Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenna ajoi päänsä siiliksi päivä häiden jälkeen, Nellin hiukset leikkaaminen pelasti – 6 suomalaisnaista esittelee siilitukkansa

Vierailija
07.04.2020 |

https://www.is.fi/mystyle/art-2000006458228.html?ref=rss&utm_medium=soc…

Onko nämä voimaannuttavat kampaukset nyt muka jonkun mielestä hienoja? Ja tuo joka ajoi siiliksi päivä häiden jälkeen, säälin miestä.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mies ja mua kyllä viehättää siilikampaus naisilla. En ymmärrä miehiä jotka huutaa "hyyyi" kuin astuessaan koiranpaskaan. Man up.

Vierailija
82/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siilitukka on paljon paremman näköinen kuin muoviset hiustenpidennykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte mutta minusta siili tai kalju naisella on 99,9% tapauksista aivan kamala. Naiset tekee nyt hallaa itselleen "voimaantumalla" miehiseksi kun kannattaisi voimaantua naisellisuudesta.

Vierailija
84/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HYI HELVETTI!

Mikäs saatana sua vaivaa? :D

Kamalat kuvat nutipäiksi itsensä ajelleista "naisista".

Vierailija
85/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin voimaa siitä saa että on kaljupää? Ei jeesus noita "voimaantujia".

Vierailija
86/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin voimaa siitä saa että on kaljupää? Ei jeesus noita "voimaantujia".

Vierailija
87/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteisten roolien mukaan "naisella kuuluu olla pitkät hiukset", jotta hän olisi kaunis klassisella tavalla.

Tietenkin on voimaannuttavaa rikkoa tuota. Naisellisuus ei liity hiuksiin. Get it???

Vierailija
88/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mitä sanotte mutta minusta siili tai kalju naisella on 99,9% tapauksista aivan kamala. Naiset tekee nyt hallaa itselleen "voimaantumalla" miehiseksi kun kannattaisi voimaantua naisellisuudesta.

Naisellisuus ei liity vain hiuksiin. Kun ajaa hiukset, naisellisuus vaan korostuu kun muut piirteet tulevat paremmin esiin. Yleensä muusta tyylistä halutaan tehdä naisellisempi, kun hiukset ovat "maskuliinisemmat". Ite sytyn tällaisista naisista. T. M26

Vierailija
89/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon haaveillut siilitukkaisesta tytöstä teinipojasta asti.

Vierailija
90/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös mies, joka tykkää lyhyistä hiuksista naisilla. Ajaisipa kaikki naiset siilihiukset, olisi niin virkistävän näköistä.

Vierailija
91/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon haaveillut siilitukkaisesta tytöstä teinipojasta asti.

Pian voit jo myöntää sen että oikeasti haaveilet pojasta.

Vierailija
92/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös mies, joka tykkää lyhyistä hiuksista naisilla. Ajaisipa kaikki naiset siilihiukset, olisi niin virkistävän näköistä.

Oikeasti olet voimaantunut siilitukkainen nainen.

Vierailija
93/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies olen? En tosin tajua mitä haet takaa

Vierailija
94/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, seksistiset miehet ei usko että kaikki miehet eivät ole samanlaisia kuin he itse. Tää on hyvää viihdettä!

Vierailija
95/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis muuten sopi tosi hyvin, kauniita naisia kaikki. Tämä yksi joka sanoi että leikkasi päänsä kaljuksi koska lapset repivät hiuksista ärsyttävästi.. 😳 Kaikki ihan hyvin?

Mitä sitten onkaan tarkoittanut tolla. .

Mutta itsekin puhun joskus että lapsi repii hiuksiani. Pääasiassa on pienestä asti tykännyt nukahtaessaan haroa niitä. Liki 3v on nyt ja tekee sitä edelleen. Aina on ollut ohuet hiukset ja kyllähän niitä irtoaa entisestään kun lapsi niitä räplää. Kyllä tekis mieli ajaa kaikki pois. Kasvaahan ne takas. Ei nämäkään kauniit ole!

Vierailija
96/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se ei ole ihme jos et tajua kun miesnaisista pidät.

Vierailija
97/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se ei ole ihme jos et tajua kun miesnaisista pidät.

Siis ihan hetero olen. What??

Vierailija
98/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tekisi vastaavia källejä parisuhteessa niin täälläkin kiljuttaisiin päät punaisina miten sikamaista se on jos nainen ihastuu pitkätykkaiseen fabioon ja sitten fabio ajaa itsensä kaljuksi. Siinä kohtaa ei voimaantumista ja miehen kallon kauneutta nähdä.

Mun mies teki yhtenä vuotena vastaavan källin. Ilman minkäänlaista ennakovaroitusta heräsin yhtenä aamuna parrattoman miehen vierestä! Movember oli iskenyt. Miehen iho ajetun parran alla oli sinertävän kalpea, marraskuu kun oli. Yh hyh. Vannotin kyllä tuon tempauksen jälkeen, ettei enää ikinä mene tekemään mitään tuollaista! 

Vierailija
99/102 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, me kaikki tajutaan että nämä jotka tänne kirjoittelevat muka miehenä

"joo, siilitukka naisella on tosi hot" ja nimimerkki M*lisää tähän ikä, on kaikki näitä voimaantuneita siilitukkaisia nenärengasnaisia.

Vierailija
100/102 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on tehny jo pitkään mieli kokeilla ja ajaa hiukset kaljuksi. Nyt on pitkät ja paksut hiukset, jotka varsinkin kesää kohti mennessä on tuskaisen kuumat. Vielä en ole uskaltanut, sillä onhan se iso hyppäys pois myös omalta mukavuusalueelta. Normaaleilla hiuksilla sulautuu niin hyvin massaan. Tietysti voisi myös lyhentää asteittain. Epäilen kuitenkin, ettei kalju sopisi kaltaiselleni pyöreäpäiselle ja lyhytkaulaiselle ihmiselle.

Ajattelin asiaa joskus ääneen ja mies sanoi, ettei välttämättä leikkaisi kaljuksi asti vaan lyhentäisi nykyisestä noin 10 senttiä. Mies kuitenkin tietää, että jos oikeasti haluan kaljun, niin kyllä minä sen leikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi