Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies, miten reagoisit, jos sinkku nainen sanoo, että on ihastunut sinuun

Vierailija
10.04.2020 |

Siinäpä kysymys. Kyseessä hyvä kaveri ja mieskin on osoittanut sanallista kiinnostusta. Mitään fyysistä ei ole tapahtunut.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että monen miehen itsetuntoa se hivelee, mutta ei sen ihastuksen tarvii mihinkään edetä.

Kyllä näin, imartelevaa, mutta kiusallista. Ottaisin välimatkaa tällaiseen, koska ei kiinnosta itseä siinä mielessä. Sanallisesti nyt voi imarrella ketä vain.

Mutta entä, jos nainen sanoisi, ettei halua viedä asiaa eteenpäin vaan tunnustaisi vaan ilman mitään tarkoitusperää? Ap

Tuollaista asiaa ei sanota ilman mitään tarkoitusperää. Silloin olisit jättänyt sen sanomatta.

Vierailija
22/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että monen miehen itsetuntoa se hivelee, mutta ei sen ihastuksen tarvii mihinkään edetä.

Kyllä näin, imartelevaa, mutta kiusallista. Ottaisin välimatkaa tällaiseen, koska ei kiinnosta itseä siinä mielessä. Sanallisesti nyt voi imarrella ketä vain.

Mutta entä, jos nainen sanoisi, ettei halua viedä asiaa eteenpäin vaan tunnustaisi vaan ilman mitään tarkoitusperää? Ap

Tuollaista asiaa ei sanota ilman mitään tarkoitusperää. Silloin olisit jättänyt sen sanomatta.

Tämä! Nyt kuulostaa kyllä siltä, että olet yrittänyt saada varattua kiinnostumaan myös itsestäsi tyrkyttämällä itseäsi. Ei jatkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua hävettää vieläkin, että menin pikkujouluissa humalassa tunnustamaan tunteeni vanhemmalle, naimisissa olevalle kollegalle.

Miten hän suhtautui asiaan ja mitkä teidän välit oli sen jälkeen?ap

Oli todella kohtelias ja mukava. Selitti, että on naimisissa jne.. Tanssimme sen jälkeen ja välimme ovat hyvät. Arvostan tätä miestä todella paljon ja toivon vain kaikkea hyvää hänelle. Tästä on jo muutama vuosi vierähtänyt, silti hävettää vielä. Pikkujoulut + alkoholi + ihastuminen kollegaan = ei koskaan hyvä yhtälö.

Vierailija
24/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa, että imarteleeko miehiä yleensä, jos nainen osoittaa kiinnostusta tai ihailee. Mä oon monta kertaa tehny alotteen, mutta miehet pitää lähinnä tyhmänä.

Ne, joille sitä teet saavat huomiota yllin kyllin muualta, joten ei heitä sinun ihailusi kiinnosta.

Vierailija
25/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusallista silti. Ja jos/kun on omat intressit omassa vaimossa, niin parempi unohtaa tuollainen kaveri.

Flirttailetko sää naisille? Mietin onko sun käytös jo sellainen, ettei välttämättä tulis ees tunnustettua ihastumista. Ap

Vierailija
26/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on sanallinen kiinnostus? Onko mies sanonut haluavansa enemmän kuin ystävyyttä suoraan vai onko tämä taas jotain epätoivoisten av-mammojen ylitulkintaa (”se kehui mua kauniiksi, joten on varmaan kiinnostunut”)?

:D voi olla ylitulkintaa, mutta on kehunut kauniiksi ja ihanaksi. On ihmetellyt miksi olen sinkku. On kertonut, että on nähnyt minusta unia. Ap

Kaikkia edellä mainittuja asioita voi sanoa kaverille ilman minkäänlaista ihastusta.

Vierailija
27/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olisin valmis panemaan heti jos nainen olisi puoleensa vetävä ja vaimo olisi jo aika päivittää tuoreempaan.

Vierailija
28/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusallista silti. Ja jos/kun on omat intressit omassa vaimossa, niin parempi unohtaa tuollainen kaveri.

