Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies, miten reagoisit, jos sinkku nainen sanoo, että on ihastunut sinuun

Vierailija
10.04.2020 |

Siinäpä kysymys. Kyseessä hyvä kaveri ja mieskin on osoittanut sanallista kiinnostusta. Mitään fyysistä ei ole tapahtunut.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lähinnä kiusallista ja negatiivista, ettei "ystävä" kunnioita toisen parisuhdetta.

Sama fiilis. Ystävyys varmaankin loppuisi siihen, tai ainakin välit viilenisi.

Vierailija
42/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että monen miehen itsetuntoa se hivelee, mutta eksyyei sen ihastuksen tarvii mihinkään edetä.

Kyllä näin, imartelevaa, mutta kiusallista. Ottaisin välimatkaa tällaiseen, koska ei kiinnosta itseä siinä mielessä. Sanallisesti nyt voi imarrella ketä vain.

Mutta entä, jos nainen sanoisi, ettei halua viedä asiaa eteenpäin vaan tunnustaisi vaan ilman mitään tarkoitusperää? Ap

Tuollaista asiaa ei sanota ilman mitään tarkoitusperää. Silloin olisit jättänyt sen sanomatta.

Olisiko parempi muuttaa oma käytös etäiseksi miestä kohtaan yht`äkkiä ilman mitään selityksiä. Se on toinen vaihtoehto mitä olen miettinyt. Jotain on kuitenkin tehtävä, että pääsisin ihastumisen tunteesta eroon. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ap miten aikuinen ihminen toimisi tässä tilanteessa. Tee sitten niin. Mieti myös mitä siitä tulisi jos kaikki työpaikkaihastujat tunnustaisivat tunteensa aina kun tunne alkaa ahdistaa. Usein moni on ihastunut siihen samaan henkilöön.

Vierailija
44/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti ap miten aikuinen ihminen toimisi tässä tilanteessa. Tee sitten niin. Mieti myös mitä siitä tulisi jos kaikki työpaikkaihastujat tunnustaisivat tunteensa aina kun tunne alkaa ahdistaa. Usein moni on ihastunut siihen samaan henkilöön.

Kerro sää miten fiksu aikuinen ihminen toimii? Itse olen miettinyt kaksi vaihtoehtoa. Joko tuon, että muutun välinpitämättömäksi ja yritän vältellä miehen seuraa tai tunnustan ihastukseni selityksien kera. Voin silloin kertoa, että en halua olla tekemisissä vähään aikaan, jotta saisin tunteen laimenemaan. Ap

Vierailija
45/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostusta osoittava nainen olisi "parempi" kuin nykyinen, niin kyllä varmaan harkitsisin uutta suhdetta. Tiedän, että kuulostaa julmalta ja kamalalta, mutta näin minä ajattelen. Ja meillä ei ole lapsia, eikä tule.

T: M37 tylsässä järkisuhteessa

Mee Jari sönköttää muualle

Vierailija
46/46 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtunut. Kerroin että olen varattu ja suhde onnellinen. Mitäpä muutakaan. Aikaa tuosta jo lähes 20vuotta. Edelleen saman naisen kanssa, nyt jo pitkään naimisissa ja lapsetkin jo aika isoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi