Saan vain sellaisia naisia joista en ole oikeasti kiinnostunut
En siis onnistu saamaan minkäänlaiseen romanttiseeen kanssakäymiseen niitä naisia joista todellisuusessa olisin kiinnostunut.
Joudun aina tyytymään ns. Siihen mitä saan. Tästä syystä naissuhteeni koostuvat lyhyistä seksisuhteista ja yhden illan jutuista. Monesti nämä naiset haluaisivat enemmän, mutta en kykene pakottamaan itseäni ihastumaan.
Olen ollut tässä samassa tilanteessa jo vuosiakausia, ja tietystä kulmasta katsottuna koko elämäni.
Olen monta kertaa väkisinkin yrittänyt yrittnyt suhdetta tällaisen epäkiinnostavan naisen kanssa...yrittänyt pakottaa itseni ihastumaan.
Yhtä monta kertaa myös olen tässä epäonnistunut.
En tiedä ulospääsyä tästä tilanteesta...haluaisin löytää rakkauden.
Onko täällä muita joilla samanlaisia kokemuksia?
M34
Kommentit (99)
Minä olisin onnesta soikeana jos saisin edes niitä muita naisia, tai edes yhden heistä rinnalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa aloitus hieman vaivaannuttavalta itkuvirreltä ja sitähän se myös onkin. Mies nyyhkii, kun taso ei riitä kuin huonoihin ja jämiin naisiin ja ne parhaimmat eivät edes vilkaise häneen.
Mites tuosta sitten noustaisiin? Ei mitenkään varmaan, sillä parhaimmilla naisilla on kriteerinsä miehille ja ap menee sen alle aika roimasti. Jos ap tietenkin keksisi jonkun huiman sankaruuden, jolla pääsisi edes hetkellisesti kohottamaan arvoaan, niin se saattaisi toimia, mutta toisaalta taas sieltä se sisäinen vässykkä löytyy taas hetken kuluttua ja sankaruuden viitta haipuu pois. Voihan sitä silti yrittää, eli etsi itsestäsi ap sisäinen sankarisi, auta vaikka vanhuksia ja heikkokuntoisia, laitata siitä paikallislehteen juttua ja liidä!!
Itse asiassa aloitus ei kerro lainkaan millaisia ne aloittajan saamat naiset sitten lopulta ovat. He voivat jonkun muun mielestä olla oikeinkin hyviä ja kiinnostavia mutta eivät vain syystä tai toisesta täytä aloittajan kriteerejä (jotka luultavimmin ovat voimakkaasti ulkonäköpainotteisia).
Ap ei myöskään sano tavoittelevansa parhaimpia naisia. Ehkä ne, joita hän ei saa, ovat hyvinkin keskinkertaisia monella mittapuulla. Silloin on ihan ymmärrettävää ihmetellä, miksi ei itse kelpaa heille, jos on miehenä jokseenkin keskiverto eikä lähelläkään nollatasoa.
M31
M31
Silloin ei valitettavasti ole edes keskinkertainen, jos ei saa keskinkertaista. Silloin luulee olevansa keskinkertainen, mutta onkin sen alapuolella.
Ei kyllä pidäkään saada parisuhteeseen ketään, jota pitää keskinkertaisena. Onneksi nämä naiset ovat huomanneet sen, että mies ei pidä heistä oikeasti, vaan vertailee "parempiin". Se varmasti näkyy käytöksessä, elekielessä jne. Jos suhde syntyy, niin tuollaisesta syntyy juuri sellaisia onnettomia tyytymissuhteita, joissa lapsetkin oppivat ikävän parisuhdemallin, missä isä ei rakasta äitiä oikeasti tai äiti isää. Eihän kukaan jaksa elää sellaisen kanssa kunnolla käyttäytyen, jota ei rakasta. Silloin se toinen alkaa todella käydä hermoille.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin onnesta soikeana jos saisin edes niitä muita naisia, tai edes yhden heistä rinnalleni.
Harvassa ovat naiset, joka haluaa olla miehelleen ihan joku nainen vaan. En halua suhteeseen miestä, joka kiinnostuu minusta vain siksi, että olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne kuin ap. Aina kun naisen löytää, niin aluksi olen kiinnostunut ja innoissaan, mutta hyvin pian (yleensä sen jälkeen kun seksiä on jo harrastettu muutaman kerran) alkaa kiinnostukseni häviämään huolimatta siitä kuinka ihana se nainen on ihmisenä ja muutenkin. Kivaa on nähdä ja touhuta, mutta sitten loppujen lopuksi kuitenkin haluan olla ennemmin yksin. Alan salaa miettiä toisia naisia ja haaveilla seksistä sellasten kanssa, joita en voi koskaan saada. Suhteethan ei tietenkään kestä näin, joten sitten lopetetaan tapailu ja olen taas sinkku. Menee aikansa, kunnes alkaa taas kiinnostaa ja jostain löytyy nainen ja sama kuvio alkaa alusta. En tiedä mikä minussa on vialla, ärsyttää itseäkin tämmönen.
