Saan vain sellaisia naisia joista en ole oikeasti kiinnostunut
En siis onnistu saamaan minkäänlaiseen romanttiseeen kanssakäymiseen niitä naisia joista todellisuusessa olisin kiinnostunut.
Joudun aina tyytymään ns. Siihen mitä saan. Tästä syystä naissuhteeni koostuvat lyhyistä seksisuhteista ja yhden illan jutuista. Monesti nämä naiset haluaisivat enemmän, mutta en kykene pakottamaan itseäni ihastumaan.
Olen ollut tässä samassa tilanteessa jo vuosiakausia, ja tietystä kulmasta katsottuna koko elämäni.
Olen monta kertaa väkisinkin yrittänyt yrittnyt suhdetta tällaisen epäkiinnostavan naisen kanssa...yrittänyt pakottaa itseni ihastumaan.
Yhtä monta kertaa myös olen tässä epäonnistunut.
En tiedä ulospääsyä tästä tilanteesta...haluaisin löytää rakkauden.
Onko täällä muita joilla samanlaisia kokemuksia?
M34
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisiin naisiin olet sitten ihastunut?
Millaisia he ovat ulkonäköltään ja olemukseltaan, koulutukseltaan ja ammatiltaan?
Jännä muuten miten naisissa on täysin yhdentekevää jokin ammatti ja koulutus, koska jotain näpertelyä se kuitenkin on tai hoivaamista tms. epäkiinnostavaa. Kunhan on edes perusnätti, normaalipainoinen eikä ole skitso, niin se riittää. Harvemmin naiset on luonteeltaan mielenkiintoisia tai hauskojakaan.
Mä voin ihan naisenakin allekirjoittaa tämän täysin. Naisista suurin osa on ihan äärimmäisen tylsiä ja harva on oikeasti mielenkiintoinen. Sitä perussontaa - sohvalla selaillaan kodinkuvalehteä ja paimennetaan lapsia.
Jep Jep, ja siat lentää. Ihanko oikeasti luulet meidän uskovan, että olet nainen buahhaa
No älä usko, ei se minun ongelmani ole. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisiin naisiin olet sitten ihastunut?
Millaisia he ovat ulkonäköltään ja olemukseltaan, koulutukseltaan ja ammatiltaan?
Jännä muuten miten naisissa on täysin yhdentekevää jokin ammatti ja koulutus, koska jotain näpertelyä se kuitenkin on tai hoivaamista tms. epäkiinnostavaa. Kunhan on edes perusnätti, normaalipainoinen eikä ole skitso, niin se riittää. Harvemmin naiset on luonteeltaan mielenkiintoisia tai hauskojakaan.
Mä voin ihan naisenakin allekirjoittaa tämän täysin. Naisista suurin osa on ihan äärimmäisen tylsiä ja harva on oikeasti mielenkiintoinen. Sitä perussontaa - sohvalla selaillaan kodinkuvalehteä ja paimennetaan lapsia.
Kas kummaa, miehillä ihan sama juttu. Mistä kohtaanto-ongelma mahtaa johtua?
Miksi pelleilet naisten tunteilla? Tuollainen on ikävää niitä naisia kohtaan.
Miksi haluat väkisin tyttöystävän? Jos nainen ei ole kiinnostava, niin älä tuhlaa hänen aikaansa ja energiaansa. Mulle on tehty noin, ja se on ärsyttävää. Kumppanin saamisesta ei kannata ottaa paineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos ensimmäisenä lopettaisit niiden ei-kiinnostavien naisten kanssa olemisen. Ei ilman naista olemisessa ole mitään hirveää. Rassukkaa pelottaa. Joku itseäsi kiinnostava saattaa kiinnostuakin sinusta, kun karistat yltäsi "kaikki kelpaa" -olemuksen.
Olen itse jättänyt kaveritasolle muutaman kiinnostuneen ja todellakin itseäni kiinnostavan miehen, koska ei yhtään innosta mies, joka vaikuttaa epätoivoiselta ja jonka häntä heiluu paremman puutteessa joka Ritvalle.
Pitäisikö aapeen sitten olla kokonaan yksin? Ovathan nuo seksisuhteetkin varmasti tyhjää parempia...
Jos hän ei saa kiinnostavia naisia, niin eihän tuossa jää paljoa vaihtoehtoja.Tuo toimintatapa vaan tekee ap:sta sellaisen miehen, joka ei muuta saa.
Hetkinen nyt....väitätkö siis että muna onkin kana?
Mielestäsi aapee maagisesti saisikin mäitä haluamiaan naisia, jos olisi kokonaan naisia?
Ei maagisesti. Kyllähän se luuserin aura katoaa, kun ryhtyy siksi, jolle ei kuka vain kelpaa pelkkään seksiinkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä samassa tilanteessa kuin sinä, ap. Masentaa ja vituttaa.
M31
No jätä se nainen, älä käytä häntä hyväksi.
Joo lopettakaa muiden hyväksikäyttäminen, se ei oo kivaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Se minkä saat parisuhteeseen on tasosi. Tyydy tasoosi tai ole yksin.
aapeehaan onkin tyytynyt ottamaan seksiä niiltä joista ei oikeasti ole kiinnostunut...Onko tuo sitten hyvä kaikille osapuolelle kun noin tyydytään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä samassa tilanteessa kuin sinä, ap. Masentaa ja vituttaa.
M31
No jätä se nainen, älä käytä häntä hyväksi.
En sanonut, että olisin tällä hetkellä kenenkään kanssa. Yhden kanssa olin kyllä sopinut kolmannet treffit, mutta peruin ne äsken ja selitin tilanteen. Nainen otti perumisen onneksi todella hyvin, itselläni on varmaan paskempi olo tällä hetkellä kuin hänellä.
M31
Mun mieheni on tuollainen. Valitettavasti silloin kun tavattiin, olin henkisesti aika heikoilla ja masentunut ja siksi hirveän sinnikäs... sain hänet vakavaan suhteeseen kanssani. Nyt sitten alan olla toipunut (kiitos saamani terapian) ja ihmettelen, että miten h---vetissä olin niin hullu, että halusin suhteeseen miehen kanssa, joka vain tyytyi minuun. Ero on tietenkin nyt enää vain ajan kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni on tuollainen. Valitettavasti silloin kun tavattiin, olin henkisesti aika heikoilla ja masentunut ja siksi hirveän sinnikäs... sain hänet vakavaan suhteeseen kanssani. Nyt sitten alan olla toipunut (kiitos saamani terapian) ja ihmettelen, että miten h---vetissä olin niin hullu, että halusin suhteeseen miehen kanssa, joka vain tyytyi minuun. Ero on tietenkin nyt enää vain ajan kysymys.
Sinäkin olet varsinainen rotta naiseksi, kun puhut noin rumasti miehestäsi ja parisuhteestasi. Oletko sinä ollut avoin miehelle ikinä? Oletko nyt kertonut hänelle tuntemuksistasi vai kiroiletko vain ja märiset kaikille muille asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin olet varsinainen rotta naiseksi, kun puhut noin rumasti miehestäsi ja parisuhteestasi. Oletko sinä ollut avoin miehelle ikinä? Oletko nyt kertonut hänelle tuntemuksistasi vai kiroiletko vain ja märiset kaikille muille asiaa?
En minä ole muille häntä haukkunut. Ennemmin pitänyt asioita sisällä ja masentunut lisää. Terapiassa vasta olen alkanut puhua.
Nyt olen alkanut puhua miehellekin asiasta ja sanonutkin, että minusta meidän ongelma on se, että kumpikaan ei arvosta toista eikä pidä toista sellaisena, jonka kanssa haluaisi olla. Mulla tämä asenne syntyi vastareaktiona miehen suhtautumiseen, mutta nyt tosiaan ollaan siinä tilanteessa, etten minäkään enää pidän häntä itselleni kelpaavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä kutsut ihmisiä rotaksi ja vielä tällaisessa tilanteessa? Puolustako sikamaisia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa aloitus hieman vaivaannuttavalta itkuvirreltä ja sitähän se myös onkin. Mies nyyhkii, kun taso ei riitä kuin huonoihin ja jämiin naisiin ja ne parhaimmat eivät edes vilkaise häneen.
Mites tuosta sitten noustaisiin? Ei mitenkään varmaan, sillä parhaimmilla naisilla on kriteerinsä miehille ja ap menee sen alle aika roimasti. Jos ap tietenkin keksisi jonkun huiman sankaruuden, jolla pääsisi edes hetkellisesti kohottamaan arvoaan, niin se saattaisi toimia, mutta toisaalta taas sieltä se sisäinen vässykkä löytyy taas hetken kuluttua ja sankaruuden viitta haipuu pois. Voihan sitä silti yrittää, eli etsi itsestäsi ap sisäinen sankarisi, auta vaikka vanhuksia ja heikkokuntoisia, laitata siitä paikallislehteen juttua ja liidä!!
