Onko teidän muiden miehet teille ilkeitä jos kieltäydytte seksistä?
Ei ole kyseessä mikään uusi tuttavuus, vaan parin vuosikymmenen kestänyt avioliitto ja mies on nyt viime aikoina muuttunut jotenkin halukkaammaksi ja alkanut muistelemaan nuoruuden heilojaan. 40 v ikäkriisi? Mies siis muuttuu kuin uhmaikäiseksi kakaraksi jos kieltäytyy seksistä hänen kanssaan. Alkaa puhumaan entisistä hoidoistaan miten halukasta seksi heidän kanssaan oli, eikä koskaan ole kieltäydytty.. Miehen mielestä mies voi hakea seksiä toisaalta jos ei kotona saa.
Kommentit (431)
Etkö vaan voisi päästää miestä vapauteen? Pääsisi kokeilemaan erilaisia naisia luvan kanssa.
Mä en edes kieltäydy seksistä, koska mies ei tee aloitetta. Mulle vihoitellaan ja mökötetään siitä, etten minä tee.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes kieltäydy seksistä, koska mies ei tee aloitetta. Mulle vihoitellaan ja mökötetään siitä, etten minä tee.
samoin! mullekki vihoitellaan haluttomuudesta ja siitä etten tee aloitteita..mikään ei ole siis hyvä
Vierailija kirjoitti:
Etkö vaan voisi päästää miestä vapauteen? Pääsisi kokeilemaan erilaisia naisia luvan kanssa.
Ei mies siihen lupia tarvitse, mikä estää lähtemästä?
Mun mies ei vihoittele jos kieltäydyn. Enkä minä vihoittele jos hän kieltäytyy. Ei aina huvita. Jos kumminkin tilanne menee sellaiseksi, ettei toista huvita koskaan, on syytä istua alas ja keskustella asiasta, yleensä silloin mättää jokin muu kuin seksi
Ilkeys ja seksi ei kuulu yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mies jolla pallit tallessa. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten siittiötuotanto pitäisi ajaa alas, samoin testosteronitasot.
Miehet voisi kastroida kuten koirat. Kaikille koirilleni on toiminut, ovat säyseitä ja rauhallisia eikä nartut kiinnosta.
Ennen vanhaankin tehtiin niin. Eunukit oli oikein suosittuja. Ottaisin!
Sun ei ihan oikeasti kannata olla miehen kanssa. Et kyllä vaikuta eläinystävälliseltäkään. Tähän mennessä lemmikkinä on ollut koiria ja kissa. Hyvin tulin toimeen niiden kanssa. Koirat siis muiden koirat on sitä mieltä että olen suunnilleen niiden paras kaveri. Sen on huomannut moni muukin.
Kun miehille olet valmis tekemään kastoroinnin niin miten suhtaunut ajatukseen että sulle sama? Vai oletko jo valmiiksi haluton?
Kastroidaan pois suklaat, kakkupalat, pizzat, karkit, hillot ja kaikki muukin epäterveellinen moska. Siitäpäs alkaisi vuosisadan uikutus.
Onko sulla jokin ruokafetissi, vai mitähän vattua haluat ilmaista?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sikoja.
huomattu
Äh... Meillä ei ole ollut seksiä ikinä, koska mies on masentunut. Siis oikeasti ei kertaakaan suhteen aikana, kolme vuotta ollaan oltu yhdessä. Musta on tahtomattani tullut ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Äh... Meillä ei ole ollut seksiä ikinä, koska mies on masentunut. Siis oikeasti ei kertaakaan suhteen aikana, kolme vuotta ollaan oltu yhdessä. Musta on tahtomattani tullut ilkeä.
Niin ihan kuin miehen masennus ei olisi tarpeeksi, sitten vielä lisäksi ilkeä puoliso? Lähde ja tee palvelus miehellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vi t t u mitä miesvauvoja.
niitähän ne, jääneet riippuvaisiksi syntymäporttiinsa :DD
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, seksillä kiristävän miehen kannattaa ehdottomasti erota! Kiristys ja painostus seksiin on henkistä väkivaltaa.
Eroamalla mies tekee palveluksen naiselle, mutta iskee oman kirveensä kiveen. Mies saa huomata ettei sinkkuna saa yhtään sen useammin tai helpommin. Päinvastoin, joutuu metsästämään ja laittamaan kaikkensa peliin.
Ahneen loppu on paskainen...
En usko, että olisin koskaan kieltäytynyt seksistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, seksillä kiristävän miehen kannattaa ehdottomasti erota! Kiristys ja painostus seksiin on henkistä väkivaltaa.
Eroamalla mies tekee palveluksen naiselle, mutta iskee oman kirveensä kiveen. Mies saa huomata ettei sinkkuna saa yhtään sen useammin tai helpommin. Päinvastoin, joutuu metsästämään ja laittamaan kaikkensa peliin.
Mies saa sinkkuna naista niin paljon kuin haluaa jos on komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö kaikki miehet kiristä ja painosta seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten siittiötuotanto pitäisi ajaa alas, samoin testosteronitasot.
Miehet voisi kastroida kuten koirat. Kaikille koirilleni on toiminut, ovat säyseitä ja rauhallisia eikä nartut kiinnosta.
Ennen vanhaankin tehtiin niin. Eunukit oli oikein suosittuja. Ottaisin!
Kannatatko miehelle myös kaulapantaa?
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy seuraavia uhreja
Tuo on sinulle vaarallista. Voit saada syövän.
https://www.terve.fi/artikkelit/saannollinen-masturbointi-vahentaa-etur…