Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän muiden miehet teille ilkeitä jos kieltäydytte seksistä?

Vierailija
11.04.2020 |

Ei ole kyseessä mikään uusi tuttavuus, vaan parin vuosikymmenen kestänyt avioliitto ja mies on nyt viime aikoina muuttunut jotenkin halukkaammaksi ja alkanut muistelemaan nuoruuden heilojaan. 40 v ikäkriisi? Mies siis muuttuu kuin uhmaikäiseksi kakaraksi jos kieltäytyy seksistä hänen kanssaan. Alkaa puhumaan entisistä hoidoistaan miten halukasta seksi heidän kanssaan oli, eikä koskaan ole kieltäydytty.. Miehen mielestä mies voi hakea seksiä toisaalta jos ei kotona saa.

Kommentit (431)

Vierailija
221/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jolla pallit tallessa. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten siittiötuotanto pitäisi ajaa alas, samoin testosteronitasot.

Miehet voisi kastroida kuten koirat. Kaikille koirilleni on toiminut, ovat säyseitä ja rauhallisia eikä nartut kiinnosta.

Ennen vanhaankin tehtiin niin. Eunukit oli oikein suosittuja. Ottaisin!

Sun ei ihan oikeasti kannata olla miehen kanssa. Et kyllä vaikuta eläinystävälliseltäkään. Tähän mennessä lemmikkinä on ollut koiria ja kissa. Hyvin tulin toimeen niiden kanssa. Koirat siis muiden koirat on sitä mieltä että olen suunnilleen niiden paras kaveri. Sen on huomannut moni muukin.

Kun miehille olet valmis tekemään kastoroinnin niin miten suhtaunut ajatukseen että sulle sama? Vai oletko jo valmiiksi haluton?

Sinulla ei ole huumorintajua! Mutten silti huolisi miestä, ikinä!

Koira on sata kertaa parempaa seuraa kuin yksikään mies. Koiran kastrointi on palvelus koiralle, ja vain siitoskoirat tulee jättää kastroimatta!

Sittenhän se on sulle ihan helppoa ole ilman miestä ja pallita koiraparkoja. Ne kun ei pysty omistajalleen mitään. Huuda ihan niin paljon kuin haluat enkä mä nyrjähdä arvostelusta. Naisia olen naurattanut aika monia. Niitä lyhyitä yks yö tai muutama vkl en laske suhteiksi. Huomasin jo ajat sitten että kun naisen saa nauramaan siltä saa helposti muutakin.

Vaikka itsetuntoni on nyt aika pohjalla niin muistutan itselleni että aika moni on halunnut uusintoja. Vaikka tässä keskustelussa haukutaan miehiä ihan kympillä niin silti tykkään naisista. Minä annan halusta ja samaa toivon naiselta. Pitkissä suhteissa pakit tuntuu olevan ärsyttävän yleisiä.

Pallita koiraparkoja? Et kyllä tiedä koirista mitään. Miten se koiran elämä olisi hyvää pallien kanssa? Ikinä ei pääse astumaan vaikka halut olisi hurjat, päähän siinä menee koiralla sekaisin. Kyllä koirat on paras kastroida, jokainen eläimistä tietävä ymmärtää tämän.

Vierailija
222/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäsi on kadoksissa viettelyn taito

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä apn kuvaileman miehen kanssa. Epävakaa tunne-elämä saa käyttäytymään lapsen lailla. Minä minä minä!!!

Vierailija
224/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että teidän liitto on ohi. Ei tuollaisen idiootin kanssa voi elää.

Minä en kovin usein kieltäydy seksistä. Pari kertaa olen kieltäytynyt, ja mies on sitten että ok ei nyt. Halaa ja antaa suukon.

Kaiken pystyy korjaamaan teipillä tai rakkaudella. Ei pitkää suhdetta kannata kaataa muutamaan ajattelemattomaan kommenttiin.

Vierailija
225/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin paljon dislikea?

Vierailija
226/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa yhden omakohtaisen tilanteen, josta on jo muodostunut kaava.

Pidämme säännöllisesti juhlat, joihin kutsumme myös kumppanini miespuolisia ystäviä. Nämä ystävät ovat kaikki sinkkuja ja eivät ole sellaista irtosuhdetyyppiä, joten todennäköisesti heidän seuraelämänsä on varsin hiljaista.

