Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olisit valmis maksamaan vasta-ainetestistä?

Vierailija
08.04.2020 |

Jotta saisit tietää oletko jo sairastanut koronan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan arvata, etten ole. Voisin silti maksaa 20 €.

Vierailija
2/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän maksaa 50€

Voisin maksaa 200€

Vierailija
4/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 €, mutta siinä on kyllä ehdoton raja, koska sen testin voisi joutua tekemään monta kertaa.

Vierailija
5/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi mitään, en tee sillä tiedolla mitään.

Vierailija
6/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0e

Vierailija
7/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän etten ole sairastanut, joten en maksaisi mitään.

Vierailija
8/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tällä tiedolla tekee?

Vierailija
9/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä tällä tiedolla tekee?

Kyllä itse ainakin mielelläni lopettaisin varomisen. Voisi käydä kavereilla ja isovanhemmillakin.

Vierailija
10/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Mitä minä sillä tiedolla tekisin?

Vierailija
11/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 €, mutta siinä on kyllä ehdoton raja, koska sen testin voisi joutua tekemään monta kertaa.

Käypä markkinahinta on apteekista saatavan punkkitestin verran. Joku yrittää pistää rahoiksi pandemialla.

Vierailija
12/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä voisin mennä testeihin jos minulle maksettaisiin satanen

Vierailija
13/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en mitään, koska minulla ei ole ollut mitään oireita. Jos tulisi oireita, niin ehkä voisin jotain maksaa, mutta en montaa kymppiä.

Vierailija
14/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään maksaisi mitään. Mitä ihmettä yksityinen ihminen tässä vaiheessa sillä tekisi? Kun ei tiedetä, uusiutuuko se nykyisessä muodossaan tai mutanttiviruksesta.

Vierailija
15/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole sairastanut mitään, eikä kukaan muukaan meistä, joten en viitsisi mennä edes ilmaiseksi.

Jos olisin ollut kipeä vahvoilla oireilla, tai mies olisi positiivinen ja minä oireeton, niin Max 100 e.

Vierailija
16/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en ole sairastanut mitään, eikä kukaan muukaan meistä, joten en viitsisi mennä edes ilmaiseksi.

Jos olisin ollut kipeä vahvoilla oireilla, tai mies olisi positiivinen ja minä oireeton, niin Max 100 e.

Mitä järkeä testata jos on selvät oireet? Asun Tukholmassa ja minulla on ollut lieviä oireita. Haluaisin todellakin tietää joko se oli. Voisin jatkaa normaalia elämää. Jos olisi ollut selkeät oireet niin sittenhän sen tietäisi muutenkin, mitä sitä sitten testaamaan.

Vierailija
17/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 € kerran

Vierailija
18/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä testata jos on selvät oireet? Asun Tukholmassa ja minulla on ollut lieviä oireita. Haluaisin todellakin tietää joko se oli. Voisin jatkaa normaalia elämää. Jos olisi ollut selkeät oireet niin sittenhän sen tietäisi muutenkin, mitä sitä sitten testaamaan.

Tällä hetkellä testataan vain heitä, joilla on koronaan sopivat oireet. Lääkärin seulan läpi mennään, ennen kuin pääsee testeihin.

=> testauksia tehdään tuhansia päivässä

=> positiivisia on vain sata päivässä

=> on PALJON muitakin tauteja, jotka aiheuttavat samanlaisia oireita.

Vierailija
19/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä testataan vain heitä, joilla on koronaan sopivat oireet. Lääkärin seulan läpi mennään, ennen kuin pääsee testeihin.

=> testauksia tehdään tuhansia päivässä

=> positiivisia on vain sata päivässä

=> on PALJON muitakin tauteja, jotka aiheuttavat samanlaisia oireita.

Niin mitä sitten? Haluaisin silti tietää joko itselläni oli se.

Vierailija
20/24 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 20 €, mutta vähintään 200 € jos saisin positiivisella tuloksella vapautuksen kaikista koronarajoitteista. Voisin pistää muiden koronan sairastaneiden kanssa pystyyn kunnon bileet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan