Saan vain sellaisia naisia joista en ole oikeasti kiinnostunut
En siis onnistu saamaan minkäänlaiseen romanttiseeen kanssakäymiseen niitä naisia joista todellisuusessa olisin kiinnostunut.
Joudun aina tyytymään ns. Siihen mitä saan. Tästä syystä naissuhteeni koostuvat lyhyistä seksisuhteista ja yhden illan jutuista. Monesti nämä naiset haluaisivat enemmän, mutta en kykene pakottamaan itseäni ihastumaan.
Olen ollut tässä samassa tilanteessa jo vuosiakausia, ja tietystä kulmasta katsottuna koko elämäni.
Olen monta kertaa väkisinkin yrittänyt yrittnyt suhdetta tällaisen epäkiinnostavan naisen kanssa...yrittänyt pakottaa itseni ihastumaan.
Yhtä monta kertaa myös olen tässä epäonnistunut.
En tiedä ulospääsyä tästä tilanteesta...haluaisin löytää rakkauden.
Onko täällä muita joilla samanlaisia kokemuksia?
M34
Kommentit (99)
Epärealistiset toiveet harvoin toteutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. En koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, joka on hyväksikäyttänyt epäkiinnostavia naisia seksisuhteissa.
Eihän nainen voi olla epäkiinnostava, jos se saa munan pystyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisiin naisiin olet sitten ihastunut?
Millaisia he ovat ulkonäköltään ja olemukseltaan, koulutukseltaan ja ammatiltaan?
Jännä muuten miten naisissa on täysin yhdentekevää jokin ammatti ja koulutus, koska jotain näpertelyä se kuitenkin on tai hoivaamista tms. epäkiinnostavaa. Kunhan on edes perusnätti, normaalipainoinen eikä ole skitso, niin se riittää. Harvemmin naiset on luonteeltaan mielenkiintoisia tai hauskojakaan.
Palaa asiaan sitten kun olet saanut naista.
Mitäs jos ensimmäisenä lopettaisit niiden ei-kiinnostavien naisten kanssa olemisen. Ei ilman naista olemisessa ole mitään hirveää. Rassukkaa pelottaa. Joku itseäsi kiinnostava saattaa kiinnostuakin sinusta, kun karistat yltäsi "kaikki kelpaa" -olemuksen.
Olen itse jättänyt kaveritasolle muutaman kiinnostuneen ja todellakin itseäni kiinnostavan miehen, koska ei yhtään innosta mies, joka vaikuttaa epätoivoiselta ja jonka häntä heiluu paremman puutteessa joka Ritvalle.
Minkälainen äitisuhde sinulla on ap? Ovatko vanhempasi vielä onnellisesti naimisissa vai niin kuin arvelen, eronneet jo kun olit pieni ja olet saanut aika niukasti äidinrakkautta.
Se kostautuu nyt itseluottamuksessasi ja myös siinä minkälaisia naisia tavoittelet. Etsit ikuisesti sitä täydellistä mammaa, joka olisi ihan kaikkea mitä olet koko lapsuutesi toivonut näkeväsi äidissäsi. Nyt kuitenkin tyydyt vain panoihin, joita ei ole ollut niitäkään kuin muutama, mutta uskottelet, että naiset olisivat halunneet enemmän kanssasi. Sekin uskottelu juontaa juurensa lapsuudessa saamiisi tyhjiin lupauksiin. Voit siis syyttää naisettomuuttasi, sillä sitähän se todellisuudessa on, äitiäsi JA isääsi. He ovat tarinan konnia.
Vierailija kirjoitti:
Voit siis syyttää naisettomuuttasi, sillä sitähän se todellisuudessa on, äitiäsi JA isääsi. He ovat tarinan konnia.
Aikuisen suomalaisen ihmisen ei koskaan kannata syyttää elämäntilanteestaan muita. Jos elämä aikuisena on kurjaa, se on ihan omaa syytä. Paras puoli oman syyllisyyden tunnustamisessa on se, että sen myötä ymmärtää, että itse pystyy radikaalisti vaikuttamaan oman elämän kulkuun. Mihinkään välitilaan ei tarvitse jäädä jumittamaan, kaiken voi muuttaa paremmaksi.
Mieti, millaisesta miehestä unelmanaisesi kiinnostuisivat, ja kehitä itsesi sellaiseksi.
Vaikka itsekin olen harrastanut seksiä monen sellaisen miehen kanssa, joita en olisi voinut kuvitellakaan parisuhdekumppaneiksi, niin koskaan en ole alentunut sekstaamaan miehen kanssa, josta olisin ajatellut, että "no, tänä iltana joudun tyytymään tällaiseen". Kyllä kaikkia olen halunnut edes fyysisesti, vaikka "parisuhdematskua" eivät ole olleetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit siis syyttää naisettomuuttasi, sillä sitähän se todellisuudessa on, äitiäsi JA isääsi. He ovat tarinan konnia.
