Muita osrakismista kärsiviä?
Olen 30v, työtön nainen, kuitenkin avoliitossa.
Syy miksi olen jäänyt toimettomana on että minulle on käynyt aivan uskomattomia asioita. Olen kuulemma todella ahkera, kokoajan pyrin oppimaan uutta, olen kunnianhimoinen, ideatehdas. Kuitenkin hillitty.
Viimeksi kun yritin päästä vapaaehtoiseksi järjestöön mukaan, juttelin yhden ihmisen kanssa ja hän vain käns selkääsä ja lähti pois. Useita kertoja on käynyt niin että minun yli hypätään, lääkärit unohtavat minua.
Peruskoulussa en koskaan päässyt mukaan mihinkään, aikuisena tämä jatkuu.
Olen koko elämäni aikana ollut niin järkyttävän ulkopuolella kaikesta. Tämä kapea, niukka ja tyhjä elämä ovat romahduttaneet minua. En sovi mihinkään, minulla ei ole asiaa mihinkään. Elämä jäänyt täysin tyhjäksi. Siis oikeasti tyhjäksi. Päivät ovat ikuisia ja tylsyys on hurja.
Näkymättömänä ja arvottomana ei ole kiva. Haaveilen normaalista elämästä.
Kommentit (5)
Onko täällä muita jotka kärsivät ostrakismista?
Ei varmasti ole hirveästi muita ihmisiä jotka muut olisivat yhteisellä päätöksellä äänestäneet pois joukosta. Yritäpä ilmaista itseäsi vähän yksinkertaisemmin ja sanoilla jotka itse ymmärrät. Eli esimerkiksi onko täällä muita, jotka kokevat tulevansa torjutuiksi.
En elä muinaisessa Kreikassa joten ei ole kokemusta.
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005776261.html
Koittakaa nyt keskustella. Onko aina pakko roikkua virheissä. Tiedät tasan tarkkalleen mistä puhun.
Tarkoitat ilmeisesti ostrakismia, eikä se ole mikään sairaus josta voisi kärsiä, vaan poliittinen käytäntö jossa epäsuosiossa oleva henkilö voidaan muiden päätöksellä karkoittaa.