Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko olet kuunnellut" Toivon kärki", kappaleen

Vierailija
10.04.2020 |

Eihän se nyt mikään kappaleena huippu ollut mutta ihan mukava hetken olohan tuosta tuli.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain petrin biisiä voisi toivoa. Kuten työtön tai sen missä se laulaa katson kanavaa nolla. Ainoa räppäri mitä voi kuunnella. Tietty lemmyn biisestä kävisi suunnilleen kaikki. Born to raise hell olisi ihan v jees.

Vierailija
22/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää kuraa. Jouduin kuulemaan vahingossa uutisten jossain osuudessa.

Ja sitten vielä eräs vapaaehtoisesti Nycissä oleva laululintu valittaa oloaan ja eloaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain petrin biisiä voisi toivoa. Kuten työtön tai sen missä se laulaa katson kanavaa nolla. Ainoa räppäri mitä voi kuunnella. Tietty lemmyn biisestä kävisi suunnilleen kaikki. Born to raise hell olisi ihan v jees.

Onpas sulla huono maku. Petri oikeasti? :D siinä vasta sanallista rikkautta, ei.

Vierailija
24/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut tuo kyllä herkisti ihan kunnolla, vaikkei tavallisessa tilanteessa kauheasti liikuttaisi.

Vierailija
25/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo me ollaan me, ihan soikea perse

Olet selvästi uutta nousevaa sanoittajapolvea. Jätä yhteystietosi. T. Levy-yhtion manageri

:D

Vierailija
26/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en todellakaan kuuntele kun kaikki huomiohuo rat turhakkeet ovat kokoontuneet yhteen hakemaan huomiota tämän kaiken varjolla.

Jaa että väärin sammutettu? Jos tuolla tavalla saadaan rahaa esim.suojamaskeihin, mitä vtun väliä on näkyykö artistin naama videolla? Tee itse jotain asioille luuseri.

Niin teenkin oman osani. Tämä on vaan niin pirun tekopyhää ME henkeä ja jokainen haluaa nyt päästä osalliseksi pelastamaan maailmaa ja tehdä tiettäväksi, että MINÄ olen mukana.

Vrt. We are the world. Yäk sekin.

Vierailija
27/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jokainen joutuu äänittämään osuutensa kotonaan eikä yhteisessä studiossa, ei tuotos voi olla samaa laatua kuin Lohdussa. Ja tietenkin artistit haluavat tällä huomiota, mikseivät haluaisi? Mitä te teette koronapotilaiden hyväksi? 

Säilytetään turvaväli ja pestään kädet.

Ei ne hoitsutkaan oikeen voi tehdä muuta koronapotilaiden hyväksi, kuin käyttää suusuojaa ja antaa happiviikset.

Ja juu, ei olla samassa studiossa, mutta sävellys on luvattoman ontto. Lohtu olisi toiminut vaikka kännykköjen kautta laulettuna sadassa palasessa erikseen.

Vierailija
28/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jokainen joutuu äänittämään osuutensa kotonaan eikä yhteisessä studiossa, ei tuotos voi olla samaa laatua kuin Lohdussa. Ja tietenkin artistit haluavat tällä huomiota, mikseivät haluaisi? Mitä te teette koronapotilaiden hyväksi? 

Miksi pitäisi tehdä jotain erityistä? Mitä sinä olet tehnyt?

Vierailija
29/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion välttää. Kaikki hyvän mielen takia tehdyt biisit, kuten jotkut band-aid yms. jollotukset on aina olleet hirveetä paskaa.

Vierailija
30/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sä?

Itse noudatan hallituksen ohjeita ja pysyn pois julkisilta paikoilta. Ja maksan veroja, joten mitä mun pitäisi tehdä enemmän?

Vierailija
31/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut tuosta toivoa eikä todellakaan olla kaikki samassa veneessä.

Vierailija
32/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain nevöhööd julkkiksiakin seassa laulamassa muutaman sanan. Harmi kun tuosta ei välity se aito me-henki, kun kaikki on erillään omissa oloissaan laulelemassa. Olisi ollut ehjempi vähemmällä määrällä laulajia ja kaikille pitemmät kuin kahden sanan lainit.

Vierailija
33/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en todellakaan kuuntele kun kaikki huomiohuo rat turhakkeet ovat kokoontuneet yhteen hakemaan huomiota tämän kaiken varjolla.

Jaa että väärin sammutettu? Jos tuolla tavalla saadaan rahaa esim.suojamaskeihin, mitä vtun väliä on näkyykö artistin naama videolla? Tee itse jotain asioille luuseri.

Niin teenkin oman osani. Tämä on vaan niin pirun tekopyhää ME henkeä ja jokainen haluaa nyt päästä osalliseksi pelastamaan maailmaa ja tehdä tiettäväksi, että MINÄ olen mukana.

Jos kukaan julkkis ei tekisi mitään, sitten vinguttaisiin siitä, että 'miksi ne ei tee mitään, kun näkyvyydellä voisi jotakin saada aikaan'... Ei hitto. Alkaa oikeasti hävettää kuulua ihmispopulaatioon. Mikään ei koskaan kelpaa.

Vierailija
34/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhää paskaa. Aivan kuin tarjoaisi lämmintä kättä ja tsemppiä yöpakkasissa jäätyvälle asunnottomalle että kyllä se siitä. Haistakaa vee.

Vierailija
35/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävää kuraa. Jouduin kuulemaan vahingossa uutisten jossain osuudessa.

Ja sitten vielä eräs vapaaehtoisesti Nycissä oleva laululintu valittaa oloaan ja eloaan.

Missä muka valittaa? Ei ainakaan haastatteluissa valita yhtään mitään vaan kertoo realistisesti Nykin tilanteesta ja omasta kokemuksestaan! Sinulleko on henkilökohtaisesti valittanut jotain? Voit puolestani painua vaikka hevosen vttuun.

Vierailija
36/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhää paskaa. Aivan kuin tarjoaisi lämmintä kättä ja tsemppiä yöpakkasissa jäätyvälle asunnottomalle että kyllä se siitä. Haistakaa vee.

Sinä saasta et tarjoa edes niitä. Haista itse iso vee!