Geishalady
Kommentit (275)
Aivan mielettömän upee Milf alastonsuomessa= Geishalady
Olin pääsemässä pukille mut loppumetreillä tilanne muuttui. Toiveissa edelleen päästä
Takaapäin kun pääsis pukille😜Namupepa korkkarinainen👠 Timanttinen joka häviny oudosti netistä💎
No eiks joku joka kerran tuntee niin vois kertoo hälle et kysyntää on. Täälhän oli niit jotka väitti tavanneensa ja tietää tän herkun?
Perustetaan KIK-ryhmä ja jutellaan siellä lisää, ehkäpä joku uskaltaa siellä kertoa lisää Geishaladysta?
Vierailija kirjoitti:
Perustetaan KIK-ryhmä ja jutellaan siellä lisää, ehkäpä joku uskaltaa siellä kertoa lisää Geishaladysta?
Vai vielä KIK.
Ai jumalauta
Hei, olisiko millään mahdollista siirtää tämä yksinpuhelu jonnekin muualle? Unelmiesi kohde ei taida kiinnostaa sinun lisäksesi muita. Kiitos!
Kyllä kiinnostaa meitä muitakin👌
Siis mikä ihmeen geisha? Olen ihmetellyt tätä.
Näin juhannuksen kunniaksi voisit geishalady laittaa kuvan itsestäs kun varmasti näitä luet🤔
Saako kuvia geishaladyn sijaan Sumon suurmestareista.
Jaa, et tämmöset geisha-fantasiat tänään tulilla
Tiedän kuka tuo ihana Geishalady on ja usein hänet näen kaupoilla. Luulen että haluaa olla tunnistamaton. Voin tilanteen niin salliessa ilmaista että hänet muistetaan. On upea edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kuka tuo ihana Geishalady on ja usein hänet näen kaupoilla. Luulen että haluaa olla tunnistamaton. Voin tilanteen niin salliessa ilmaista että hänet muistetaan. On upea edelleen.
Hyvää juhannusta papukaijallekin.
Onko tää niinku jotain sissimarkkinointia, et jaksat jankata päivästä toiseen jostain nolosta tyrkystä maksullisilla sivuilla ja toivot, että runkun tarpeessa olevat miehet eksyy sivuilles?
🤣🤣🤣Ei kai se Geishalady koskaan ole ollut maksullisilla sivuilla vaan 100 % tavallinen nainen joka vaan sytyttänyt astetta enemmän kun muistaakseni valittiin kuukauden suosituimmaksi alaston suomessa aikoinaan.
Siihen on varmaan syynsä miksi ei esillä mutta jos vielä tulee niin katselen kyllä kuvia mielellään kun niissä ihan oma leima.
Ja niille jotka luulevat maksulliseksi naiseksi joka tyrkyttää itseään niin huomaa että ette tiedä mitä tuon nimen taakse kätkeytyy🤣🤣
Geishalady oli upea amatöörinainen joka oli suosittu ja jätti eroottisen leiman👍
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣Ei kai se Geishalady koskaan ole ollut maksullisilla sivuilla vaan 100 % tavallinen nainen joka vaan sytyttänyt astetta enemmän kun muistaakseni valittiin kuukauden suosituimmaksi alaston suomessa aikoinaan.
Siihen on varmaan syynsä miksi ei esillä mutta jos vielä tulee niin katselen kyllä kuvia mielellään kun niissä ihan oma leima.
Ja niille jotka luulevat maksulliseksi naiseksi joka tyrkyttää itseään niin huomaa että ette tiedä mitä tuon nimen taakse kätkeytyy🤣🤣
Geishalady oli upea amatöörinainen joka oli suosittu ja jätti eroottisen leiman👍
Aiku ihqua, suorastaan fantsua!
Mikä ihmeen geisha?