Hulvattomin uskonnollinen jeesustelu minkä olet kuullut?
Minun paras tippui anoppini suusta. Oltiin ajamassa Lahden motaria pohjoiseen hiukan ennen Lahtea, siinä kohdassa missä on pitkä suora aukea, kynttilätehdas vasemmalla ja hyppyrit näkyy jo. Olin eka kertaa yksin (ilman poikakaveriani) hänen kyydissään, mukana kaksi hänen pienempää teinisisarustaan. Anoppi toteaa, että " on se tässäkin näky sitten kun Jeesus tulee. Taivas sankkanaan ylösnousevia ruumiita kun Jeesus ottaa heidät luokseen" . Repesin nauramaan, pidin vitsinä ja veistelin jotain " lepattavista käärinliinoista ja puuttuvista raajoista" kunnes sisarusten mulkoilusta tajusin, että on perhana tosissaan...
Anoppi on kultaisin mitä voi saada, mutta tämän luokan jutut menee yli. Olen itse kuitenkin srk:n työntekijä. Ja terveisiä tutuille, taatusti tunnette mut!
Kommentit (30)
" Tiedättehän sitten nuoret, että esiaviollinen suuteleminen voi johtaa lihallisiin himoihin..." Siinä kyllä porukka repes siellä rippileirillä!
ap, en tiedä olenko vain hervoton, mutta sun huumori kolahtaa. tule meidän seurakuntaan töihin..
Vaikka itse tapahtuma on raamatussa selitetty ja jotka sitä lukee sen tietää.Mutta meistä kukaan ei täysin voi tietää mitä sit tapahtuu.
mutta mun isäni mielestä murrosikäisen raivokohtaukseni olivat paholaisen aikaansaamia. Liekö ihme, että hankkiuduin vähän myöhemmin oma-aloitteisesti psykologin puheille. Vaikka vanhempieni mielestä kärsin syntieni tähden ja olisin muuttunut onnelliseksi uskoon tulemalla.
sopeutuminen ei varmaan olis ongelma, kun kirkkoherrakin on just sopivan maaninen tapaus, ettei senkään kanssa synnyttänyt nainen pysty ilman tenoja olemaan tekemisissä.
12
se oli pokannut villinä sinkkutyttönä miehen baarissa. se tyyppi oli joku rastapäinen kristallihörhö ja olivat siinä alkaneet illalla puuhailemaan jotain.
mies oli kuitenkin halunnut pitää vain käsiä kaverin kohdun päällä ja sitten leikisti pyörtynyt. siinä oli kuulemma joku " todella voimallinen chakra" . oli mies ollut vielä niin pierussa ettei ollut seisonutaan. yön oli chakroista selittänyt ja voimavirtoja mittaillut ja toinen vaan miettii että miten tosta pääsis eroon.
Tavattiin vappupäivänä tuttavani, olivat menossa jeesusmarssille ystävänsä kanssa. Tämä hänen ystävänsä oli vissiin ihan hurmostilassa tai jotakin, sillä kun lapseni, silloin n. 5 vuotias, ehdotti mulle syömään menoa, tämä nainen hymyili lapselle nätisti ja ehdotti tälle: Älkää mihinkään syömään menkö, tulkaan mukaan marssimaan jeesuksen nimessä. Sinäkin xxx voit rukoilla syntejäsi anteeksi, niin et joudu helvettiin! 5-vuotiaalle lapselle! Minä kivahdin, että älä puhu lapselle tuollaisia, eivät lapset mitään syntisiä ole, älyttömiä juttuja. Nainen, itsekin usean lapsen äiti, katsoi mua kuin idioottia ja selitti, että kyllä kuule lapsetkin on syntisiä, me kaikki synnytään syntisinä ja tehdään pahaa, joten kyllä kannattaa rukoilla anteeksiantoa lastenkin, jeesus puhdistaa!
Poistuimme paikalta, ja selitin muksulle, että ton tädin jutuista ei kannata välittää, se on seinähullu.
Lisään tähän, että olen itse uskossa, ja mua kuvottaa pahasti tuollaiset ihmiset.
Ja mielestäni kaikki uskovaiset eivät tällaisia tietenkään ole, mutta kerroinkin niistä, jotka mielestäni enämpi/vähempi hörhöjä ovat. Kuten esimerkiksi sinä, edellinen, joka taas olet pirusti vinksahtanut.
-22
juuri siinä kyseisen hetken fyysisessä tilassa; mätäneminen jne. jollain raukoilla ei olisi mitään jäljellä... ;) Mutta mene ja tiedä, ehkäpä taivaassa on kovin " irrallliset jatkot"