Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olisit valmis maksamaan vasta-ainetestistä?

Vierailija
08.04.2020 |

Jotta saisit tietää oletko jo sairastanut koronan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä tällä tiedolla tekee?

Kyllä itse ainakin mielelläni lopettaisin varomisen. Voisi käydä kavereilla ja isovanhemmillakin.

Vaan kun sitä ei tiedetä, kuinka pitkään toipilas voi tartuttaa. Varomista on siis syytä silti jatkaa.

Itse kun asun yksikseni, niin en ehkä kotioloissa varoisi enää niin paljon ja esim. voisin kyllä koskettaa kasvojani julkisella paikalla. Sen sijaan muiden tapaamista varoisin ehkä vielä tiukemmin kuin tavallisesti.

Vierailija
22/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla euroa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En senttiäkään. Tänään toista päivää kurkkuun koskee, väsyttää, oksettaa ja koko ajan on kylmä, eli ilmeisesti kuume nousee. En omista kuumemittaria.

Tää voi olla koronaa tai jotain ihan muuta, mua ei kiinnosta pätkääkään mikä pöpö, odotan vaan, että helpottaa.

En maksaisi mitään myöskään tiedosta onko mulla joskus ollut vaikka norovirus tai kausiflunssa. Mitä tollasella tiedolla tekee?

Vierailija
24/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkahan selviää varmuudella voiko koronasta parantunut tartuttaa muita ja kuinka pitkään? Ja voiko sairastua itse uudestaan? Jos tähän saataisiin varmuus (koronan sairastunut saanut pitkäaikaisen immuniteetin eikä voi levittää virusta muihin), niin parantuneet voisi jatkaa elämää tietyn varoajan jälkeen --> muiden auttaminen, yhteiskunnan pyörittäminen ja talouden elvyttäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi