Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä muut työttömät ja lomautetut tekee nyt?!

Vierailija
10.04.2020 |

Tässä ei oikein muutakaan voi tehdä työttömänä kuin töllätä teeveetä. Kirjastoon ei pääse ja kirjat on luettu. E-kirjoina ei mitään kiinnostavaa. Teeveessä tositeeveetä suurin osa tarjonnasta. Samat vanhat leffat. Simpsonit ja Family Guyt nähty. Ylellä jotain homeisia suomifilmejä. Kaiken kruunaa noi rikkaat hästäg-yhdessä-jeesusteluineen.

Ei tässä oikeesti keksi enää tekemistä! Pitääkö alkaa kiskoa kaljaa kaksin käsin?! Tällainen ei oo mitenkään luonnollista! Oikeesti kohta alan keittämään kotiviiniä, että seinät ei kaadu päälle.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että se on parasta.

Vierailija
2/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitan kirjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes ehdi avaamaan telkkaria, on niin paljon tekemistä. T. Pitkäaikaistyötön

Vierailija
4/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilen, kotijumppaan, teen ruokaa, soittelen kavereille, luen, jne, enkä tee tästä kaikesta niin pirun isoa numeroa.

Vierailija
5/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikit, kirjat, netflix, ristikot...

Vierailija
6/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voit vaikka alkaa siivota. Mitä sinä teet enää kirjoilla ja leffoilla, joita et halua katsoa?

Mitä muuta turhaa sinulla on?

E-kirjoissahan on kaikki uutuudet, että miten mikään niistä ei kiinnosta... Lainassa tietty ovat kaikki parhaat, eipä siinä.

Ulos pääsee lenkille, ei ole kiellettyä.

Oletko harkinnut töiden hakemista?

Minä en edes omista telkkaria, eikä kotona ole koskaan alkoholia.

Viihdyn kotona todella hyvin, eikä koskaan ole tylsää!

Vierailija
7/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes ehdi avaamaan telkkaria, on niin paljon tekemistä. T. Pitkäaikaistyötön

Sittenhän voit jakaa vinkkejä nälvimisen sijaan. Itselläni kun oli just vielä ennen koronaa töitä niin en ole vielä tottunut tällaiseen loisimiseen. Ap

Vierailija
8/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun etupihan portailla ja juon teetä. Myöhemmin kuuntelen vinyylilevyjä, joita en ole varmaan 10 vuoteen kuunnellut. Sitten sen jälkeen grillaan grillissä kevään ensimmäiset mätöt. Loppuillasta avaan punkkupullon, ja katson tv:tä.

Huomenna olisikin sitteen valokatteen vaihto edessä, ja siihen menee varmaan koko valoisa aika. En ole tehnyt sellaista ennen, joten tulee varmaan jotain säätämistä eteen.

Vierailija
9/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen salille. Kerrankin saa treenata ilman kiirettä

Vierailija
10/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten voit vaikka alkaa siivota. Mitä sinä teet enää kirjoilla ja leffoilla, joita et halua katsoa?

Mitä muuta turhaa sinulla on?

E-kirjoissahan on kaikki uutuudet, että miten mikään niistä ei kiinnosta... Lainassa tietty ovat kaikki parhaat, eipä siinä.

Ulos pääsee lenkille, ei ole kiellettyä.

Oletko harkinnut töiden hakemista?

Minä en edes omista telkkaria, eikä kotona ole koskaan alkoholia.

Viihdyn kotona todella hyvin, eikä koskaan ole tylsää!

Just olin työelämässä. Nuo kaikki ovat aluksi ok, mutta pidemmän päälle puuduttavaa. Kerro muuten missä käyn julkisilla pk-seudulla töissä kun lähimmäinen riskiryhmää. Ap

Vierailija
11/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimessa yliopistossa voi opiskella nyt kymmeniä kursseja ilmaiseksi. Normaalisti maksaa yksi kurssi n 50 e.

Vierailija
12/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän voit jakaa vinkkejä nälvimisen sijaan. Itselläni kun oli just vielä ennen koronaa töitä niin en ole vielä tottunut tällaiseen loisimiseen. Ap

En ole nälvinyt yhtään mitään, totesin vain että mulla on tekemistä.

Asun maalla, mulla on lapsia, hevosia jne. Ei käy aika pitkäksi.

Vierailija
13/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja lenkkeilen ja kotijumppaan kyllä, laitan ruokaa ja teen noita juttuja kuin te muutkin, mutta tää kaikki rupee jo hajottamaan päätä! Ap

Vierailija
14/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoimessa yliopistossa voi opiskella nyt kymmeniä kursseja ilmaiseksi. Normaalisti maksaa yksi kurssi n 50 e.

Verkossa vai? Ap

Vierailija
15/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työttömänä.

- siivoan taloa vielä puoleen talosta vuosissiivous tekemättä, ja paljon kaappeja ym järjestettäväksi

- olen käynyt aina parina päivänä viikossa metsässä tekemässä meille polttopuita (nyt on kolmen vuoden puut varastossa)

- omenapuut pitäisi leikata

- pihalla voi aloittaa siivoilun

- uusi linnunpönttö pitäisi ripustaa paikalleen ja vanhat puhdistaa

- kerkeäisimpä käymään valokuvat läpi ja teettämään viimeisiltä 10 vuodelta digikuvista paperiversioita.

- sukulaisille voisi tehdä valokuvista cd levyjä joihin laittaisi heidän perheestään olevat kuvat ja videot (olen kuvannut 20v sitten veljien lapsia joilla itsellään nyt pieniä lapsia).

- arduinosarja odottaa että kerkeäisin opiskella sen ja ohjelmoida jotain pientä juttua itselle (jos noihin innostuisi ja tekisi enemmänkin asioita niin voisi olla jopa apua työllistymiseen)

- lasten kanssa voisi opiskella enemmän heidän etäkoulujuttuja nyt ovat hoitaneet koulun itse omatoimisesti

- lasten kanssa voisi opetella tekemään uusia ruokia ja uusia leipomuksia.

- englannin taitoa voisi verestää opiskelemalla netissä

- jne jne itsestä tuntuu että ongelma on ajanpuute vaikka olen työtön.

Vierailija
16/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nälvinyt yhtään mitään, totesin vain että mulla on tekemistä.

Asun maalla, mulla on lapsia, hevosia jne. Ei käy aika pitkäksi.

Hyvä idea toi hevosten ja lasten hankkiminen. Meillä onkin tossa yks huone sopivasti vapaana. Kiitti vinkistä! Ap

Vierailija
17/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun naapuria katsoo, joka työtä tuskin on koskaan edes tehnyt, niin naama rutussa imetään tupakkaa ja juodaan sidukkaa. aamusta iltaan rappusilla istuen.

säälittävää sakkia!

Vierailija
18/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikkaroin puutöitä, askartelen kaikenlaista pientä juttua, samoilen koiran kanssa, puutarhan siistimistä, putsailen kesäkalusteita..ym ym ym

Lista on loputon, ei tarvitse onneksi kellon mukaan tehdä:))

Vierailija
19/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vinkkejä kaivataan kaupungissa asuvilta työttömiltä joilla ei ole lapsia tai valtavaa ystäväpiiriä ja perhettä. Täytyy ilmeisesti täsmentää. Ap

Vierailija
20/89 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä loisimista joku työttömyys/lomautus on?

Milla avuilla sä olet saanut töitä kun asenne on tuo ja ilmeisesti netin käyttökin tuottaa hankaluuksia kun et löydä Yle Areenasta katsottavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme