Jenna ajoi päänsä siiliksi päivä häiden jälkeen, Nellin hiukset leikkaaminen pelasti – 6 suomalaisnaista esittelee siilitukkansa
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006458228.html?ref=rss&utm_medium=soc…
Onko nämä voimaannuttavat kampaukset nyt muka jonkun mielestä hienoja? Ja tuo joka ajoi siiliksi päivä häiden jälkeen, säälin miestä.
Kommentit (102)
No, se on aina mulle päin, kun jotkut nuoret nätit naiset vapaaehtoisesti rumentaa itseään :) Kelpaa paremmin tällainen puumakin, kun on jaksanut pitää itsestään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut pari kertaa kaljuna. Hius oli niin huonossa kunnossa että oli pakko ajaa.
Kukaan mies ei ole ikinä katsonut pahalla, lähinnä kehunut rohkeudesta ja sanonut että kaunis ilmankin.
Sen sijaan muut naiset kuiskuttelee selän takana ja katsoo nenän varttaan pitkin ja tuntemattomat jopa suoraan haukkuu.
Itse en ikinä haukkuisi ketään, kaikissa ihmisissä on jotain kaunista.
Mikä meitä naisia vaivaa?
Naiset ovat rehellisempiä toistensa ulkonäöstä. Miesten intressi on aina nuoleskella.
Jotenkin ihmetyttää että joidenkin mielestä naisellisuus ja kauneus on sidoksissa tukan pituuteen vielä nykypäivänä. Miten se on keneltäkään pois jos joku on kalju?
Nättejä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta siilitukkaiset naiset ei sytytä, alapeukuttakaa vaan mutta itseään ei voi pakottaa pitämään toisesta jos ulkonäkö ei miellytä, sama jos minun ulkonäöstä ei pidetä en rupea ketään pakottamaan.
Ei se mitään, en mäkään etsi ketään Perus-Penaa vana miestä jossa on munaa ja karismaa.
Sitten kun löydät sellaisen miehen hän päättääkin voimaantua leikkauttamalla munansa pois ja ryhtyy söpöksi eunukiksi.
Ei saa närkästyä, muna ja karisma on niin pinnallista.
Muna ja karisma on henkisiä ominaisuuksia, ne tekee persoonan ja luonteen niin miehille kuin naisillekin. Kaljuilla naisilla on yleensä sitä munaa ja karismaa enemmän kuin perus-pirkolla, joka miettii viikkotolkulla uskaltaako nyt värjätä hiuksensa radikaalisti astetta tummempaan tai vaaleampaa suuntaan ja mitä muut siitä sanoo.
Mä ainakin nostan hattua kun ihminen kuuntelee itseään ja on rohkeasti sellainen kun haluaa, oli se sitten kalju mimmi tai tötteröhuulinen insta-beibe.
Kaikille on tilaa ja kaikki mahdutaan tänne, eikä muiden erilaisuus ole keneltäkään pois.
Kauniita naisia. Itselleni ei valitettavasti kalju sopisi, kun on perinteiset kainuulaiskarjalaiset kasvonpiirteet. Noilla naisilla näytti hyvältä.
Noille kaikille sopii lyhyt tukka. Niillä on voimakkaat leukapielet ja erottuvat kasvonpiirteet. Jos on siropiirteinen, niin tuskin sopii.
Tunnen itseni paljon kauniimmaksi ja naisellisemmaksi lyhyillä hiuksilla (klassinen päänmyötäinen pixie). Puolipitkänä hiukset jo vetävät minut niin matalaksi ja mitättömäksi, että en enää anna niiden kasvaa mittaa. Olisinpa tajunnut tämän aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ihmettelen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva ylläripylläri mennä naisen kanssa naimisiin ja herätä seuraavana aamuna kaljun telaketjulesbon vierestä.
Vaikka ihmisellä on loukkaamaton oikeus muuttaa omaa ulkonäköään, tuskin puolison toiveiden kunnioittamisesta haittaakaan on. Hullua, että monella naisella on tarve olla vievättävä puolisonsa silmissä, mutta silti omatoimisesti pilataan oma ulkonäkö.
Mä ainakin haluaisin että puolisoa viehättää mun keho ja mieli, eikä karvoitus.
Mitähän suhteen aikan kiloja kerryttäneet ovat tuosta mieltä?
Jotenkin helpottavaa, että mammoilla on taas aikaa haukkua toisia kaiken koronankin keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut pari kertaa kaljuna. Hius oli niin huonossa kunnossa että oli pakko ajaa.
Kukaan mies ei ole ikinä katsonut pahalla, lähinnä kehunut rohkeudesta ja sanonut että kaunis ilmankin.
Sen sijaan muut naiset kuiskuttelee selän takana ja katsoo nenän varttaan pitkin ja tuntemattomat jopa suoraan haukkuu.
Mikä meitä naisia vaivaa?Naiset ovat rehellisempiä toistensa ulkonäöstä. Miesten intressi on aina nuoleskella.
