Onko teidän muiden miehet teille ilkeitä jos kieltäydytte seksistä?
Ei ole kyseessä mikään uusi tuttavuus, vaan parin vuosikymmenen kestänyt avioliitto ja mies on nyt viime aikoina muuttunut jotenkin halukkaammaksi ja alkanut muistelemaan nuoruuden heilojaan. 40 v ikäkriisi? Mies siis muuttuu kuin uhmaikäiseksi kakaraksi jos kieltäytyy seksistä hänen kanssaan. Alkaa puhumaan entisistä hoidoistaan miten halukasta seksi heidän kanssaan oli, eikä koskaan ole kieltäydytty.. Miehen mielestä mies voi hakea seksiä toisaalta jos ei kotona saa.
Kommentit (431)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö vaan voisi päästää miestä vapauteen? Pääsisi kokeilemaan erilaisia naisia luvan kanssa.
Kyllä, seksillä kiristävän miehen kannattaa ehdottomasti erota! Kiristys ja painostus seksiin on henkistä väkivaltaa.
Eroamalla mies tekee palveluksen naiselle, mutta iskee oman kirveensä kiveen. Mies saa huomata ettei sinkkuna saa yhtään sen useammin tai helpommin. Päinvastoin, joutuu metsästämään ja laittamaan kaikkensa peliin.
Ahneen loppu on paskainen...
Mies saa sinkkuna naista niin paljon kuin haluaa jos on komea.
Komea, mutta ilkeä mies saa kerran tai pari samalta naiselta. Naisten alistaja ei jaksa olla mukava naisille. Eli seksikumppanitkin kaikkoaa nopeasti. Tässä vaiheessa miehellä sukupuolitauteja ja psyyke romuna. Ei kelpaa normaalille naiselle enää.
Normaali nainen haluaa muutakin kuin seksiä. Rakkautta, romantiikkaa, kumppanuutta, luotettavuutta jne.
Ei miehellä ole syytä enää olla ilkeä jos saa säännöllisesti s e k si ä!
Miksi pitäisi olla ilkeä, jos ei saa seksiä? Ei rakkaalleen kuulu olla ilkeä. Ei se rakkaus kasva ilkeilemällä. Kun rakkaus häviää niin seksikin häviää.
Jos ei ole seksiä, mies voi lisätä romantiikkaa ja huomiota. Siihen ei mene yhtään enempää energiaa kuin ilkeilyyn, uhkailun tai kiristämiseen. Voi sopia illat jotka pyhitetään seksille. Ei tarvitse olla joka ilta, 1-2 kertaa viikossa riittää. Liika on liikaa.
Kokeilkaa miehet toista taktiikkaa. Henkinen väkivalta ei kuulu parisuhteeseen.
Toinen tarina on, jos ei rakasta vaimoaan. Silloin jätä hänet rauhaan ja eroa asap!
Kokeilen juuri toista taktiikkaa, kieltäydyn seksistä itse.
Nyt se ulvoo kun ei kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40+ naisten ikää mollataan ja mies löytää helposti nuoremman naisen, tätä toistetaan täällä! Ja todellisuudessa tilanne on juuri toisinpäin. Miehillä alkaa 40+ tulla vastaan fyysiset muutokset alakerrassa, naisilla seksielämä usein vaan paranee 40 ikävuoden jälkeen. Saattaakin olla että se 40+ vaimo kotona haluaakin erilaista seksiä mitä se 40+ mies tarjoaa. Mies kokee asia pihtaamisena.
Pitäisikö sen 40+ vaimon sitten vaikka avata suunsa ja kertoa mitä haluaa sen sijaan että alkaa pihtaamaan? Ei se mies mikään ajatusten lukija ole.
+50v ja +30v yhdessä ollut pariskunta saattaa löytää seksielämäänsä ihan uuden vaihteen kun asioista keskustellaan. Kaikkia fantasioita ei tarvitse toteuttaa mutta varmasti on niitäkin uusia juttuja joita molemmat haluaa kokeilla
Jos asia ei ole enää korjattavissa. Oletko lihonut tai onko sinulla esim. huono hygienia. Aika monella naisella on nuorempi mies rakastajana, koska oma mies ei enää sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Romantikoille ja rakkauteen ensisilmäyksellä uskoville, miehinen ote oikeasta elämästä...