Kun juhlat loppuvat ja vieraat lähtevät kotiin, kello on jo paljon ja siirrymme makuuhuoneen puolelle. Tämä on aivan ok kummallekin. Mutta sen sijaan, että mies kokisi itsensä tyydyttyneeksi, tai että osaisi arvostaa vakaata asemaansa (niitä illan muita miehiä ei odota seksi kotona)... Mies alkaa kinuta lisää seksiä jo saman yön aikana. Sitten seuraa kiukuttelua ja mökötystä.

Eipä kuule nyt huvita taas mennä valuttamaan spermaa vessapaperiin, kun edellisetkin rippeet vielä toosassa.

Vierailija
227/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti tulisi ilkeästä miehestä ex!!!!

Vierailija
228/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muiden miehet muka tee samaa?

Vierailija
229/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tuo vain surua elämään. Koira tai kissa on parempi. Mies tuo vain harmia.

Lisään: mies tuo myös tauteja. Paljaalla haluavat 99 %.

Seksinhimossa tekevät mitä vain.

Vierailija
230/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna tuollaisen miehen mennä, etsi itsellesi joku joka sinua arvostaa.

Komppaan. Apn mies tuskin arvostaa seuraaviakaan naisia. Tuollaiset ilkeät miehet eivät muutu koska he eivät näe käytöksessään mitään väärää.

Muuttuvat kun rakastavat naista ja saavat säännöllisesti seksiä.

Vierailija
231/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa antaa miehelle vaikka ei haluttaisi muuten ne vaihtaa teidät toisiin naisiin. T. Juuri jätetyksi tullut haluttomuuden vuoksi.

Miksi kommenttini sai niin paljon alapeukkuja?

Vierailija
232/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parisuhteen alussa todella halukas ja mies suorastaan inhosi tätä piirrettä minussa. Epäili uskottomuudesta ja torjui minut jatkuvasti, vaikka uskotonta minusta ei saisi millään.

Nyt vuosia myöhemmin haluni ovat vähentyneet huomattavasti arjen väsymyksen (teen kotona kaiken), miehen passiivisuuden ja jatkuvan nalkutuksen vuoksi. Tämäkään ei hänelle kelpaa vaan on vain lisäsyy nalkuttaa. Ero on mielessä päivittäin.

Vierailija
233/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö muiden miehet muka tee samaa?

Se on tyypillistä miehille. Nainen on miehelle pelkkä spermaämpäri. Jättäkää ne kakkiaiset, elämän ei tarvitse olla jatkuvaa vastatuulta.❤️

Vierailija
234/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidämme säännöllisesti juhlat, joihin kutsumme myös kumppanini miespuolisia ystäviä. Nämä ystävät ovat kaikki sinkkuja ja eivät ole sellaista irtosuhdetyyppiä, joten todennäköisesti heidän seuraelämänsä on varsin hiljaista.

Kun juhlat loppuvat ja vieraat lähtevät kotiin, kello on jo paljon ja siirrymme makuuhuoneen puolelle. Tämä on aivan ok kummallekin. Mutta sen sijaan, että mies kokisi itsensä tyydyttyneeksi, tai että osaisi arvostaa vakaata asemaansa (niitä illan muita miehiä ei odota seksi kotona)... Mies alkaa kinuta lisää seksiä jo saman yön aikana. Sitten seuraa kiukuttelua ja mökötystä.

Eipä kuule nyt huvita taas mennä valuttamaan spermaa vessapaperiin, kun edellisetkin rippeet vielä toosassa.

Kuulostatpa vähän tylyltä. Onko seksi sinulle vain sperman vastaanottamista toosaan? Eikö miehesi osaa tyydyttää sinua?

Vierailija
235/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kieltäydy koskaan seksistä, koska se on aina kivaa. Sääli että noin monen seksielämä on yksipuolista kerjäämistä.

Vierailija
236/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokee kovana kolauksena torjunnan. Ei tietysti aina mene halut yhteen, mutta tyytyväinen parisuhde yleensä edellyttää sitä, että mies saa tarpeeksi. Voihan välillä olla pikapanoja, jos ei itse ole tuulella. Miehet ovat huomattavasti mukavampia tarpeeksi saaneina, kiristävät pallit kiristävät päätä. Tämä pitää vaan hyväksyä. Miehen halut eivät vähene, eikä turhautuminen jos ei saa seksiä. Ihan luonnollista viriilillä miehellä. Seksi tarkoittaa miehille myös rakkautta.

N38

Vierailija
237/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatpa vähän tylyltä. Onko seksi sinulle vain sperman vastaanottamista toosaan? Eikö miehesi osaa tyydyttää sinua?

Jos tuon enempää ei viestistäni jäänyt käteen, olen pahoillani, mutta selittely tuskin auttaa.

