Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
41/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaajatäti sanoi mulle, että hymyile silmillä, niin saa paremman passikuvan. Tällä pärställä nyt hyvää kuvaa ei tult ikinä, mutta tuolla ohjeella ihan siedettävä.

Vierailija
42/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Jammu-sedän kuva passissa, onneksi ei enää pitkään voimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvaaja oli hauska jätkä ja kuvassa melkein hymyilen, ihme että meni läpi. Hymystä huolimatta näytän lähinnä rikolliselta (tuohon aikaan oli siilitukka).

M27

Vierailija
44/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mulla on lähes valkoiseksi blondatut hiukset ja meikkasin nätisti passikuvaan ja laitoin punaista huulipunaa. Nyt mun passikuvassa näkyy sitten pelkästään silmät ja suu. Kaikki muu sekoittuu siihen taustaan. Paper! Snow! A ghost! Ja tämä kuva tietenkin on firman henkilökortissa, ajokortissa, kuljettajakortissa ja ammattipätevyyskortissa. V***u!!

Vierailija
45/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyistä kuvaa en ole viitsinyt katsella sen kummemmin, mutta edellinen oli täysin epäonnistunut. Tai ainakin toivon, etten ole oikeasti sen näköinen... Näytin siinä 50-vuotiaalta psykoosipotilaalta, lasittunut, tuijottava katse ja tukka hapsottaa joka suuntaan. Olin kuvanottohetkellä n. 24 v.

Vierailija
46/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kattoon passikuvaani ja mulla oikeesti naama ja kaula on tosi kapeat, liiankin luihut, ja kuvassa näytänki siltä kun oisin ihan just kuulaa menossa työntään mm-tasolla :) Ei tajuu.

Vierailija
47/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos niiden tarkoitus onkin että tarvittaessa etsii rikollista? Harvoinhan poliisi kuvia katsoo muutakuin rikollisia tai vainajia etsittäessä?

Siis lähtökohtaisesti jokainen näyttää rikolliselta tai viikon vedessä olleelta vainajalta.

Vierailija
48/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhuelokuvan naisvankilan asukki toljottaa kuvastani. Ihmettelen, kuinka ne pidätyskuvien rikolliset näyttävät freesimmiltä. Vaadin, että passikuvan ottaa poliisi!

Vierailija
49/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni mukaan näytän passikuvassa turkkilaiselta mieheltä.

T. N38

Vierailija
50/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävimme miehen kanssa passikuvalla. Molemmilla rasvaisen näköiset latistuneet hiukset. Näytämme Sanna Sillanpäältä. Molemmat.

Mitäs jos kuvaajilla onkin eri päivinä vaihtuvat filtterit passikuviin? Te satuitte menemään "Sillanpää pesemättömillä hiuksilla" -päivänä. Mulla on "itkettynyt kaulaton taikinaleuka" -filtteri.

Vierailija
51/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvojen muoto yms. pysyvät yleensä suunnilleen kohdillaan, mutta jostain syystä näytän aina todella julmalta. Silmissä tyhjä katse jne. Eli etsintäkuulutus-osastoa minäkin.

Inhoan ottaa / otattaa itsestäni kuvia, niin se varmaan selittää osaltaan. Ikävöin passikuva-automaattien aikaa, silloin olin hitusen rentoutuneempi ja saattoi helposti ja edullisesti ottaa uuden satsin kuvia, jos ja kun eka meni pieleen.

Vierailija
52/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella intensiivinen ja semmoinen oikein läpitunkeva katse. :D Herranjumala olisikohan pitänyt hankkiutua poliisiksi kuulustelemaan ihmisiä? Viimeisen viiden vuoden aikana huomaan, että oon muuttunut passikuvassa kulmikkaammaksi eikä posket näy enää takaapäin..

Vierailija
53/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat otetaan hosuen ja nopeasti.

Pikapassikuvat halvalla.

Lopputulos hirveä. Ja silti maksat.

Vierailija
54/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän vieroitusoireiselta narkkarilta, joka punoo juonia, miten saa seuraavan annoksen ( koska rahat loppu).

Vierailija
55/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan, no siedettävä, mutta ohut tukkani näyttää olemattomalta. Kuin lähes kalju, joka kampaa ne viimeiset haivenet siihen päälle. mutta sitähän se ohuttukkaisuus on...

Perusilmeeni on kyllä ihan jäätävä. Yritin olla kuvassa niinkuin muka hymyilisin, ettei näyttäisi niin tylyltä, mutta näytän riidanhaluiselta k-päältä.

Vierailija
56/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan, no siedettävä, mutta ohut tukkani näyttää olemattomalta. Kuin lähes kalju, joka kampaa ne viimeiset haivenet siihen päälle. mutta sitähän se ohuttukkaisuus on...

Perusilmeeni on kyllä ihan jäätävä. Yritin olla kuvassa niinkuin muka hymyilisin, ettei näyttäisi niin tylyltä, mutta näytän riidanhaluiselta k-päältä.

Sama täällä. Hiukset pitkin päätä ja tympeän katkera, v-mäinen tuijotus. Tämä passissa.

Uudemmassa kuvassa "hymy" on "kyllä minä tiedän"- tasoa, kuin se työpaikan p-mäisin naisihminen.

Vierailija
57/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvat otetaan hosuen ja nopeasti.

Pikapassikuvat halvalla.

Lopputulos hirveä. Ja silti maksat.

Käyn samalla ammattikuvaajalla, ja lopputulos karmaisee aina.

Vierailija
58/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litteä banaanishampoolla pesty hius"kuontalo" ja 40 vuotta vanhemman näköinen kuin luonnossa naama turvoksissa, vaikka ei todellakaan ollut ja olin alipainoinen. Sellasen kuvan saa kasvoista niinkuin naama kaatuisi jotenkin taaksepäin ja yrität väkisin pitää sen pystyssä mutta vain juuri ja juuri pystyt. Huulet lytteät viivat, vaikka minulla on muhkeat huulet. Otsa pikkiriikkisen kapea kartio ja leuat jämäkät. Sen näköinen kuin olisi juuri tehnyt rikoksen. Kuva on nykyisessä passissani jonka SAAN vaihtaa tänän vuonna.

Vierailija
59/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan yleistä tämä murhaaja- ja rikollinenlook. Passintarkastajilla on pokassa pitämistä.

"Mikäli olet aivan passikuvasi näköinen, olet todella loman tarpeessa."

Tämä on hulvattoman ketju pitkästä aikaa, kiitos tästä!

Vierailija
60/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytän passikuvassani joltain sarjamurhaajalta ja naamani epäsymmetrisyys korostuu. Ei voi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan