Onko teidän muiden miehet teille ilkeitä jos kieltäydytte seksistä?
Ei ole kyseessä mikään uusi tuttavuus, vaan parin vuosikymmenen kestänyt avioliitto ja mies on nyt viime aikoina muuttunut jotenkin halukkaammaksi ja alkanut muistelemaan nuoruuden heilojaan. 40 v ikäkriisi? Mies siis muuttuu kuin uhmaikäiseksi kakaraksi jos kieltäytyy seksistä hänen kanssaan. Alkaa puhumaan entisistä hoidoistaan miten halukasta seksi heidän kanssaan oli, eikä koskaan ole kieltäydytty.. Miehen mielestä mies voi hakea seksiä toisaalta jos ei kotona saa.
Kommentit (431)
Minä otin vaimon säännöllisen seksin takia. Muu on sitten bonusta mutta seksi on pääasia.
Ap tuo ei ole rakkautta!!! Mies alistaa sinua ja on vallankäyttäjä. Mieluummin yksin kuin alistajan kanssa. Päästä alistaja toisen naisen nurheenkryyniksi. Haluatko seksiä pakotettuna vain sen takia ettei mies menisi vieraisii?? Halooo!!!!
Vierailija kirjoitti:
Minä otin vaimon säännöllisen seksin takia. Muu on sitten bonusta mutta seksi on pääasia.
Mutta vaimollesi et uskalla asiaa tunnustaa. Nyhverö.
Vierailija kirjoitti:
Voi juma teidän naisten minihaluja. Yli puolet suomalaisista miehistä saavat parisuhteessa vähemmän seksiä kuin haluaisivat.
Keski-ikäisistä naisista naiset haluavat enemmän seksiä kuin miehet. Jos mies osaa tyydyttää naisen niin ei kyllä seksi lopu. Kiukuttelu tappaa kaikki seksihalut. Miehet, panostakaa seksiin ja hygieniaan.
Miksi vauvapalstalla on niin paljon kynnysmattoja?
Tästä keskustelusta saa käsityksen että useimmille naisille seksi miehensä kanssa on yhtä inhottava teko kuin vessan siivous. Osa sanoo niin outoa että alistuu ehdotuksiin. Mitä h.lv.ttiä? Sehän on nautinnollista ja ainakin toisen pitää ehdottaa että jotain tapahtuu.
Minä ehdottelen ja haluan että nainen nauttii. Olen tehnyt juttuja sormilla, suulla ja leluilla että saa oikein kunnolla. Silti olen saanut pakkeja ehdotuksista ja myönnän se ottaa päähän. Kummallista ajattelua että nainen saa mököttää ja kiukutella. Miehen pitäisi aina olla kilttiä ja mukavaa vaikka meilläkin on tunteet.
Syyllistämisen jalon taidon naiset kyllä osaa. Suorastaan jalostatte sitä syyllistämistä kuinka kaikki vika on aina ja vain miehissä. Jos vain voisin niin antaisin osan haluistani naiselle. Mulla ainakin ne halut ovat rehellisiä jotka ei vaadi mitään roskapussin viemistä tai niihin ei vaikuta vessanpytyn kannen asento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh... Meillä ei ole ollut seksiä ikinä, koska mies on masentunut. Siis oikeasti ei kertaakaan suhteen aikana, kolme vuotta ollaan oltu yhdessä. Musta on tahtomattani tullut ilkeä.
Niin ihan kuin miehen masennus ei olisi tarpeeksi, sitten vielä lisäksi ilkeä puoliso? Lähde ja tee palvelus miehellesi.
Öö, oletko elänyt masentuneen kanssa? Masennus tekee ihmisestä helvetin itsekkään. Seksi on loppupeleissä sivuseikka, kun mikään muukaan normaalielämään kuuluva ei onnistu.
Olen. Ja tuin rakastani silloinkin.
Kiva sulle. Teillä oli varmaan helpompaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tästä keskustelusta saa käsityksen että useimmille naisille seksi miehensä kanssa on yhtä inhottava teko kuin vessan siivous. Osa sanoo niin outoa että alistuu ehdotuksiin. Mitä h.lv.ttiä? Sehän on nautinnollista ja ainakin toisen pitää ehdottaa että jotain tapahtuu.
Minä ehdottelen ja haluan että nainen nauttii. Olen tehnyt juttuja sormilla, suulla ja leluilla että saa oikein kunnolla. Silti olen saanut pakkeja ehdotuksista ja myönnän se ottaa päähän. Kummallista ajattelua että nainen saa mököttää ja kiukutella. Miehen pitäisi aina olla kilttiä ja mukavaa vaikka meilläkin on tunteet.
