Epäröimättä hetkeekään biisi, voisiko joku selittää sen tyhmälle?!?
Mä en tajuu sitä..
Siis rakkausbiisi missä ne sanoo "mä heittäisin tän kaiken menemään en epäröisi hetkeekään"
?!?!?
Aawww kuinka romanttista!!!
Jos se kertoo pariskunnasta jotka elää kaukosuhteessa, niin miksi luvata ees tollasta jos ei tee sitä?!
MINKÄ NE HALUU HEITTÄÄ MENEMÄÄN?!?!? SEN SUHTEENKO?!? AWW KUI ROMANTTISTA!
Kommentit (18)
Kannattaa lukea ne sanat ihan ajatuksella. Nehän ei oo yhessä vaan tää on pettämisbiisi missä vanha elämä voidaan heittää pois ja ollaan valmis kuolemaan toisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea ne sanat ihan ajatuksella. Nehän ei oo yhessä vaan tää on pettämisbiisi missä vanha elämä voidaan heittää pois ja ollaan valmis kuolemaan toisen vuoksi.
Mä ymmärrän niin että rikkaudet heittäisi menemään.. sen vanhan elämän, ”palatseissa vietin yksin öitä” kuuluisuuden ja sellaisen elämän.
Vierailija kirjoitti:
No miks kaikki ihannoi PETTÄMISTÄ?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI OLE PETTÄMISBIISI! Kun ette ymmärrä selvää suomen kieltä, älkää kuunnelko vaan vaihtakaa kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI OLE PETTÄMISBIISI! Kun ette ymmärrä selvää suomen kieltä, älkää kuunnelko vaan vaihtakaa kanavaa.
No toiselle se voi aueta pettämisbiisinä ja jollekkin ihan muuna. Eihän ole yhtä ainoaa tulkintaa tai faktaa kun kyse on taiteesta esim musiikki.
Mitä se sulle on kun noin suutuit?
Pelkkä rakkausbiisi?
Jollekkinan tuo voi olla vaikka itsemurha tai pariitsemurhabiisikin.
Meitä on moneksi...
On kyllä outoja aloituksia nämä, joissa kysellään laulun sanojen merkityksiä. Aina kyseessä on jokin äärimmäisen yksinkertainen poppiviisu, jossa ei ole mitään vaikeita sanoja tai kielikuvia. Tämä saa minut menettämään uskoni ihmiskuntaan. Ilmeisesti merkittävä osa ihmisistä osaa lukea vain mekaanisesti.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä outoja aloituksia nämä, joissa kysellään laulun sanojen merkityksiä. Aina kyseessä on jokin äärimmäisen yksinkertainen poppiviisu, jossa ei ole mitään vaikeita sanoja tai kielikuvia. Tämä saa minut menettämään uskoni ihmiskuntaan. Ilmeisesti merkittävä osa ihmisistä osaa lukea vain mekaanisesti.
No luit kuitenkin vaikka näit jo otsikosta ettei ole syvällinen biisi?
Sinunkin tulkinta kiinnostaisi kun kerta olet niin paljon muiden yläpuolella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No luit kuitenkin vaikka näit jo otsikosta ettei ole syvällinen biisi?
Sinunkin tulkinta kiinnostaisi kun kerta olet niin paljon muiden yläpuolella...
Ei ollut minulle tuttu biisi, joten pidin mahdollisena, että kysymyksessä on jotain järkeä.
Kerran olen täällä avannut jonkin biisin kielikuvia, koska kyseessä oli sanoitus, joka taisi oikeasti olla hankala keskivertolukijalle. Mutta tämän kappaleen tulkitseminen on siinä mielessä mahdotonta, että siinä ei ole mitään tulkittavaa, koska kaikki sanotaan siinä aivan suoraan. Voisitko valaista, että mitä ihmettä siitä et ymmärrä.
Onko tämä jotain suomijunttimusiikkia? Onneksi en kuuntele Suomipopia
No olkoot liian helppo, kerro kun niin hyvin ymmärsit.
Kaikuentairtementin mukaan ( Elan sanomaa) biisi kertoo siitä kuinka asioiden jakaminen tekee niistä suurempia ja arvokkaampia. Siinä siis yksi valmis ja kaupallinen vastaus.
Minulle kyllä aukeaa monella muullakin tavalla mitä tässä ketjussa onkin Jo käsitelty.
Rikkaudet, materian, julkisuuden yms heittäisin menemään vuoksesi.
Kuulostaa todella oudolta jos jollekin tuo aukeaa pettämisbiisinä!? Mutta meitä on moneen junaan...
Vierailija kirjoitti:
Sunkin kannattais ehkä lukea sanat uudestaan kun ei ihan ole näköjään auennut....
Älä alapeukuta vaan vastaa, mä en oikeeati ymmärrä sitä ja kaikki hehkuttaa kui hyvä se on.
Hyvä biisi pilattu tollasella lauseella :'D