Aikuisen suomalaisen ihmisen ei koskaan kannata syyttää elämäntilanteestaan muita. Jos elämä aikuisena on kurjaa, se on ihan omaa syytä. Paras puoli oman syyllisyyden tunnustamisessa on se, että sen myötä ymmärtää, että itse pystyy radikaalisti vaikuttamaan oman elämän kulkuun. Mihinkään välitilaan ei tarvitse jäädä jumittamaan, kaiken voi muuttaa paremmaksi.
Fiksut tekevätkin niin ja eivät syyttele tai jumahda, mutta vähemmän fiksut ovat aika arvaamattomia ajatuksissaan ja teoissaan. He eivät myöskään tunnusta ja tunnista totuutta, vaan kahlaavat vain syvemmälle ja syvemmälle.
Jos sinulla on tiedossa mikä on unelmiesi nainen, etkä sellaista saa niin se johtuu siitä, että sinä et ole sitä mitä unelmiesi nainen haluaa. Sinun pitää muuttua ihmiseksi joka kiinnostaa unelmiesi naista. Tämä on ikävä totuus. Miehille opetetaan aina että he on oikeutettuja supermalleihin ja täydellisiin naisiin vaikka olisi millainen ojan pohjalla asuva syylä, mikä ei pysty tarjoamaan yhtään mitään millään tasolla, mutta elämä ei oikeasti toimi niin.
Vierailija kirjoitti:
Mieti, millaisesta miehestä unelmanaisesi kiinnostuisivat, ja kehitä itsesi sellaiseksi.
Vaikka itsekin olen harrastanut seksiä monen sellaisen miehen kanssa, joita en olisi voinut kuvitellakaan parisuhdekumppaneiksi, niin koskaan en ole alentunut sekstaamaan miehen kanssa, josta olisin ajatellut, että "no, tänä iltana joudun tyytymään tällaiseen". Kyllä kaikkia olen halunnut edes fyysisesti, vaikka "parisuhdematskua" eivät ole olleetkaan.
Totta, sillä hetkellä toinen on ollut ihan hyvä.
Minä en ole olut ennen miestäni kuin muutaman miehen kanssa ja yhtä lukuunottamatta seurustelusuhteet olivat kuukausien - vuosien mittaisia, mutta vasta useamman kerran tavatessa ja yhdessä ollessa sen toisen oppii oikeasti tuntemaan, ei yhden illan aikana. Sen yhdenkin kanssa olin muutaman viikon, mutta muutama esille noussut iso tylsä asia rikkoi kiinnostukseni miestä kohtaan täydellisesti ja en ole katunut tapailun loppumista.
Oman mieheni kanssa seurustelimme hyvinkin pari kuukautta ennen kuin aloin miettimään hänen olevan oikeasti hyvä ja aidosti kultainen ihminen. Alkuaikoina häneltä tuli muutama hyvin ärsyttävä kommentti ja jotkut toimintatavat nostivat karvani pystyyn ja olin jo heittämässä koko jutun menemään, mutta sieltä takaata näkyi kuitenkin aito ihminen, jota en ollut valmis antamaan muille. En olisi edes aloittanut häneen tutustumista, jos hän ei olisi kiinnostanut minua.
Mun ongelma on, ettei mua aidosti kiinnostavia miehiä oikeastaan ole. Varsinkaan sinkkuina. Välillä kun sitten käy elämä liian tylsäksi, hengailen vähän aikaa jonkun "ei niin kiinnostavan mutta ihan ok":n kanssa tietäen, ettei siitä jutusta sen enempää synny. Tämä ei tietenkään ole kaikkein eettisin toimintamalli, mutta mieluummin jotain sutinaa kuin ei yhtään mitään.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisiin naisiin olet sitten ihastunut?
Millaisia he ovat ulkonäköltään ja olemukseltaan, koulutukseltaan ja ammatiltaan?
Jännä muuten miten naisissa on täysin yhdentekevää jokin ammatti ja koulutus, koska jotain näpertelyä se kuitenkin on tai hoivaamista tms. epäkiinnostavaa. Kunhan on edes perusnätti, normaalipainoinen eikä ole skitso, niin se riittää. Harvemmin naiset on luonteeltaan mielenkiintoisia tai hauskojakaan.
Kaltaisesi miehet, joille kelpaa tylsä perusnätti nainen, ovat juuri niitä perustylsimysmiehiä.
Taitaa olla trolli, kun ei tule vastaamaan millaisista naisista kiinnostuu.
Joka tapauksessa on varmaan yleinen ongelma molempien sukupuolien keskuudessa. Näinhän ikisinkut syntyvät, ettei sopivaa vain löydy. Sitten kun alkaa tulla ikää, niin sopivaa on yhä vaikeampi löytää, koska muilla on jo perhe.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on tiedossa mikä on unelmiesi nainen, etkä sellaista saa niin se johtuu siitä, että sinä et ole sitä mitä unelmiesi nainen haluaa. Sinun pitää muuttua ihmiseksi joka kiinnostaa unelmiesi naista. Tämä on ikävä totuus. Miehille opetetaan aina että he on oikeutettuja supermalleihin ja täydellisiin naisiin vaikka olisi millainen ojan pohjalla asuva syylä, mikä ei pysty tarjoamaan yhtään mitään millään tasolla, mutta elämä ei oikeasti toimi niin.
"Miehille opetetaan" (Mihin boldausmahdollisuus on kadonnut?)
Ei kyllä tosiaankaan opeteta missään, ei edes leffoissa. Meillä on vaan sisäsyntyisesti todella suuri ego. Varmaankin evoluution "syytä". Kaikista turhimmankin miehen pitää tuntea olevansa maailman kovin jätkä, jotta lajilla olisi maksimaaliset mahdollisuudet säilyä.
Vierailija kirjoitti:
Mun ongelma on, ettei mua aidosti kiinnostavia miehiä oikeastaan ole. Varsinkaan sinkkuina. Välillä kun sitten käy elämä liian tylsäksi, hengailen vähän aikaa jonkun "ei niin kiinnostavan mutta ihan ok":n kanssa tietäen, ettei siitä jutusta sen enempää synny. Tämä ei tietenkään ole kaikkein eettisin toimintamalli, mutta mieluummin jotain sutinaa kuin ei yhtään mitään.
N32
Minä valitsen siihen "johonkin sutinaan" yleensä miehiä, jotka eivät vaikuta olevan erityisen kiinnostuneita minusta muuten kuin ajanvietteenä. Tämä siksi, että en tahdo hyväksikäyttää ketään enkä särkeä kenenkään sydäntä. Tiedän kyllä samalla alentavani omaa arvoani markkinoilla, siksi noita sutinoitakaan on hyvin harvoin.
If you can't be with the one you love
Love the one you're with
Silkkaa ajan ja elämän tuhlausta tommonen haikailu.
Kannattaa mennä itseen ja miettiä että pystyisitkö kiintymään edes silloin kun saisit juuri sen josta haikailet?
Kiintymys on normaalien ihmisten ominaisuus. Se ei vaadi täydellistä vastakappaletta.
Sosiopaatit esimerkiksi ovat tyyppejä jotka keräilevät "täydellisten" ominaisuuksien yhdistelmiä, eivät kuitenkaan kiinny edes niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehille opetetaan" (Mihin boldausmahdollisuus on kadonnut?)
Ei kyllä tosiaankaan opeteta missään, ei edes leffoissa. Meillä on vaan sisäsyntyisesti todella suuri ego. Varmaankin evoluution "syytä". Kaikista turhimmankin miehen pitää tuntea olevansa maailman kovin jätkä, jotta lajilla olisi maksimaaliset mahdollisuudet säilyä.
Lajin säilyminen nyt miehiä ei kiinnosta, lapsi on seksin sivutuote miehille. Vahinko. Mutta siis myönnät että etuoikeutetuksi teidät on opetettu. Voin sanoa että se myös näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Olet vain lukenut liikaa palstaa, ei tuollaista kukaan opeta. Palstoilla on paljon sellaista porukkaa, jotka syyllistävät toista sukupuolta omista ongelmistaan, miehiä ja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut paska lapsuus, ei sitä kannata kieltääkään ja ottaa kaikkea omalle kontolleen. Juuri niinhän monet tekevät, syyttävät aikuisenakin itseään asioista, joille eivät ole mitään lapsina voineet.
Minusta on hyvä nähdä se, jos lapsuus on antanut huonot lähtökohdat. Mutta ei siihen kannata jäädä rypemään. Pelastaa sen mikä pelastettavissa on ja ajattelee, että niin oli, kun olin lapsi, mutta nyt olen aikuinen ja vastuussa valinnoistani
Ehkä sulla on jonkunlaisia itsetunto-ongelmia. Et itse huomaa mutta sen jälkeen kun joku nainen torjuu sinut=sen jälkeen nainen muuttuu kiinnostavaksi. Jos nainen kiinnostuu sinusta=menetät kiinnostuksesi.