Kuvaile pahin tuntemasi KORONAHYSTEERIKKO? Sellainen joka menee reippaasti överiksi.
Miten hoidit tai olette hoitaneet tilanteen?
Minulla työkaveri muuttunut koronahysteerikoksi.
Palaveeraamme verkossa, ja tämä juoksee jatkuvasti edes takaisin kotonaan ikkunan luona kyttäämässä kadulle päin että ketä ulkona liikkuu. Aina jos näkee jonkun ihmisen harvakseltaan siellä jossain kaukana YKSIN kävelemässä niin se raivo alkaa linjoilla, ja me kaikki kärsimme siitä.
Palaverit keskeytyvät kun katoaa linjoilta ja saapuu hätääntyneenä takaisin, ja aina sama älytön hysteerinen huutovalitus, 1-2 kertaa tällaista litaniaa tunnin sisään.
"Taas joku vastuuton ihminen kulkee yksin tuolla Meidän Katua pitkin, ei ole maskia naamalla eikä käsineitä kädessä, ja ihan varmasti tartuttaa kohta minut ja kaikki muut koronaan! Kyllä nuo ihmiset on vastuuttomia ja itsekkäitä! Ihan varmasti moni altistuu tuolle nyt, se ei vaan itse tajua sitä tai välitä! On aikoihin eletty! Sen naamalta lentää varmaan räkää kaikkien niskaan kun kävelee tuolla! Eikö nuo ymmärrä ettei nyt pitäisi liikkua missään?! Varmaan yskiikin kun muut ei näe!"
Tämä vie huomion aivan muualle palaverin aiheesta ja se palaveri vaan venyy venymistään yliajalle.
Eräs toinen työkaveri hermostui tuohon kun hänet keskeytettiin kahdesti kesken esityksensä, ja kysyi tältä, että "Oletko nyt ihan varma että se tartuttaa sut sieltä kaukaa ulkoa käsin siihen koronaan ja jota sillä ei välttämättä edes ole?"
Närkästyi tuosta, koska kutsui meistä muutamat chattiin palaverin jälkeen jossa avautui että hänelle kommentoinut työkaveri se sitten vasta on sydämetön, raaka, eikä ymmärrä selvästi tätä koronatilannetta ollenkaan ja että senkin asenne sellainen että altistuttaisi varmaan muut surutta! Että kun suurin osa suomalaisista tuommoisia tyhmiä ja epäinhimillisiä kuin se.
Huokaus.
Kommentit (49)
Olen jo koronan sairastanut eikä koko asia liikoja enää kiinnosta. Sensijaan kiinnostaa työ ja se miten laitan siitä saadut rahat poikimaan nyt kun sijoitusmahdollisuuksia on auki. Ensi viikonloppuna lähden laittamaan mökkiä kesäkuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ap että sun työkaverilla on jo pahempi mt-ongelma. Itellä on jonkinlainen hygienia ocd ja oon siitä huolimatta käynyt joka viikko kaupassa ja ilman mitään hengityssuojia tai käsineitä, vaikka kuulun fyysisen sairauden vuoksi riskiryhmäänkin. Käsiä pesen kyllä edelleen paljon.
No mulla on ihan monivuotinen diagnosoitu ocd -käyn kaupassa kerran viikossa , en ole hysteerinen ja ns . Kotona pysyminen ei ole muuttanut tilannettani juuri lainkaan kun olen muutenkin aina jumissa kotona siivoamassa.
Ei ole elämänlaatua muutenkaan niin eipä tämä tilanne sitä muuta mihinkään suuntaan.
Suomeen on kokoontunut koko maapallon koronahysteeristen eliitti?
Minulla kavereita 28:sta eri maasta, eikä missään ole tällaista pelottelua ja rajoittamista kuin Suomessa.
Hävettää oikein. Olen kade Ruotsille joka hoitanut tämän esimerkillisesti ilman että ihmiset menettää työpaikkojaan. Nyt huomaa miten kamalaa tämä meidän valtion ja median koronapelottelu!
Naapurin ukkomies aivan hysteerinen. Käy mun luona päiväkahveilla muutaman kerran viikossa. On ruvennut väittämään että pitäisi harrastaa a n aalisexiä normaalin vaginaalisen sijaan koska korona voi tarttua vaginasta.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni tiskaa ja muutenkin siivoaa kloorilla. Heillä ei siis käy vieraita ja pesevät aina kädet kotiin tullessaan. Ihan hullua.
Käsien pesu kotiin tullessa ei ole hullua, vaan järkevää hygieniaa.
Tiskaus kloorilla taas on.
Klooria ei missään nimessä saa käyttää kuumassa vedessä, haihtuu ilmaan ja aiheuttaa pahimmillaan keuhkovaurioita.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kavereita 28:sta eri maasta, eikä missään ole tällaista pelottelua ja rajoittamista kuin Suomessa.
Hävettää oikein. Olen kade Ruotsille joka hoitanut tämän esimerkillisesti ilman että ihmiset menettää työpaikkojaan. Nyt huomaa miten kamalaa tämä meidän valtion ja median koronapelottelu!
Et sitten jaksanut kirjoittaa uutta kommenttia, kopsasit oman tai toisen tekstin eri ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Töissä eräs nainen käyttää violetteja kumihanskoja koko työpäivän ajan. Hän siis pyörittelee toimiston papereita hanskat kädessä ja kun hän syö eväitään niin hän syö hieman ja laittaa sitten lautasen päälle kertakäyttö-käsipaperin. Kun taas jatkaa niin ottaa sen pois ja kun pitää esim. juomistauon niin laittaa paperin annoksensa suojaksi taas. Hän puhdistaa myös hysteerisenä huoneensa tavaroita desinfiointipyyhkeillä, vaikka ei siellä huoneessa käy edes kukaan muu kuin hän itse. Hän on ihan paniikissa, kyyneltyy jos joku yskii: meillä on hometta töissä niin aika moni yskii ihan vain siksi.
Syö ne hanskat kädessä myös?
Eli aivan turhaan putää niitä hanskoja kun ei osaa yhtäkään perustetta aseptisesta käytännöstä.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa Suomessa on läntisen maailman keveimmät rajoitukset, jos ne ruotsalaiset jätetään laskematta. Eikä nekään ihan valtoimenaan siellä kaikki ole. Niilläkin on suositeltu pitämään sosiaalista etäisyyttä, kaikki lapset ei ole koulussa ja etätöitäkin tehdään.
Miksi teidän työpaikan palavereissa ei kokouksen johtaja / esimies säätele aikaa, ettei kokous veny turhan vuoksi? Hänen pitäisi reilusti sanoa, että nyt hoidetaan tämä asia, eikä työaikaa tuhlata.