Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koen terapian pahentaneen oloani

:(
10.04.2020 |

Pieleen meni terapia. Sen sijaan että olisin saanut korjaavia kokemuksia koen traumatisoituneeni pahemmin. Luulin, että terapia antaisi lisää voimavaroja. Terapeutin liian vaativat otteet ovat saaneet minut ainoastaan kokemaan ettei minun kokemuksillani tai tunteillani ole mikään väliä kenellekään. Koen itseni nyt ihmisenä vielä arvottomammaksi kuin ennen terapian alkua. Silloin sentään uskoin, että voisin hyötyä ammattiavusta ja saada kuulluksi tulemisen kokemuksia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama kokemus minulla. Lopetun terapian ja olo on parempi.

Vierailija
2/11 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda terapeuttia, on hyviä ja ei hyviä, on itselle sopivia ja epäsopivia.

Väärä terapeutti ja terapiasuunta voi olla hyvinkin vahingollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiasi on pahentunut jokaisen veronmaksajan oloa, jollet ole maksanut sitä 100 % itse!

Vierailija
4/11 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda terapeuttia, on hyviä ja ei hyviä, on itselle sopivia ja epäsopivia.

Väärä terapeutti ja terapiasuunta voi olla hyvinkin vahingollinen.

Olen miettinyt vaihtaako terapeuttia vai lopettaako terapiat joksikin aikaa kokonaan. Terapia toimi aikansa, mutta nyt olo on aika huono. Juuri nyt tuntuu vaikealta ajatukselta aloittaa luottamussuhteen rakentaminen johonkin toiseen terapeuttiin.

Vierailija
5/11 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa ottaa on kyse uskomushoidoista, terapialla ei ole minkäänlaista tieteellistä pohjaa.

Voimia!

Vierailija
6/11 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takia mä en halua terapiaan, koska on konkreettisia asioita, mitkä on kesken ja negatiivisia, ei vaan päänsisäisiä. Ja mun kokemukset psykiatrialta on 50/50 positiivinen ja negatiivinen, en tiedä uskaltaisinko hakeutua terapiaan.

Vierailija
7/11 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiasi on pahentunut jokaisen veronmaksajan oloa, jollet ole maksanut sitä 100 % itse!

Ahdistavatko sinua myös yhtä lailla myös verorahoilla pyörivät koulut ja kirjastot kuin ajatus jonkun terapiakäynneistä työ- ja toimintakyvyn ylläpitämiseksi?

Vierailija
8/11 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti terapeutteja on monentasoisia, eikä voi tietää etukäteen kuka on hyvä ja kuka ei. 

tukea voi hakea vertaistuesta, liikunnasta ja luonnosta. ja itseään voi terapoida esim kirjoittamalla negatiiviset kokemukset paperille.

Vierailija
9/11 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valitettavasti terapeutteja on monentasoisia, eikä voi tietää etukäteen kuka on hyvä ja kuka ei. 

tukea voi hakea vertaistuesta, liikunnasta ja luonnosta. ja itseään voi terapoida esim kirjoittamalla negatiiviset kokemukset paperille.

Totta. Yritän nyt saada ajatukset jatkon suhteen järjestykseen.

Vierailija
10/11 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muistaa ottaa on kyse uskomushoidoista, terapialla ei ole minkäänlaista tieteellistä pohjaa.

Voimia!

Älä valehtele.

Aivokuvantamisilla on jo pitkään tutkittu traumoista kärsiviä ja toimivaksi todettu varsinkin kognitiivisen psykoterapian teho. Useat yliopistot Suomessakin ovat tätä tutkimusta tehneet.

Vierailija
11/11 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia!

Älä valehtele.

Aivokuvantamisilla on jo pitkään tutkittu traumoista kärsiviä ja toimivaksi todettu varsinkin kognitiivisen psykoterapian teho. Useat yliopistot Suomessakin ovat tätä tutkimusta tehneet.

Olen tästä tietoinen. Koen terapian toimineen tiettynä ajanjaksona hyvin, mutta ilmeisesti omat tarpeeni sen suhteen ovat nyt muuttuneet. Se mikä toimi aiemmin ei toimi enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan