Olen todennut olevani itse asiassa aika ilkeä ihminen
Olen päällisin puolin tosi mukava ja saanut kehuja siitä, miten hyvin tulen toimeen kaikkien kanssa. En kuitenkaan siedä ihmisiä ja ajattelen heistä negatiivisesti. Ylipäänsä kritisoin kaikkea ja kaikkia, mutta vain mielessäni, todella läheisille ihmisille ja tietysti keskustelupalstoilla.
Olen kuitenkin tyytyväinen omaan elämääni, olen saanut elämältä paljon enemmän, kuin olisin kuvitellut. En siis koe itseäni katkeraksi tai muille kateelliseksi, tiedän että itselläni menee keskimääräisesti muita paremmin (perhe, työ, palkka, terveys yms). Olen vaan havantunut nyt viime aikoina siihen, että en ole oikeasti kauhean kiva ihminen... Mikähän tähän auttaisi vai tarvitseeko edes muuttua? Eihän tästä muillekaan mitään haittaa ole...
Kommentit (46)
Keskustelupalstat kaivavat fiksuistakin ihmisistä sisäisen pikkupirun esiin.
"Olen todennut olevani itse asiassa aika ilkeä ihminen."
Päänsilitystä kaipaava körttimummo pastorille: "Voi, voi, kun minä olen niin huono ja syntinen ihminen!"
Pastori: "Se on huono juttu, se. Siitä täytyy tehdä parannus."
Voi olla ihan vaan miellyttämisen tarvetta se, että esiinnyt aina mukavana. Et ole ehkä kosketuksissa aidosti tunteisiisi.
Mitä tuhlausta olla koko ajan vihainen ja inhota kaikkia. Mieti sitä!
Mutta tavallaan ymmärrän. Itse olen ihan aidosti mukava muille mutta kyllä minua monesti ärsyttää muut ihmiset, varsinkin muiden ajattelemattomuus toisia kohtaan, ruuhkat kaupungilla yms. Kyllä välillä tulee parahdettua mielessäni että onpa ihmiset pers..tä. Ja voisin ihan hyvin semierakoitua jonnekin mökille.
Kuitenkin se ystävällisyyteni on ihan aitoa jos kohtaan mukavan oloisen ihmisen. Että enpä nyt tiedä. En ole omasta mielestäni mikään kauhea ihminen. Sulla on varmaan jotenkin toksisia ne ajatuskuviot ja haukut mielessäsi vaan kaikkia muita. Eikö jotenkin paremmin voisi aikansa käyttää? Vai onko tämä vain sellaista nonkonformismia että yhteiskunnan kulissit turhauttaa sinua? Mikset pura sitä vaikka kirjoittamalla ajatuksia kirjaksi
Sellainenkin vaikuttaa, onko huonolla vai hyvällä tuulella. Kaikkihan sen tietää, että joskus vain kaikki ottaa päähän, ja toisena hetkenä mikään pikkujuttu ei häiritse. Jos sitten on koko ajan mieli maassa eli huonolla tuulella, helposti kritisoitavaa alkaa löytyä kaikesta, ja pitäisi miettiä keinoja parantaa mielialaansa.
ohis ehkä
Lieppo on ruma mutta narsistina kuvittelee olevansa upea .