Syyllistämisen jalon taidon naiset kyllä osaa. Suorastaan jalostatte sitä syyllistämistä kuinka kaikki vika on aina ja vain miehissä. Jos vain voisin niin antaisin osan haluistani naiselle. Mulla ainakin ne halut ovat rehellisiä jotka ei vaadi mitään roskapussin viemistä tai niihin ei vaikuta vessanpytyn kannen asento.
Ei ole pakotettuna nautinnollista toosan omaavalle. Miehet kun noudattaa 'reikä se on rinkelilläkin' periaatetta niin kai se on nautinnollista.. -. - '
Kuulostaa siltä, että teidän liitto on ohi. Ei tuollaisen idiootin kanssa voi elää.
Minä en kovin usein kieltäydy seksistä. Pari kertaa olen kieltäytynyt, ja mies on sitten että ok ei nyt. Halaa ja antaa suukon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakotettuna nautinnollista toosan omaavalle. Miehet kun noudattaa 'reikä se on rinkelilläkin' periaatetta niin kai se on nautinnollista.. -. - '
Joo miehet on hulluna tautisiin lepakonluoliin.. Pääasia että saa. Naamaon toissijainen.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne kokemukset
Minä kerroin ja vaikuttaa siltä, että vastaukseni oli väärä muiden mammojen mielestä.
T: Se vastaaja joka ei ole kieltäytynyt
Miehiä ei kiinnosta teidän luonne. Niitä kiinnostaa kuinka antelias anneli olette. Jos ette ole, olette miehelle alhainen nainen. Antelias Anneli on miehen pikkuveljen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi juma teidän naisten minihaluja. Yli puolet suomalaisista miehistä saavat parisuhteessa vähemmän seksiä kuin haluaisivat.
Keski-ikäisistä naisista naiset haluavat enemmän seksiä kuin miehet. Jos mies osaa tyydyttää naisen niin ei kyllä seksi lopu. Kiukuttelu tappaa kaikki seksihalut. Miehet, panostakaa seksiin ja hygieniaan.
Tuo ei ole ihan totta. Tyydytin niin että usein nukahti kun oli saanut monta kertaa peräkkäin. Annan suulla ja sormilla sellaista että mamma sulla pyörisi sukat jaloissa jos saisit sitä. Heh tuo hygienia. Varmaan ainoat kerrat kun hikisenä ovat saunassa. Koskaan ei ole tarvinut yhdenkään naisen kanssani maistaa pahaa.
Jos on niitä puutteesta kärsiviä naisia niin nyt olen aika tuoreesti sinkkuna. Siitä vain oven taakse jono. Se vaan että jos tykästyn yhteen niin toiset saa etsiä hoitonsa muilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta teidän luonne. Niitä kiinnostaa kuinka antelias anneli olette. Jos ette ole, olette miehelle alhainen nainen. Antelias Anneli on miehen pikkuveljen kaveri.
Naiset Herätkää! Miehet on tuollaisia. Jättäkää ne siat, olette paljon onnellisimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole ihan totta. Tyydytin niin että usein nukahti kun oli saanut monta kertaa peräkkäin. Annan suulla ja sormilla sellaista että mamma sulla pyörisi sukat jaloissa jos saisit sitä. Heh tuo hygienia. Varmaan ainoat kerrat kun hikisenä ovat saunassa. Koskaan ei ole tarvinut yhdenkään naisen kanssani maistaa pahaa.
Jos on niitä puutteesta kärsiviä naisia niin nyt olen aika tuoreesti sinkkuna. Siitä vain oven taakse jono. Se vaan että jos tykästyn yhteen niin toiset saa etsiä hoitonsa muilta miehiltä.
Oksensin juuri suuhuni.🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotus ei ole pakotus. Mua oikeasti vähän säälittää että seksi on monelle naiselle noin vaikeaa. Pitää varmaan pyytää anteeksi että olen mies ja voin harrastaa vaikka tuntemattoman naisen kanssa jos sellainen ehdottaa seksiä. Kuinkahan harvoin tuollaisia ehdotuksia tapahtuu? Veikkaan että äärimmäisen harvoin.
Mun miehestä tulee kärttyisä jos ei saa seksiä tai ei ehdi runkata :D jotenkin huvittavaa että aikuisen ihmisen mielialat on jostain tuollaisesta kiinni. Mies itse myöntää ja huomaa tämän itsessään kyllä.
Mies siis haluaisi joka päivä, mulle riittää pari kertaa viikossa.
Katsokaa miehet romanttisia elokuvia, niissä on se haavemaailma joissa nainen haluaisi elää. The Notebook - Rakkauden sivut esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa miehet romanttisia elokuvia, niissä on se haavemaailma joissa nainen haluaisi elää. The Notebook - Rakkauden sivut esimerkiksi.
P o r n o a ne katsovat.
Olen. Ja tuin rakastani silloinkin.