaankin ääni on epämiellyttävän kovalla. Kai tämä on Apple huolehtia siitä merkkiuskollisuudesta. Mainittakoon, että minkään muun laitteen kanssa näillä samoilla kuulokkeilla ei ole mitään ongelmia.
Vähän samantapainen kokemus urbanistan kuulokkeilla. Meni hermo siihen säätämiseen ja ostin Applen kuulokkeet. Ne toimii ilman minkäänlaisia ongelmia. Ovat muutenkin ihan kelpo kuulokkeet. Ei mitään negatiivista sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Modernit bluetooth kuulokkeet yleensä toimii modernissa iphonessakin.
Ei ollut se pointti, vaan se ettei lapsi halua halpiksia.
Minulla on Apple AirPods 3 malli. Ainakin ne pysyvät korvissani todella hyvin ja äänenlaatu on omaan makuuni hyvä. En voi allergian takia käyttää vastamelunappeja, joten kokemusta niistä ei ole.
Vedät napakasti korville ja sanot että siinä sulla on ulokkeet!
Ymmärrän, että mietit asiaa jos teinin lista on pitkä kuin nälkä vuosi, mutta muuten toteuttaisin kyllä sen lapsen toiveen.
Langattomat kuulokkeet tyhmentää mutta e ei varmaan ole teidän perheessä ongelma
Langattomat kuulokkeet on hyvin laaja käsite. Toivoonko hän esim nappi- vai sankakuulokkeita?
Mä ostaisin ne mitä teini toivoo. Oli todella ärsyttävää lapsena ja nuorena, kun vanhemmat eivät voineet ostaa lahjaksi sitä mitä toivoin vaan piti alkaa sooloilemaan ja ostamaan jotain omasta mielestä parempaa.