En ole oikein koskaan ymmärtänyt miksi miesten ja naisten seksuaaliset halut eroavat niin paljon toisistaan. Enkä ole koskaan ymmärtänyt sitä koko Mars-Venus juttua. Enkä koskaan ole tajunnut miksi miehet ajattelevat päällään / alapäällään ja naiset sydämellään.
Esimerkiksi: Eräs ilta viime viikolla olin menossa tyttöystäväni kanssa sänkyyn. Intohimot alkoivat jyllätä, kunnes lopulta hän sanoi:
"Sori Kulta. Nyt ei vaan tunnu siltä. Mä vaan haluisin että pitäisit mua sylissä"
Minä siihen: "MITÄ?! Mitä vittua toi nyt on?"
Joten hän sanoi sanat, jotka jokainen poikaystävä tässä maailmassa pelkää kuulla:
"Sinä et vain ole samalla tasolla minun henkisten ja naisellisten tarpeiden kanssa jotta voisin tyydyttää sinun miehiset, fyysiset tarpeesi aina kun vain haluat. Etkö voi vain rakastaa minua sellaisena kuin minä olen, ei sellaisena mitä teen vuoksesi makuuhuoneessa"
Tajusin, että mitään ei sinä iltana tule tapahtumaan - joten aloin nukkumaan.
Seuraavana päivänä päätin ottaa vapaapäivän töistä, jotta voin viettää aikaa tyttöystäväni kanssa. Ties vaikka ilta sujuisi paremmin...
Menimme ensin mukavalle lounaalle jonka jälkeen shoppailemaan isoon tavarataloon. Kävelin hänen kanssaan ympäri osastoa hänen kokeillessa eri asujapäälleen. Koska hän ei osannut päättää minkä ottaa minä ehdotin että otetaan yksi jokaista mallia. Seuraavaksi hän halusi parin uusia kenkiä ja minä ehdotin että otetaan pari jokaiselle uudelle asulle. Menimme seuraavaksi koruosastolle, jossa hän valitsi itselleen korvakorut - timanttikorvakorut. Hän oli niin - innostunut.. Hän alkoi jo jopa lähestyä seksuaalista kiihottumista kun hän sanoi: Eiköhän tässä ole kaikki kulta. Mennäänkö sitten kassalle?
Pystyin juuri ja juuri hillitsemään itseni kun sanoin: "Sori kulta, nyt ei vaan tunnu siltä". Hänen kasvonsa muuttuivat kalpeiksi ja hänen leukansa loksahti auki kun hän sai sanottua suustaan "Mitä?!"
Minä jatkoin: "Kulta minä vain halusin että pitäisit näitä tavaroita sylissä. Sinä et vain ole samalla tasolla minun miehisten, taloudellisten tavoitteideni kanssa, jotta voisin tyydyttää sinun ostostarpeesi naisena aina kun vain haluat". Ja juuri kun hän alkoi näyttää siltä että tulee varmasti tappamaan minut, minä lisäsin: "Mikset voi vain rakastaa minua sellaisena kuin olen, ei sellaisena mitä voin sinulle ostaa?"
Todennäköisesti ei seksiä tipu tänäänkään, mutta ainakin se narttu tietää että olen sitä älykkäämpi ;)
Redditin naisvihafantasian kökkö konekäännös.
Vierailija kirjoitti:
Naisen seksuaalinen huippu on kylläkin 39-40-vuotiaana. Parempia kuin parikymppiset, jotka vasta opettelee.
En usko tähän naisena. Yhtälailla kuin miehellä, parikymppisellä naisella on hormonitoiminta todella "rajumpaa" nuorena kuin nelikymppisenä. Samoin nuoruuden into ja haku kokeilla uutta. Tähän ikään kun on päässyt, kaikki on jo koetty ja nähty. Silti nautin seksistä, mutta samanlaista himoa ei ole. Joillakin nuorilla naisilla haluja vähentää oma epävarmuus itsestään. Tässä iässä ei enää ota itseään niin vakavasti. Silti, kyllä halut hiipuu ikääntyessä ja samaa mieltä on ollut lukuisat naisystäväni vuosien varrella kun asiasta on keskusteltu.
t. 42v nainen
Meillä kyllä tulee nyrkistä jos alan pihtaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies kokee kovana kolauksena torjunnan. Ei tietysti aina mene halut yhteen, mutta tyytyväinen parisuhde yleensä edellyttää sitä, että mies saa tarpeeksi. Voihan välillä olla pikapanoja, jos ei itse ole tuulella. Miehet ovat huomattavasti mukavampia tarpeeksi saaneina, kiristävät pallit kiristävät päätä. Tämä pitää vaan hyväksyä. Miehen halut eivät vähene, eikä turhautuminen jos ei saa seksiä. Ihan luonnollista viriilillä miehellä. Seksi tarkoittaa miehille myös rakkautta.
N38
Minä en ole kenenkään r*nkkualusta. Seksiä harrastan jos tekee mieli, jos ei tee niin en harrasta. Ihmettelen kyllä myös miehiä jotka voi p*nna tietäen ettei toinen osapuoli nauti vaan "antaa tyhjentää". Jessus että joku länkyttää vielä vuonna 2020 naisen tulee antaa ja pitää mies tyytyväisenä -mantraa.
Vierailija kirjoitti:
Mä annan aina. En pihtaa koskaan.
Entä saatko aina kun haluat? Jos mies tulee ensin, hoiteleeko hän sinut loppuun ja antaako uudelleen hetken pääsätä? Ja huomenna taas heti aamusta? Meillä ei toimi näinpäin. Seksiä on tasan silloin, kun mies haluaa, ei milloinkaan muulloin.
Uskon, että näin on monella muullakin parilla, ja tässä alkuaan halukkaiden naisten lisääntyvän haluttomuuden syy. Jos korkeintaan yhden kerran kymmenestä ehdit itsekin saada seksistä jotakin, ei ehkä hulluna motivoi innostumaan. Kun tietää, että todennäköisesti joutuu pettymään, taas.
Vierailija kirjoitti:
Naisen seksuaalinen huippu on kylläkin 39-40-vuotiaana. Parempia kuin parikymppiset, jotka vasta opettelee.
Tuo on kyllä ihan täyttä tuubaa. 40 on ihan liian vanha jo moiseen ja ilman rasvoja turha yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kokee kovana kolauksena torjunnan. Ei tietysti aina mene halut yhteen, mutta tyytyväinen parisuhde yleensä edellyttää sitä, että mies saa tarpeeksi. Voihan välillä olla pikapanoja, jos ei itse ole tuulella. Miehet ovat huomattavasti mukavampia tarpeeksi saaneina, kiristävät pallit kiristävät päätä. Tämä pitää vaan hyväksyä. Miehen halut eivät vähene, eikä turhautuminen jos ei saa seksiä. Ihan luonnollista viriilillä miehellä. Seksi tarkoittaa miehille myös rakkautta.
N38
Minä en ole kenenkään r*nkkualusta. Seksiä harrastan jos tekee mieli, jos ei tee niin en harrasta. Ihmettelen kyllä myös miehiä jotka voi p*nna tietäen ettei toinen osapuoli nauti vaan "antaa tyhjentää". Jessus että joku länkyttää vielä vuonna 2020 naisen tulee antaa ja pitää mies tyytyväisenä -mantraa.
Näin. En pysty ymmärtämään, mikä ilo on runkata haluttomaan naiseen flesun sijaan. Mitä lisäarvoa tuo aktiin se, että saa alentaa ja alistaa oman (rakkaan?) kumppaninsa pelkäsi runkkupatjaksi?
Haluttomat naiset on parhaita. Älkää pitäkö itseänne huonoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa yhden omakohtaisen tilanteen, josta on jo muodostunut kaava.
Pidämme säännöllisesti juhlat, joihin kutsumme myös kumppanini miespuolisia ystäviä. Nämä ystävät ovat kaikki sinkkuja ja eivät ole sellaista irtosuhdetyyppiä, joten todennäköisesti heidän seuraelämänsä on varsin hiljaista.
Kun juhlat loppuvat ja vieraat lähtevät kotiin, kello on jo paljon ja siirrymme makuuhuoneen puolelle. Tämä on aivan ok kummallekin. Mutta sen sijaan, että mies kokisi itsensä tyydyttyneeksi, tai että osaisi arvostaa vakaata asemaansa (niitä illan muita miehiä ei odota seksi kotona)... Mies alkaa kinuta lisää seksiä jo saman yön aikana. Sitten seuraa kiukuttelua ja mökötystä.
Eipä kuule nyt huvita taas mennä valuttamaan spermaa vessapaperiin, kun edellisetkin rippeet vielä toosassa.
Kuulostatpa vähän tylyltä. Onko seksi sinulle vain sperman vastaanottamista toosaan? Eikö miehesi osaa tyydyttää sinua?
Jos tuon enempää ei viestistäni jäänyt käteen, olen pahoillani, mutta selittely tuskin auttaa.
Jäi siitä kaikkea muutakin outoa käteen. Teillä käy siis sinkkumiehiä kylässä, ja sitä kautta miehesi pitäisi älytä olla kiitollinen kun saa laueta edes sen yhden kerran illassa. Kaksi kertaa seksiä samana iltana on kohtuutonta, kun hänen raukkaparka-kaverinsa ei saa yhtään? Vai mitä halusit tarinalla sanoa?
Miehet on niin huvittavia kun harrastavat yhden illan juttuja kokeneiden naisten kanssa, mutta kelpuuttavat vaimoksi kokemattomia neitsyitä, joita ei seksi kiinnosta yhtään. Sitten juostaan vieraissa ja maksullisissa kun kotoa ei heru.
Ehkä tää on joku sairas vitsi? Ei parisuhteessa puhuta toiselle entisistä heiloista kaipaavan seksuaaliseen sävyyn. Sano tuolle unelmamiehelle, että noilla puheilla menee kyllä viimeisetkin halut ja todellakin haluat etsiä muualta mukavampaa sänkyseuraa. Mukavaa, että se sopii miehellesi! Muistuta myös, että käytännössä sinä saat naisena seksiä niin paljon kuin on tarve, miehelläsi tuskin tulee olemaan kovin helppoa löytää uutta seuraa.
JSSAP
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa antaa miehelle vaikka ei haluttaisi muuten ne vaihtaa teidät toisiin naisiin. T. Juuri jätetyksi tullut haluttomuuden vuoksi.
Kannattaa hankkia itsearvostus ja pysähtyä miettimään, mikä itselle on tärkeää ja mistä tulee oikeasti hyvä olo. Miehen pitäminen ”antamalla” vaikka itseä ei haluttaisi, on kyllä surkeaa ja surullista :(
Vierailija kirjoitti:
Minä otin vaimon säännöllisen seksin takia. Muu on sitten bonusta mutta seksi on pääasia.
Miksi tämä on saanut alapeukkuja niin paljon? Itselleni keskeisin syy olla parisuhteessa miehen kanssa, on mahdollisuus hyvään ja säännölliseen seksielämään. Kaikki muu on bonusta :) Tietenkin olen kumppanin valinnut myös rakkaudella ja yhteensopivuudella, mutta iso syy tarpeelle olla parisuhteessa on minullekin seksi.
N 40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romantikoille ja rakkauteen ensisilmäyksellä uskoville, miehinen ote oikeasta elämästä...
En ole oikein koskaan ymmärtänyt miksi miesten ja naisten seksuaaliset halut eroavat niin paljon toisistaan. Enkä ole koskaan ymmärtänyt sitä koko Mars-Venus juttua. Enkä koskaan ole tajunnut miksi miehet ajattelevat päällään / alapäällään ja naiset sydämellään.
Esimerkiksi: Eräs ilta viime viikolla olin menossa tyttöystäväni kanssa sänkyyn. Intohimot alkoivat jyllätä, kunnes lopulta hän sanoi:
"Sori Kulta. Nyt ei vaan tunnu siltä. Mä vaan haluisin että pitäisit mua sylissä"
Minä siihen: "MITÄ?! Mitä vittua toi nyt on?"
Joten hän sanoi sanat, jotka jokainen poikaystävä tässä maailmassa pelkää kuulla:
"Sinä et vain ole samalla tasolla minun henkisten ja naisellisten tarpeiden kanssa jotta voisin tyydyttää sinun miehiset, fyysiset tarpeesi aina kun vain haluat. Etkö voi vain rakastaa minua sellaisena kuin minä olen, ei sellaisena mitä teen vuoksesi makuuhuoneessa"
Tajusin, että mitään ei sinä iltana tule tapahtumaan - joten aloin nukkumaan.
Seuraavana päivänä päätin ottaa vapaapäivän töistä, jotta voin viettää aikaa tyttöystäväni kanssa. Ties vaikka ilta sujuisi paremmin...
