Löytyykö ihmisiä, jotka eivät luota/luottaneet kumppaniinsa?😢
Mitkä olivat syyt, ettei luottamusta ollut? Oletteko yhä yhdessä vai miten lopulta kävi? Kuinka pitkään suhteessa ei ollut luottamusta?
Monet ovat sitä mieltä, ettei suhde toimi ilman luottamusta, mutta voisiko sittenkin?
Kommentit (12)
400 naista. Siinä on hyvä syy epäillä, että hän katsoo muita kokoajan, aina, kaikkialla. Pelaa, suunnittelee, tarkkailee. 
Mihin koira pääsisi karvoistaan. 
Vierailija kirjoitti:
400 naista. Siinä on hyvä syy epäillä, että hän katsoo muita kokoajan, aina, kaikkialla. Pelaa, suunnittelee, tarkkailee.
Aika käytetty ukko
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa vanhat, nuoret, kauniit, vähemmän kauniit, älykkäät, tyhmät jne. Kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin koira pääsisi karvoistaan.Aika käytetty ukko
On.
Koska miehelläni on lähimuistiongelmia, en pysty täysin luottamaan, että ennalta sovituista asioista pidetään kiinni. Ikävää, ettei kumppaniin voi luottaa. Toisaalta ymmärrän, että kyseessä on sairaus, eikä hän itse voi asialle mitään. Muistilaput ovat äärimmäisen tärkeitä, ne vaan täytyisi pitää järjestyksessä. Muuten ei mistään tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos heti selviää, että toinen on ollut monien kanssa aikoinaan, niin kannattaa heti lopettaa juttu
Vierailija kirjoitti:
Koska miehelläni on lähimuistiongelmia, en pysty täysin luottamaan, että ennalta sovituista asioista pidetään kiinni. Ikävää, ettei kumppaniin voi luottaa. Toisaalta ymmärrän, että kyseessä on sairaus, eikä hän itse voi asialle mitään. Muistilaput ovat äärimmäisen tärkeitä, ne vaan täytyisi pitää järjestyksessä. Muuten ei mistään tule mitään.
Ainakin voit luottaa siihen, ettei miehesi petä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin koira pääsisi karvoistaan.Jos heti selviää, että toinen on ollut monien kanssa aikoinaan, niin kannattaa heti lopettaa juttu
Niin, ei sellainen ihminen katso koskaan naistaan, kuin se olisi ainoa. Aina on seuraava pano tai valloitus mielessä. Kuitenkin elämässä rakkaus on tärkeintä ja luottamus.
Mites se menee, etsii jo naista seuraavaa. Vaikka edellinenkin on vielä sängyssä.
On fiilis, että jotain pahaa tapahtuu aina sillon kun olen matkalla ja minulla on paljon epäilyksiä