Joko olet kuunnellut" Toivon kärki", kappaleen
Eihän se nyt mikään kappaleena huippu ollut mutta ihan mukava hetken olohan tuosta tuli.
Kommentit (36)
Ei siinä näkynyt ihan kaikkien naamat ketkä kai oli mukana.
Vierailija kirjoitti:
Niin juosten kustu ku olla voi. Toista oli Tuomas Holopaisen säveltämä band aid "Lohtu" v 2017.
No mut silloin ne sai olla samassa studiossa.
Nää on tälläsiä "ollaan niin yhtä ja välitetään" Tuskinpa.
Lohtu oli toteutettu hyvin. Hyvät sanat ja melodia. Kuunnellaan sitä edelleen usein.
Tämä uusi biisi ei koskettanut. Tylsä, huono toteutus. Idea biisistä oli hyvä, odotus oli korkealla, mutta petyin kuunnellessa biisin. Ei jatkoon.
Kun jokainen joutuu äänittämään osuutensa kotonaan eikä yhteisessä studiossa, ei tuotos voi olla samaa laatua kuin Lohdussa. Ja tietenkin artistit haluavat tällä huomiota, mikseivät haluaisi? Mitä te teette koronapotilaiden hyväksi?
Joo me ollaan me, ihan soikea perse
Onhan se tietty vaatinut joltain taitoa yhdistää noi jutut. Artisteiltahan tuo nyt ei paljoa vaatinut.
Onkohan jotkut osallistuneet pettyneitä kun naama ei näykkään.
No, en todellakaan kuuntele kun kaikki huomiohuo rat turhakkeet ovat kokoontuneet yhteen hakemaan huomiota tämän kaiken varjolla.
Olavin Virta
Tapion Rautavaara
Tapanin Kansa
Vierailija kirjoitti:
No, en todellakaan kuuntele kun kaikki huomiohuo rat turhakkeet ovat kokoontuneet yhteen hakemaan huomiota tämän kaiken varjolla.
Jaa että väärin sammutettu? Jos tuolla tavalla saadaan rahaa esim.suojamaskeihin, mitä vtun väliä on näkyykö artistin naama videolla? Tee itse jotain asioille luuseri.
Mitä siinä toivotaan. Että päästäs taas bilettään ja matkustaa?
Niin sillähän kerätään rahaa hyvälle asialle. Hyvä.
Jos minä saan toivoa, niin toivon kuulaa.
Immosen kaikki naiset ainakin vilahti kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että väärin sammutettu? Jos tuolla tavalla saadaan rahaa esim.suojamaskeihin, mitä vtun väliä on näkyykö artistin naama videolla? Tee itse jotain asioille luuseri.
Niin teenkin oman osani. Tämä on vaan niin pirun tekopyhää ME henkeä ja jokainen haluaa nyt päästä osalliseksi pelastamaan maailmaa ja tehdä tiettäväksi, että MINÄ olen mukana.
Niin juosten kustu ku olla voi. Toista oli Tuomas Holopaisen säveltämä band aid "Lohtu" v 2017.