Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies, miten reagoisit, jos sinkku nainen sanoo, että on ihastunut sinuun

Vierailija
10.04.2020 |

Siinäpä kysymys. Kyseessä hyvä kaveri ja mieskin on osoittanut sanallista kiinnostusta. Mitään fyysistä ei ole tapahtunut.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin ystävyyden siihen.

Vierailija
2/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olis upeeta. Veisin tilanteen loppuun asti tottakai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö panemaan?

Vierailija
4/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa, että imarteleeko miehiä yleensä, jos nainen osoittaa kiinnostusta tai ihailee. Mä oon monta kertaa tehny alotteen, mutta miehet pitää lähinnä tyhmänä.

Vierailija
5/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus villeinä sinkkuvuosina lähti ainakin jokainen varattu mies matkaan, jotka halusin.

Vierailija
6/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää vieläkin, että menin pikkujouluissa humalassa tunnustamaan tunteeni vanhemmalle, naimisissa olevalle kollegalle.

Vierailija
7/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hävettää vieläkin, että menin pikkujouluissa humalassa tunnustamaan tunteeni vanhemmalle, naimisissa olevalle kollegalle.

Miten hän suhtautui asiaan ja mitkä teidän välit oli sen jälkeen?ap

Vierailija
8/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että monen miehen itsetuntoa se hivelee, mutta ei sen ihastuksen tarvii mihinkään edetä.

Vierailija
9/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksiä ettei tule raskaaksi. Tietenkin suuseksikin käy.

Vierailija
10/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että monen miehen itsetuntoa se hivelee, mutta ei sen ihastuksen tarvii mihinkään edetä.

Kyllä näin, imartelevaa, mutta kiusallista. Ottaisin välimatkaa tällaiseen, koska ei kiinnosta itseä siinä mielessä. Sanallisesti nyt voi imarrella ketä vain.

Vierailija
11/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa, että imarteleeko miehiä yleensä, jos nainen osoittaa kiinnostusta tai ihailee. Mä oon monta kertaa tehny alotteen, mutta miehet pitää lähinnä tyhmänä.

Sama se on kun naisillakin, eli riippuu siitä kuinka pihalla/oudosti käyttäytyvä/nolo/päihtynyt ihailija on kyseessä.

Vierailija
12/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on sanallinen kiinnostus? Onko mies sanonut haluavansa enemmän kuin ystävyyttä suoraan vai onko tämä taas jotain epätoivoisten av-mammojen ylitulkintaa (”se kehui mua kauniiksi, joten on varmaan kiinnostunut”)?

Vierailija
13/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin, imartelevaa, mutta kiusallista. Ottaisin välimatkaa tällaiseen, koska ei kiinnosta itseä siinä mielessä. Sanallisesti nyt voi imarrella ketä vain.

Mutta entä, jos nainen sanoisi, ettei halua viedä asiaa eteenpäin vaan tunnustaisi vaan ilman mitään tarkoitusperää? Ap

Vierailija
14/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. Jos mies ei aikaisemmin ole saanut naisten huomiota, niin imartelee varmaankin. Mies taas joka on saanut, niin lähinnä tuntee myötähäpeää, mikäli tietää naisen tietävän hänen olevan varattu.

mies52v

Vierailija
15/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. Jos mies ei aikaisemmin ole saanut naisten huomiota, niin imartelee varmaankin. Mies taas joka on saanut, niin lähinnä tuntee myötähäpeää, mikäli tietää naisen tietävän hänen olevan varattu.

mies52v

Tulkitsetko sen niin, että jos nainen tunnustaa ihastumisen niin hän haluaa suhteen? Vai voisiko sillä selittää ehkä vähän outoa käytöstä? Ap

Vierailija
16/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Ai myötähäpeää? No ei sentään.

Vierailija
17/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta entä, jos nainen sanoisi, ettei halua viedä asiaa eteenpäin vaan tunnustaisi vaan ilman mitään tarkoitusperää? Ap

Kiusallista silti. Ja jos/kun on omat intressit omassa vaimossa, niin parempi unohtaa tuollainen kaveri.

Vierailija
18/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on sanallinen kiinnostus? Onko mies sanonut haluavansa enemmän kuin ystävyyttä suoraan vai onko tämä taas jotain epätoivoisten av-mammojen ylitulkintaa (”se kehui mua kauniiksi, joten on varmaan kiinnostunut”)?

:D voi olla ylitulkintaa, mutta on kehunut kauniiksi ja ihanaksi. On ihmetellyt miksi olen sinkku. On kertonut, että on nähnyt minusta unia. Ap

Vierailija
19/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin taikasauvani salaisuuksien kammioon.

Vierailija
20/46 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Tulkitsetko sen niin, että jos nainen tunnustaa ihastumisen niin hän haluaa suhteen? Vai voisiko sillä selittää ehkä vähän outoa käytöstä? Ap

En ole mies enkä varattu, mutta voin silti kertoa, että kyllä tulkitsee. Voin kertoa myös, että jos et ole samalla pistämässä välejä poikki, hänen tulkintansa on todennäköisesti oikea vaikka sinä et itse myöntäisikään sitä vielä itsellesi. Mutta jos mietit vähän mitä parhaillaan oot tekemässä, niin koitat keksiä itsellesi alibia, tekosyytä miksi miestä voi tällä tavalla lähestyä muka lähestymättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan