Paljonko olisit valmis maksamaan vasta-ainetestistä?
Jotta saisit tietää oletko jo sairastanut koronan?
Kommentit (24)
En senttiäkään. Tänään toista päivää kurkkuun koskee, väsyttää, oksettaa ja koko ajan on kylmä, eli ilmeisesti kuume nousee. En omista kuumemittaria.
Tää voi olla koronaa tai jotain ihan muuta, mua ei kiinnosta pätkääkään mikä pöpö, odotan vaan, että helpottaa.
En maksaisi mitään myöskään tiedosta onko mulla joskus ollut vaikka norovirus tai kausiflunssa. Mitä tollasella tiedolla tekee?
Milloinkahan selviää varmuudella voiko koronasta parantunut tartuttaa muita ja kuinka pitkään? Ja voiko sairastua itse uudestaan? Jos tähän saataisiin varmuus (koronan sairastunut saanut pitkäaikaisen immuniteetin eikä voi levittää virusta muihin), niin parantuneet voisi jatkaa elämää tietyn varoajan jälkeen --> muiden auttaminen, yhteiskunnan pyörittäminen ja talouden elvyttäminen.
Vaan kun sitä ei tiedetä, kuinka pitkään toipilas voi tartuttaa. Varomista on siis syytä silti jatkaa.
Itse kun asun yksikseni, niin en ehkä kotioloissa varoisi enää niin paljon ja esim. voisin kyllä koskettaa kasvojani julkisella paikalla. Sen sijaan muiden tapaamista varoisin ehkä vielä tiukemmin kuin tavallisesti.