Vierailija
238/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romantikoille ja rakkauteen ensisilmäyksellä uskoville, miehinen ote oikeasta elämästä...

En ole oikein koskaan ymmärtänyt miksi miesten ja naisten seksuaaliset halut eroavat niin paljon toisistaan. Enkä ole koskaan ymmärtänyt sitä koko Mars-Venus juttua. Enkä koskaan ole tajunnut miksi miehet ajattelevat päällään / alapäällään ja naiset sydämellään.

Esimerkiksi: Eräs ilta viime viikolla olin menossa tyttöystäväni kanssa sänkyyn. Intohimot alkoivat jyllätä, kunnes lopulta hän sanoi:

"Sori Kulta. Nyt ei vaan tunnu siltä. Mä vaan haluisin että pitäisit mua sylissä"

Minä siihen: "MITÄ?! Mitä vittua toi nyt on?"

Joten hän sanoi sanat, jotka jokainen poikaystävä tässä maailmassa pelkää kuulla:

"Sinä et vain ole samalla tasolla minun henkisten ja naisellisten tarpeiden kanssa jotta voisin tyydyttää sinun miehiset, fyysiset tarpeesi aina kun vain haluat. Etkö voi vain rakastaa minua sellaisena kuin minä olen, ei sellaisena mitä teen vuoksesi makuuhuoneessa"

Tajusin, että mitään ei sinä iltana tule tapahtumaan - joten aloin nukkumaan.

Seuraavana päivänä päätin ottaa vapaapäivän töistä, jotta voin viettää aikaa tyttöystäväni kanssa. Ties vaikka ilta sujuisi paremmin...

Menimme ensin mukavalle lounaalle jonka jälkeen shoppailemaan isoon tavarataloon. Kävelin hänen kanssaan ympäri osastoa hänen kokeillessa eri asujapäälleen. Koska hän ei osannut päättää minkä ottaa minä ehdotin että otetaan yksi jokaista mallia. Seuraavaksi hän halusi parin uusia kenkiä ja minä ehdotin että otetaan pari jokaiselle uudelle asulle. Menimme seuraavaksi koruosastolle, jossa hän valitsi itselleen korvakorut - timanttikorvakorut. Hän oli niin - innostunut.. Hän alkoi jo jopa lähestyä seksuaalista kiihottumista kun hän sanoi: Eiköhän tässä ole kaikki kulta. Mennäänkö sitten kassalle?

Pystyin juuri ja juuri hillitsemään itseni kun sanoin: "Sori kulta, nyt ei vaan tunnu siltä". Hänen kasvonsa muuttuivat kalpeiksi ja hänen leukansa loksahti auki kun hän sai sanottua suustaan "Mitä?!"

Minä jatkoin: "Kulta minä vain halusin että pitäisit näitä tavaroita sylissä. Sinä et vain ole samalla tasolla minun miehisten, taloudellisten tavoitteideni kanssa, jotta voisin tyydyttää sinun ostostarpeesi naisena aina kun vain haluat". Ja juuri kun hän alkoi näyttää siltä että tulee varmasti tappamaan minut, minä lisäsin: "Mikset voi vain rakastaa minua sellaisena kuin olen, ei sellaisena mitä voin sinulle ostaa?"

Todennäköisesti ei seksiä tipu tänäänkään, mutta ainakin se narttu tietää että olen sitä älykkäämpi ;)

Tämmöinen prostituutio tarina.

T. Nainen jolla ei ole miestä, ei koruja eikä korkkareita, vaan kumpparit ja tuulipuku, ja onnellisuus.

Vierailija
239/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan aina. En pihtaa koskaan.

Vierailija
240/431 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kokee kovana kolauksena torjunnan. Ei tietysti aina mene halut yhteen, mutta tyytyväinen parisuhde yleensä edellyttää sitä, että mies saa tarpeeksi. Voihan välillä olla pikapanoja, jos ei itse ole tuulella. Miehet ovat huomattavasti mukavampia tarpeeksi saaneina, kiristävät pallit kiristävät päätä. Tämä pitää vaan hyväksyä. Miehen halut eivät vähene, eikä turhautuminen jos ei saa seksiä. Ihan luonnollista viriilillä miehellä. Seksi tarkoittaa miehille myös rakkautta.

N38

Voisin tehdä diilin: minä pidän PMS ongelmani omana asianani enkä pura muihin, ja mies hoitaa YLIMÄÄRÄISET paineensa pois itse. Olisiko hyvä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän