Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se olisi pitkät pyhät edessä, pääsiäinen. Mitä teillä on ohjelmassa?

Vierailija
07.04.2020 |

Kertokaa suunnitelmia

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaalla pe ja la, töissä su ja ma. Vapailla perus kotona olemista. Hyvää ruokaa ja vähän vinkkua.

Vierailija
22/30 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni on harjoittanut tuota rauhoittumista jo kolme viikkoa.

Moni on ollut myös etätöissä vaikka kotona onkin. Pääsiäisenä ei tarvitse olla etätöissä vaan voi kunnolla rauhoittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan säästä. Jos on aurinkoista, laitan pihat kevätkuntoon. Jos on sateista, remontoin työhuonetta. 

Vierailija
24/30 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ottanut tähän viikkoon kaksi päivää lomaakin. Toisaalta ihan kiva, että tarvitse esittää tekevänsä töitä samalla kun pyörittää kotikoulua.

Aika tavallisia suunnitelmia, ulkoilutetaan koiraa, laitetaan ruokaa ja katsotaan ehkä joku leffa.

Minua tämä korona-aika ja tuleva talouden romahdus stressaa sen verran paljon, että en oikein jaksa keskittyä mihinkään kotiprojekteihin tai edes haastavamman kirjan lukemiseen. Arjen pyörittäminen vie kaiken energian. Jospa vähän saisin rentouduttua, että seuraavat viikot ei mene ihan sumussa.  

Vierailija
25/30 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kesken jonain päivänä illallinen, myös alle 70v isovanhemmat tulevat.

Vierailija
26/30 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista kuin aina, mutta vähän pääsiäissisustan ja katson pääsiäisohjelmat tv:stä. Sen olen oppinut, etten enää hanki mitään höyhenkoristeita, koska ovat epäeettisiä.

27/30 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään suunnitelmia. Koko pääsiäinen on mennyt vähän ohi tänä vuonna. Yleensä käyn pääsiäisenä vanhempieni luona, mutta vierailut jää varmaan väliin tällä kertaa. Unohdin laittaa rairuohonkin. Olen pois töistä, joten pitkä viikonloppukaan ei vaikuta. On vähän ankea tunnelma, mutta ehkä tästä innostun leipomaan jotain pääsiäisherkkua, laittamaan hyvää ruokaa ja hakemaan pajunkissoja. Olen kotosalla ja käyn ulkoilemassa. Pitäisi vaihtaa kukille mullat ja siivota parveketta, mutta ei kai sitä tarvitse tehdä juuri pääsiäisenä.

Vierailija
28/30 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon jotain rahkapiirakkaa, syödään hyvin, levätään ja ulkoillaan. Ikkunat pitäisi pestä, mutta saa nähdä tuleeko siihen urakkaan ryhdyttyä pyhinä vai vasta niiden jälkeen, kun olen lomalla.

Vierailija
29/30 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah. Rentoudutaan. Olen tehnyt kolme viikkoa kotoa töitä ja niitä on ollut enemmän kuin pitkään aikaan, sekä olen huonompi pitämään kiinni työ- ja vapaa-ajan rajoista kotona. Nyt pidän tiukasti kiinni siitä että torstaina neljältä menee kone kiinni, pakkaan kamat työlaukkuun ja huoneen nurkkaan ja vilkaisen siihen suuntaan seuraavan kerran tiistaina. 

Katsellaan miehen kanssa seuraamamme sarja loppuun, pelataan paria jonossa olevaa lautapeliä, voin vihdoin puuhailla harrastusten parissa.

Vierailija
30/30 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkumista, sohvalla makailua, netissä surffailua, ikkunasta toiseen kulkemista, kissan silittelyä. Siis sitä samaa kuin viimeiset viikot.

Täällä täsmälleen sama + kirjojen lukeminen :). Mun yksi suunnitelma oli laittaa parveke kuntoon, pestä siellä vähän paikkoja talven jäljiltä, mutta ilmeisesti on luvattu kylmää pääsiäistä, niin antaa olla vielä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän