Miehen haluista (55v)
Toivon asiallista keskustelua ja modeilta sitä, että tämä saa olla tässä.
Keskustelin (minä, 40v) miehen (55v), josta olen kiinnostunut, kanssa. Keskustelu meni näin:
Minä: "Seksuaalinen elämähän on jatkuvaa murrosta ja muutosta. Joskus 4-5 x vkossa on ok, toisinaan 1-2 x vkossa, joskus voi hyvin olla parin viikon taukokin, se riippuu siitä mihin tottuu... kamalinta on ehkä se, jos ikäisilläni avioliitossa olevilla pariskunnilla ei tapahdu mitään makuuhuoneessa!"
MIes: "Mutta sekin voi olla joillekin ihan ok ja molemmille hyväksyttävä vaihtoehto"
Minä: "Juu, toki, jos molemmille tämä ok! Se onkin se, mihin tottuu ja mitkä ovat mieltymykset."
Jäi hämäämään: Onko miehellä ongelmia kenties halujen tai mieskunnon kanssa, kun on jo kuitenkin minua vanhempi, 55 v...
Aiemmassa keskustelussa puhuessani naisten vaivoista hän totesi: "Joo, mutta meillä miehillä on sitten vähän toisenlaisia ongelmia, ongelmia kuitenkin".
Niin nyt kun vedän nämä tähän samaan kontekstiin, niin...?
Mitä olette mieltä?
Kommentit (25)
Haluaisin mielipiteenne siitä (sehän voi olla toki väärä kun vain minun kertomukseni), tuntuuko teistä että seksuaalinen kanssakäyminen ei tuolle miehelle ole olennaista?🤔 Tämän perusteella, mitä luit aloituksesta.
Ap
Minulle tulisi vaan vaikutelma, että mies keskusteli yleisellä tasolla ja sangen korrektisti.
Älytöntä alkaa tulkitsemaan ketään rivirn välistä noin.
Mulla ikää hiukan alle 50, eikä haluja selvästikään ole enää samalla tavalla kuin nuorempana. Sitten jos panettaakin, niin en välttämättä jaksa odottaa, että kaikki aurinkokunnan planeetat ovat täydellisessä linjassa. Helpompi runkata.
Ihan oikeasti ei erektiota voi verrata mihinkään kuivumiseen. Miehillä oikeasti kyvyt häviää, naisilla ei.