Itse asiassa aloitus ei kerro lainkaan millaisia ne aloittajan saamat naiset sitten lopulta ovat. He voivat jonkun muun mielestä olla oikeinkin hyviä ja kiinnostavia mutta eivät vain syystä tai toisesta täytä aloittajan kriteerejä (jotka luultavimmin ovat voimakkaasti ulkonäköpainotteisia).
Ap ei myöskään sano tavoittelevansa parhaimpia naisia. Ehkä ne, joita hän ei saa, ovat hyvinkin keskinkertaisia monella mittapuulla. Silloin on ihan ymmärrettävää ihmetellä, miksi ei itse kelpaa heille, jos on miehenä jokseenkin keskiverto eikä lähelläkään nollatasoa.
M31
M31
Silloin ei valitettavasti ole edes keskinkertainen, jos ei saa keskinkertaista. Silloin luulee olevansa keskinkertainen, mutta onkin sen alapuolella.
Aikuinen ihminen uskoo tasoihin. Tää on hauskaa viihdettä! No ei, tuo on oikeasti alentavaa ja lapsellista.
Tuo on normaalia. Ihminen ei ole ikinä tyytyväinen mihinkään.
Mieli on sellainen levoton ja pyörivä kuten mustavalkopallo.
Kun on parisuhteessa tai perheen perustanut, niin haluaisi olla hetken tai pitkän vuoden yksin.
Kun on yksin, niin tulee ikävä jotain mistä luopui.
Jos ei lupunut niin tietää kaipaavansa jos he tukehtuisivat limaansa koronatartunnan alaisina.
Sitten olisi taas yksin ja haluaisi kuolla pois, koska on yksin ja yksin ei ole hyvä olla.
Vaikka taas viisivuottta perhe-elämää ja lasten huutoa suoraan korvakäytävään aiheuttaisi taas sen, ettei välttämättä jaksaisi vähääkään.
Mielestäni miehellä pitäisi olla perhe ja toinen vaimo jonka kanssa ei ole lapsia.
Mies voisi mennä lomalle sen toisen naisen luokse, kun lapset ja ensimmäinen vaimo käy hermoille.
Joku tälläinen ratkaisu olisi varmasti miehenä hyvä, mutta toisaalta jos ajattelee toisen kannalta, niin olisihan se epäreilua jättää nainen lasten kanssa keskenään. Toki jos maksaisi 10 000e kk tilille, niin ehkä se sopisi paremmin, mutta olisihan se törkeää.
On vaikeaa olla mies jonka täytyy tyytyä ja pitää sopeutua elämään, jossa kaikkea ei saa edes rahalla.
Jos saisi kauniin naisen ja hänestä paljastuisi vaikkapa hirveät varpaankynnet tai haiseva iso mätä hammas, niin ei mammanpoika löytäisi tyydytystä lopulta mistään.
Täysin sama ongelma täälläkin. Käyn paljon treffeillä ja saan kyllä treffeille sellaisia naisia joista voisin kiinnostua ja joihin voisin ihastua mutta heiltä ei tule ikinä vastakaikua vaan treffailu päättyy sinne 2.-4.treffeille.
Vain ja ainoastaan ne naiset osoittaa kiinnostusta joita pidän ulkonäöllisesti alle 6.0/10 tasona eli ne joista en pysty kiinnostumaan/ihastumaan. Tiedostan tämän usein jo ennen treffejä, mutta halusin silti yrittää tutustua.
Itse pidän tärkeänä sitä, että naisella olisi viehättävä kroppa eli usein kyse ei ole kasvoista vaan että kroppakaan ei ole hoikka tai treenattu. Kiinnostuneille naisille yhtenäinen piirre oli se, että kroppa oli joko romuluisen iso tai pullukka tai sitten hoikka mutta täysin muodoton.
Eli mulla on vaihtoehtoina tyytyminen tai yksinolo ja tätä en sano mitenkään liioitellen koska takana on vuosien deittailu-urakka ja kymmeniä treffejä. Pakkien saaminen tietyn tasoisilta naisilta tuntuu liian järjestelmälliseltä, että voisin kuvitella molemminpuolisen ihastumisen olevan mahdollista.
M34
No mikä se ap:n sitten on?
Itse tajusin niin, että hän ei kykene rakastumaan niihin naisiin joita ssa. Siis yksinkertaisesti niin, että tavoitteet liian korkealla. Mitä hän siis tavoittelee? Jotain unelmien kuvajaista, jota ei ole olemassa. Tai jos on, niin muutama koko maailmassa.