G: Juhlitteko pääsiäistä sukulaisienne kanssa?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä käydään vanhemmilla pääsiäisenä kylässä, nyt ollaan miehen kanssa ihan keskenämme kotona.
Meillä sama juttu. Harmittaa, mutta halutaan kuitenkin noudattaa ohjeita. Ettei sitten kaduta, jos joku olikin oireeton taudin kantaja.
Sama täällä.Itse päiväkodissa töissä niin ei huvita hirveesti rikkoa ohjeistuksia.Pärskeitä ku saa naamaansa joka päivä.
Ei huvita jotenkin ollenkaan nyt juhlia :/ Eli ei.
Kotona sinkkuna yksin. Olen niin nuhainen, että en edes lenkille ole menossa.
Ollaan usein käyty kyläilemässä miehen vanhemmilla Pohjanmaalla pääsiäisen aikoihin, mutta nyt ei tietenkään mennä.
Jospa kesällä jo pääsisi.
Ei ollut sopivaa vaihtoehtoa. Toisinaan olen lähipiirin kanssa ollut pääsiäisen, toisinaan en. Ja nyt en tapaisi ilman koronaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kotona sinkkuna yksin. Olen niin nuhainen, että en edes lenkille ole menossa.
Pikaisia paranemisia!
Ihan oman perheen kanssa vain ollaan tänä vuonna.
Nope. Ihan itsekseni vain syön suklaamunia ja mämmiä.
Jatkamme sosiaalista eristäytymistä yli pääsiäisen. Normaalisti kyläiltäsiin lasten isovanhemmilla. Nyt ei tietenkään. Ovat yli 70v. Emme kyläisili, vaikka olisivat nuorempia, koska nyt ei vaan voi kyläillä missään.
Yleensä vietän pääsiäistä vähintään niin että menen vanhemmilleni syömään, nyt olin suunnitellut lisäksi reissua mökille ja yleensä tapaan niillä reissuilla tavata hyvin iäkästä mummoanikin matkan varrella. Nyt ei toteudu mikään, kun ei sinne Uudenmaan ulkopuolelle pääse. Koska asun yksin eikä ole ketään kenen kanssa juhlia eikä edes kirkkoon pääse, möllötän kotona yrittäen nauttia pitkästä viikonlopusta kun töissä on olltu aika raskasta, ja syön pari suklaamunaa lohduksi. Onneksi kirkko on tullut someen niin pystyy ees vähän nostaa pääsiäistunnelmaa niitten juttuja katellen.
Käydään Lapissa aina pääsiäisenä omalla perheellä, tänä vuonna jää välistä.
Meni pääsiäisenvietto ja muutkin juhlat menivät nyt "maybe next year".
Aina on pääsiäistä yhdesssä vietettty, vaikka kuin uskonnottomia olemmekin.
Ihan vain omalla porukalla juhlitaan. Hyvää pääsiäistä kaikille!
Juhlin pääsiäistä sukuelimeni kanssa.