Eikö tää nyt kuitenkin kerro, että miehet ei ole niin pinnallisia ja pahansuopia kun naiset?
Tätä vaatimusta "naisellisuudesta" minäkin ihmettelen. Eikö nainen ole naisellinen ilman meikkejä ja systeemejä. Ei kai sitä sata vuotta sitten miehekkäitäkään oltu?
Mun mies tykkää siilitukkaisista naisista ja on pyytänyt muakin ajaan pään :D Oon kyllä harkinnut mutta en voi, koska mulla ei ole siroja ja kauniita kasvoja. Eli ei kaikki miehet ole silleen "hyi yök l_esbo-F_emakko_itu_hippi"
Kaverini ajoi myös pois pitkän huonokuntoisen tukkansa ja vau miten kasvojen luusto tuli hyvin esiin sen jälkeen. Alkoi myös saamaan paljon aikaisempaa enemmän huomiota miehiltä. Monet sanoivat että näytti itsevarmalta. Luulen että vetoaa eniten ehkä sellaisiin miehiin jotka pitävät vähän "domina" tyyppisistä naisista, ei niinkään niihin jotka tahtovat kiltin ujon naapurintytön.
Tuo hiustyyli vaatii kyllä kantajaltaan paljon. Pitää olla nätin muotoinen pää, otsa, ja poskipäät, ja muutenkin nätit kasvot, mielellään hoikka vartalo. Lihavalle ja pyöreänaamaiselle siili ei sovi, tekee vaan teinipojan näköiseksi. Siksi en ikinä itse uskaltaisi hankkia tuollaista kampausta :D
Vierailija kirjoitti:
Ja mua säälittää naiset joiden elämän tehtävänä on vain näyttää nätiltä miesten takia, eikä uskalleta tehdä mitään päätöksiä ilman miehen mielipidettä ja parhaimmillaan koko elämä vietetään muiden hyväksyntää hakien.
Onko se hyvä sit kun tietää että mies pitää kauniina vain pitkän tukan takia? Entä jos sairastut?
Itse miehenä en ajele päätäni kaljuksi ollessani suhteessa ennen kuin olen keskustellut kumppanini kanssa asiasta. En olisi ihmisen kanssa, jolle hiustyylini on ehdottoman tärkeä, mutta mielestäni on kohteliasta ilmoittaa, että ulkonäköön on tulossa selkeä muutos. Sinkkuna ajelen pääni aina kesäisin asiaa sen kummemmin ajattelematta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tekisi vastaavia källejä parisuhteessa niin täälläkin kiljuttaisiin päät punaisina miten sikamaista se on jos nainen ihastuu pitkätykkaiseen fabioon ja sitten fabio ajaa itsensä kaljuksi. Siinä kohtaa ei voimaantumista ja miehen kallon kauneutta nähdä.
Mitä helvettiä sä selität? Siili sopi noille naisille tosi hyvin. Näyttää omaperäisemmältä kuin tylsät pitkät hiukset. Miesten mielipide ei paina paskaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tekisi vastaavia källejä parisuhteessa niin täälläkin kiljuttaisiin päät punaisina miten sikamaista se on jos nainen ihastuu pitkätykkaiseen fabioon ja sitten fabio ajaa itsensä kaljuksi. Siinä kohtaa ei voimaantumista ja miehen kallon kauneutta nähdä.
Mitä helvettiä sä selität? Siili sopi noille naisille tosi hyvin. Näyttää omaperäisemmältä kuin tylsät pitkät hiukset. Miesten mielipide ei paina paskaakaan.
Ei lesbolle painakaan, eikä tarvitsekaan. Moni nyt vaan tykkää ottaa kumppaninsa mieltymykset huomioon. Ja puhut nyt ohi aiheen, kirjoittaja kommentoi, kuinka moni nainen pahastuisi, jos mies muuttaisi ulkonäköään kertomatta asiasta etukäteen.
Vaimo: Olen jo vuosia miettinyt miltä näyttäisin siilinä, olisi todella jännittävää kokeilla sitä. Mitäs mieltä sinä olet?
Minä: No, mielestäni sinulle sopii nuo kauniit hiuksesi paremmin, mutta kokeile vaan, mikäs siinä.
Vs.
Vaimo: Vedin siilin, mua ei mitkään miehet kontrolloi *kirosanoja * Mä oon voimaantunut!!!
Minä: Eropaperit tulee postissa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo: Olen jo vuosia miettinyt miltä näyttäisin siilinä, olisi todella jännittävää kokeilla sitä. Mitäs mieltä sinä olet?
Minä: No, mielestäni sinulle sopii nuo kauniit hiuksesi paremmin, mutta kokeile vaan, mikäs siinä.
Vs.
Vaimo: Vedin siilin, mua ei mitkään miehet kontrolloi *kirosanoja * Mä oon voimaantunut!!!
Minä: Eropaperit tulee postissa.
Voimaantuneet kanssasiskot sitten lohduttavat: "Hyvä, että pääsit noin ulkonäkökeskeisestä paskiksesta eroon."
Mikä meitä naisia vaivaa?