Flirttailetko sää naisille? Mietin onko sun käytös jo sellainen, ettei välttämättä tulis ees tunnustettua ihastumista. Ap

Flirttailen. Valitettavasti matkan varrella moni on tulkinnut sen väärin. Flirttailu ja kehut eivät tarkoita ihastumista minun tapauksessa ainakaan.

Vierailija
29/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua hävettää vieläkin, että menin pikkujouluissa humalassa tunnustamaan tunteeni vanhemmalle, naimisissa olevalle kollegalle.

Miten hän suhtautui asiaan ja mitkä teidän välit oli sen jälkeen?ap

Oli todella kohtelias ja mukava. Selitti, että on naimisissa jne.. Tanssimme sen jälkeen ja välimme ovat hyvät. Arvostan tätä miestä todella paljon ja toivon vain kaikkea hyvää hänelle. Tästä on jo muutama vuosi vierähtänyt, silti hävettää vielä. Pikkujoulut + alkoholi + ihastuminen kollegaan = ei koskaan hyvä yhtälö.

Eli oikea herrasmies, osasi toimia tilanteessa. Loppuiko sun ihastuminen häneen? Ap

Vierailija
30/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Minä ainakin olisin valmis panemaan heti jos nainen olisi puoleensa vetävä ja vaimo olisi jo aika päivittää tuoreempaan.

😂 Jep..

Vierailija
31/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä ja arvoista, moraalista. Minulle olisi turn off jos joku ehdottelisi tietäen, että olen varattu. Menisi maku ihmisestä, vaikka olisinkin ollut ihastunut. Olen oppinut kantapään kautta, että varattujen vokottelijat ovat epäluotettavia ihmisiä.

Tiedän olevani ääriajattelija tässä, mutta olen päättänyt pari ystävyyttäkin samasta syystä. Ystävä, jonka mielestä on ok aloittaa suhde varatun kanssa ei ole ihminen, jonka kanssa haluan olla tekemisissä.

Vierailija
32/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemiseksihan se menisi samantien.

Vierailija
33/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyrkytät itseäsi varatulle? Etkö kunnioita toisten parisuhteita?

Vierailija
34/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihmisestä ja arvoista, moraalista. Minulle olisi turn off jos joku ehdottelisi tietäen, että olen varattu. Menisi maku ihmisestä, vaikka olisinkin ollut ihastunut. Olen oppinut kantapään kautta, että varattujen vokottelijat ovat epäluotettavia ihmisiä.

Tiedän olevani ääriajattelija tässä, mutta olen päättänyt pari ystävyyttäkin samasta syystä. Ystävä, jonka mielestä on ok aloittaa suhde varatun kanssa ei ole ihminen, jonka kanssa haluan olla tekemisissä.

Samaa mieltä.

Vierailija
35/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lähinnä kiusallista ja negatiivista, ettei "ystävä" kunnioita toisen parisuhdetta.

Vierailija
36/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa en oo jättämässä, mutta voidaan kyllä aloittaa salasuhde. Riippuu toki onko nainen tarpeeksi kuuma.

Vierailija
37/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ainakin reagoi sillee, että kun naimisissa oleva kolleganaikkonen tunnusti ihastuksensa exääni, ex rakastui häneen ja halusi jättää mut saman tien. Noh, kolleganaikkonen ei sit kuitenkaan ottanut sitä mun exää, että tavallaan meni mönkään kaikki.

Vierailija
38/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Miten voit päivittää sellaista mitä sinulla ei ole?

Vierailija
39/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostusta osoittava nainen olisi "parempi" kuin nykyinen, niin kyllä varmaan harkitsisin uutta suhdetta. Tiedän, että kuulostaa julmalta ja kamalalta, mutta näin minä ajattelen. Ja meillä ei ole lapsia, eikä tule.

T: M37 tylsässä järkisuhteessa

Vierailija
40/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on ihastunut. Se on vain tunne. Jos ei tunne ihastuksen kohdetta hyvin. Voi olla kuulkaas että moni asia ei edes kohtaisi hänen kanssa. Kukaan itseään arvostava ei ala paneskelee varatun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän