Pääsiäismenuunne?
Meillä on uusia perunoita, parsaa, porkkanoita, luomukaritsaa kermakastikkeella, fetasalaattia, punaviiniä ja kinderkakku.
Teineille teen joku päivä jauhelihapihvejä niin voivat kasata hampurilaisia ja sitten varmaan iltapalalla varmaan joku päivä teen tortilloja ja avokadotahnaa. Suklaamunia on paljon, samoin vichyjä ja limpparia teineille. Alkuviikolla teen karjalanpaistia. Suklaa ei lopu, mignoneita on 12 kpl.
Kommentit (45)
Keitettyjä perunoita, savulohta, tsatsikia sekä vihersalaattia. Jälkkäriksi pashaa.
Huomenna sama.
Tilausruokia paremmasta päästä michelin kokilta&luostarista (en tiedä olisinko osannut itse paremmin tehdä) ja borsch-keittoa, nyt suunnittelin itse tehdä vielä pitkään haudutettua lammasta mintulla mutta yksi lapsi ei haluaisi syädä lammasta. Mietin vaihtavani uuniloheen. Teen itse pestoa ja hedelmäisen pääsiäispashan. Noin puoleen vuoteen en ole maistanutkaan alkoholia, mutta yksi yö meni 1 sex on the beach kurkusta alas netflixiä katsellessani. Erilaisia luomumehuja ruokajuomana ja lehmuksenkukkateetä. Lapsi valmistaa huomenna nakkikeiton, koska hänellä täytyy olla kotitalouden tehtävä valmiina. Mämmiä kerman kanssa. Mignoneita ja 24 kindermunaa. Munat täytyy etsiä.
Pääsiäismenyy on ollut kanaa, parsaa, hollandaisekastiketta ja mansikka-mozzarellasalaattia. Jälkiruoaksi mämmiä.
Huomenna savusiikaa itse tehtyjen yrtti-lohkoperunoiden ja jugurttikastikkeen kanssa ja jälkkäriksi sitruunarahkaa.
Tietenkin pitänyt olla myös suklaamunia.
Punajuuri-kikhernepihvejä, vuohenjuusto-creme fraiçhe-kastike, perunamuusia, herneitä, kalamataoliivi-aurajuusto-ananas-pitsa, mango-appelsiini-valkosuklaa-juustokakku.
Perjantaina miehelle karjalanpaistia ja perunoita, minulle soijasuikalepataa ja perunoita. Lisukkeena salaattia ja höyrytettyä parsakaalia. Eilen lauantaina miehelle karjalanpaistia ja perunoita, minulle soijasuikalepataa ja perunoita. Lisukkeena hapanimelää kiinankaalia. Tänään on varmaan miehelle karjalanpaistia ja paistinperunoita, lisukkeena salaattia ja ruusukaalia. Itselleni paistinperunoita, salaattia, ruusukaalia ja jotain proteiinia, en vielä ole miettinyt mitä. Huomiselle ei ole mitään suunnitelmia.
Ruokajuomina vettä, viiniä ja olutta.