Alan kirjallisuudessa väitetään että todellisen läheisyyden pelko aiheuttaa tuollaista.
Itse pidän mahdollisena että osalla ihmisistä nuppi vain on siinä asennossa että pitkäjänteinen yhdessäolo ei vain onnistu.
Tärkeää on hyväksyä itsensä sellaisena kuin kulloinkin sen itseydensä löytää, ja olla siitä rehellinen muille ja itselleen myös.
Nuo asiat saattavat sitä paitsi iän myötä muuttua.
Tulee mieleen kuubalainen FWB-tyyppi vuosien takaa. Hän valitti minulle, kuinka sinkkuna aina kaipaisi parisuhteeseen mutta sitten kun alkaa mennä jonkun kanssa suhde vakavammaksi niin kaipaa vapautta :-D
Se minkä saat parisuhteeseen on tasosi. Tyydy tasoosi tai ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa aloitus hieman vaivaannuttavalta itkuvirreltä ja sitähän se myös onkin. Mies nyyhkii, kun taso ei riitä kuin huonoihin ja jämiin naisiin ja ne parhaimmat eivät edes vilkaise häneen.
Mites tuosta sitten noustaisiin? Ei mitenkään varmaan, sillä parhaimmilla naisilla on kriteerinsä miehille ja ap menee sen alle aika roimasti. Jos ap tietenkin keksisi jonkun huiman sankaruuden, jolla pääsisi edes hetkellisesti kohottamaan arvoaan, niin se saattaisi toimia, mutta toisaalta taas sieltä se sisäinen vässykkä löytyy taas hetken kuluttua ja sankaruuden viitta haipuu pois. Voihan sitä silti yrittää, eli etsi itsestäsi ap sisäinen sankarisi, auta vaikka vanhuksia ja heikkokuntoisia, laitata siitä paikallislehteen juttua ja liidä!!
Itse asiassa aloitus ei kerro lainkaan millaisia ne aloittajan saamat naiset sitten lopulta ovat. He voivat jonkun muun mielestä olla oikeinkin hyviä ja kiinnostavia mutta eivät vain syystä tai toisesta täytä aloittajan kriteerejä (jotka luultavimmin ovat voimakkaasti ulkonäköpainotteisia).
Ap ei myöskään sano tavoittelevansa parhaimpia naisia. Ehkä ne, joita hän ei saa, ovat hyvinkin keskinkertaisia monella mittapuulla. Silloin on ihan ymmärrettävää ihmetellä, miksi ei itse kelpaa heille, jos on miehenä jokseenkin keskiverto eikä lähelläkään nollatasoa.
M31
M31
Silloin ei valitettavasti ole edes keskinkertainen, jos ei saa keskinkertaista. Silloin luulee olevansa keskinkertainen, mutta onkin sen alapuolella.
Ei kyllä pidäkään saada parisuhteeseen ketään, jota pitää keskinkertaisena. Onneksi nämä naiset ovat huomanneet sen, että mies ei pidä heistä oikeasti, vaan vertailee "parempiin". Se varmasti näkyy käytöksessä, elekielessä jne. Jos suhde syntyy, niin tuollaisesta syntyy juuri sellaisia onnettomia tyytymissuhteita, joissa lapsetkin oppivat ikävän parisuhdemallin, missä isä ei rakasta äitiä oikeasti tai äiti isää. Eihän kukaan jaksa elää sellaisen kanssa kunnolla käyttäytyen, jota ei rakasta. Silloin se toinen alkaa todella käydä hermoille.
Tässä mennään jo pahasti ohi alkuperäisen pointin. Suurin osa vastaajista ei ole ymmärtänyt ap:n ongelmaa ollenkaan.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
M31
Olen samaa mieltä. Jos arvottaa ihmiset tuolla tavalla, niin se näkyy käytöksessä, asenteissa, tunteissa ja ennen kaikkea niiden puutteena.
Ap on homppeli, siksi kaikki naiset tuntuvat vääriltä.
Kun ei arvosta naisia, niin ei tarvitse ihmetellä ettei saa naisia. Tai jotain tiettyä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisiin naisiin olet sitten ihastunut?
Millaisia he ovat ulkonäköltään ja olemukseltaan, koulutukseltaan ja ammatiltaan?
Jännä muuten miten naisissa on täysin yhdentekevää jokin ammatti ja koulutus, koska jotain näpertelyä se kuitenkin on tai hoivaamista tms. epäkiinnostavaa. Kunhan on edes perusnätti, normaalipainoinen eikä ole skitso, niin se riittää. Harvemmin naiset on luonteeltaan mielenkiintoisia tai hauskojakaan.