Menimme ensin mukavalle lounaalle jonka jälkeen shoppailemaan isoon tavarataloon. Kävelin hänen kanssaan ympäri osastoa hänen kokeillessa eri asujapäälleen. Koska hän ei osannut päättää minkä ottaa minä ehdotin että otetaan yksi jokaista mallia. Seuraavaksi hän halusi parin uusia kenkiä ja minä ehdotin että otetaan pari jokaiselle uudelle asulle. Menimme seuraavaksi koruosastolle, jossa hän valitsi itselleen korvakorut - timanttikorvakorut. Hän oli niin - innostunut.. Hän alkoi jo jopa lähestyä seksuaalista kiihottumista kun hän sanoi: Eiköhän tässä ole kaikki kulta. Mennäänkö sitten kassalle?
Pystyin juuri ja juuri hillitsemään itseni kun sanoin: "Sori kulta, nyt ei vaan tunnu siltä". Hänen kasvonsa muuttuivat kalpeiksi ja hänen leukansa loksahti auki kun hän sai sanottua suustaan "Mitä?!"
Minä jatkoin: "Kulta minä vain halusin että pitäisit näitä tavaroita sylissä. Sinä et vain ole samalla tasolla minun miehisten, taloudellisten tavoitteideni kanssa, jotta voisin tyydyttää sinun ostostarpeesi naisena aina kun vain haluat". Ja juuri kun hän alkoi näyttää siltä että tulee varmasti tappamaan minut, minä lisäsin: "Mikset voi vain rakastaa minua sellaisena kuin olen, ei sellaisena mitä voin sinulle ostaa?"
Todennäköisesti ei seksiä tipu tänäänkään, mutta ainakin se narttu tietää että olen sitä älykkäämpi ;)
Redditin naisvihafantasian kökkö konekäännös.
Tuota kutsutaan vitsiksi
-eri
Olen nainen, ja minä en kyllä kertakaikkiaan miksei se halukas puoliso saisi hakea seksiä muualta jos oma kumppani ei anna. Mihin perustuu tämä halu sanella myös puolison seksielämästä? Jos se seksi ei kerran omasta mielestä ole tärkeää eikä sitä tarvita rakkauteen, niin mitä se haittaa jos kumppani tekee sitä muualla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa yhden omakohtaisen tilanteen, josta on jo muodostunut kaava.
Pidämme säännöllisesti juhlat, joihin kutsumme myös kumppanini miespuolisia ystäviä. Nämä ystävät ovat kaikki sinkkuja ja eivät ole sellaista irtosuhdetyyppiä, joten todennäköisesti heidän seuraelämänsä on varsin hiljaista.
Kun juhlat loppuvat ja vieraat lähtevät kotiin, kello on jo paljon ja siirrymme makuuhuoneen puolelle. Tämä on aivan ok kummallekin. Mutta sen sijaan, että mies kokisi itsensä tyydyttyneeksi, tai että osaisi arvostaa vakaata asemaansa (niitä illan muita miehiä ei odota seksi kotona)... Mies alkaa kinuta lisää seksiä jo saman yön aikana. Sitten seuraa kiukuttelua ja mökötystä.
Eipä kuule nyt huvita taas mennä valuttamaan spermaa vessapaperiin, kun edellisetkin rippeet vielä toosassa.
Kuulostatpa vähän tylyltä. Onko seksi sinulle vain sperman vastaanottamista toosaan? Eikö miehesi osaa tyydyttää sinua?
Jos tuon enempää ei viestistäni jäänyt käteen, olen pahoillani, mutta selittely tuskin auttaa.
Jäi siitä kaikkea muutakin outoa käteen. Teillä käy siis sinkkumiehiä kylässä, ja sitä kautta miehesi pitäisi älytä olla kiitollinen kun saa laueta edes sen yhden kerran illassa. Kaksi kertaa seksiä samana iltana on kohtuutonta, kun hänen raukkaparka-kaverinsa ei saa yhtään? Vai mitä halusit tarinalla sanoa?
Halusin sanoa ihmisille, että aina tässä ilmiössä ei ole kyse siitä, että mies joutuisi olemaan pitkään kuivilla. Ja minun on hyvin vaikeata hyväksyä miehen logiikkaa tässä, että hän viitsii kiukutella, vaikka edellisestä kerrasta on pari-kolme tuntia, ja hän sentään saa seksiä, kyllä, toisin kuin esimerkiksi hänen ystävänsä. Ja silti kehtaa olla heti naama nurin päin kun ensimmäiset uudet siittiöt on kertyneet kivekseen. Ihanko oikeasti mun pitäisi olla niitä heti tyhjentämässä? Minulle se kerta yössä riitti. En saa siitä seuraavasta kerrasta mitään muuta kuin vaivaa itselleni.
Huoh