Mä voin ihan naisenakin allekirjoittaa tämän täysin. Naisista suurin osa on ihan äärimmäisen tylsiä ja harva on oikeasti mielenkiintoinen. Sitä perussontaa - sohvalla selaillaan kodinkuvalehteä ja paimennetaan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos ensimmäisenä lopettaisit niiden ei-kiinnostavien naisten kanssa olemisen. Ei ilman naista olemisessa ole mitään hirveää. Rassukkaa pelottaa. Joku itseäsi kiinnostava saattaa kiinnostuakin sinusta, kun karistat yltäsi "kaikki kelpaa" -olemuksen.
Olen itse jättänyt kaveritasolle muutaman kiinnostuneen ja todellakin itseäni kiinnostavan miehen, koska ei yhtään innosta mies, joka vaikuttaa epätoivoiselta ja jonka häntä heiluu paremman puutteessa joka Ritvalle.
Pitäisikö aapeen sitten olla kokonaan yksin? Ovathan nuo seksisuhteetkin varmasti tyhjää parempia...
Jos hän ei saa kiinnostavia naisia, niin eihän tuossa jää paljoa vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia he ovat ulkonäköltään ja olemukseltaan, koulutukseltaan ja ammatiltaan?
Jännä muuten miten naisissa on täysin yhdentekevää jokin ammatti ja koulutus, koska jotain näpertelyä se kuitenkin on tai hoivaamista tms. epäkiinnostavaa. Kunhan on edes perusnätti, normaalipainoinen eikä ole skitso, niin se riittää. Harvemmin naiset on luonteeltaan mielenkiintoisia tai hauskojakaan.
Mä voin ihan naisenakin allekirjoittaa tämän täysin. Naisista suurin osa on ihan äärimmäisen tylsiä ja harva on oikeasti mielenkiintoinen. Sitä perussontaa - sohvalla selaillaan kodinkuvalehteä ja paimennetaan lapsia.
Ohiksena: minä olen nainen, jolle jokainen kumppanini on sanonut, että palautin heidän uskonsa naissukupuoleen. Minut koetaan mielenkiintoiseksi ja syvälliseksi ihmiseksi ja kanssani halutaan sitoutua. Ongelma tulee sitten, kun paljastuu että en halua koskaan omia lapsia. Minä kun en ihan tosissani ole kiinnostunut sellaisesta monotonisesta arjen pyörittämisestä ja itseni uhraamisesta, mitä vanhemmuus edellyttää.
Tähän mennessä kaikki miehet, joista olen itse kiinnostunut, ovat myös kiinnostuneet minusta, mutta ero on tullut aina ennemmin tai myöhemmin kun en ole suostunut muuttamaan mielipidettäni lasten hankinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon huomannut saman, mutta toisaalta huomannut myös, että nuo mun mielestä tylsimmät naiset on ihan toivottuja parisuhdekumppaneita monien miesten mielestä. Suurin osa miehistä haluaa naisen, jonka elämä pyörii perheen ja kodin ympärillä ja joka taas naiselle ystävänä on se älyttömän tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos ensimmäisenä lopettaisit niiden ei-kiinnostavien naisten kanssa olemisen. Ei ilman naista olemisessa ole mitään hirveää. Rassukkaa pelottaa. Joku itseäsi kiinnostava saattaa kiinnostuakin sinusta, kun karistat yltäsi "kaikki kelpaa" -olemuksen.
Olen itse jättänyt kaveritasolle muutaman kiinnostuneen ja todellakin itseäni kiinnostavan miehen, koska ei yhtään innosta mies, joka vaikuttaa epätoivoiselta ja jonka häntä heiluu paremman puutteessa joka Ritvalle.
Pitäisikö aapeen sitten olla kokonaan yksin? Ovathan nuo seksisuhteetkin varmasti tyhjää parempia...
Tuo toimintatapa vaan tekee ap:sta sellaisen miehen, joka ei muuta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksisuhteet ovat täysin ok, kun on avoimin kortein liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ei saa kiinnostavia naisia, niin eihän tuossa jää paljoa vaihtoehtoja.Tuo toimintatapa vaan tekee ap:sta sellaisen miehen, joka ei muuta saa.
Hetkinen nyt....väitätkö siis että muna onkin kana?
Mielestäsi aapee maagisesti saisikin mäitä haluamiaan naisia, jos olisi kokonaan naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep Jep, ja siat lentää. Ihanko oikeasti luulet meidän uskovan, että olet nainen buahhaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ei saa kiinnostavia naisia, niin eihän tuossa jää paljoa vaihtoehtoja.Tuo toimintatapa vaan tekee ap:sta sellaisen miehen, joka ei muuta saa.
Hetkinen nyt....väitätkö siis että muna onkin kana?
Mielestäsi aapee maagisesti saisikin mäitä haluamiaan naisia, jos olisi kokonaan naisia?
Ilman naisia*