Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenna ajoi päänsä siiliksi päivä häiden jälkeen, Nellin hiukset leikkaaminen pelasti – 6 suomalaisnaista esittelee siilitukkansa

Vierailija
07.04.2020 |

https://www.is.fi/mystyle/art-2000006458228.html?ref=rss&utm_medium=soc…

Onko nämä voimaannuttavat kampaukset nyt muka jonkun mielestä hienoja? Ja tuo joka ajoi siiliksi päivä häiden jälkeen, säälin miestä.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku jo mainitsikin tuo vaatii kauniin päänmallin ja  lisäksi sitä että  jaksaa laittautua päivittäin jos tahtoo yhä näyttää naiselliselta.

Miksi ”pitää” näyttää naiselliselta?

Eikö voi näyttää omalta itseltään? Eli olla ilman meikkiä jos ei huvita paklata.

Ketä varten sitä pitää näyttää naiselliselta? Kyllä ne työhommat hoituu vaikka näyttäisi miltä.

Seuraavaksi voinkin vaatia että KAIKKIEN miehien PITÄÄ kasvattaa parta mutta ei viiksiä, vain silloin näyttää miehiseltä, ja ulos ei ole tulemista ilman. Naurettava vaade eikö totta?

Voit vapaasti vaatia. Ja maailma on täynnä naisia joilla on kaikenlaisia vaatimuksia miesten ulkonäön suhteen. Yksi haluaa parrakkaan. Toinen ei voi sietää partaa. Yksi tahtoo siilipään, toinen tahtoo pitkätukkaisen.

Otit sitten liian kirjaimellisesti esimerkkini tyhmistä vaateista. Ei aukene joillekin asiat jollei rautalangasta väännä.

Ja jotkut vääntelevät rautalankaa siellä Dunning-Kruger-kuopassaan.

Vierailija
22/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ensimmäinen nainen nyt vaikka ja kolme eri hiusmallia. Minusta hän on ehdottomasti upeimmillaan siilitukkaisena.

En pidä pitkistä hiuksista, en naisilla enkä miehillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ihmettelen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kiva ylläripylläri mennä naisen kanssa naimisiin ja herätä seuraavana aamuna kaljun telaketjulesbon vierestä.

Vaikka ihmisellä on loukkaamaton oikeus muuttaa omaa ulkonäköään, tuskin puolison toiveiden kunnioittamisesta haittaakaan on. Hullua, että monella naisella on tarve olla vievättävä puolisonsa silmissä, mutta silti omatoimisesti pilataan oma ulkonäkö.

Mä ainakin haluaisin että puolisoa viehättää mun keho ja mieli, eikä karvoitus.

Vierailija
24/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ihanne on, että nainen näyttää siilitukkaiselta lesbolta, joka vilauttelee nänniä Linnan juhlissa. Kyllä on miehille tiedossa kuivat ajat.

Vierailija
25/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Hiukset tulivat paksummiksi leikkauksen jälkeen” jep jep, se hiusjuuri tietääkin että kuollut hius on nyt lyhyempi ja päättääkin kasvaa paksummaksi kuin ennen, ”kele mä sulle ohuet hiukset näytän” ja kasvaa entistä paksummaksi.

Ja lehmät lentää.

No jos se entinen hius on heti siitä juuresta eteenpäin ollut kaikenlaisesta käsittelystä kulahtanut jouhta niin kyllä se uusi tukka on hetken paksumpi kun yleensä samalla maltetaan olla käsittelemättä sitä heti niin rajusti.

No niinpä, mutta ei se hius itsessään kasva paksummaksi, vaan ei itse tuhota hiuksia kaikenmaailman suoristusraudoilla, värikäsittelyillä jne...

Eli edelleen ne hiukset ei kasva paremmiksi, ne näyttävät paremmilta kun ei itse tuhoa niitä. Olen kuullut jopa kampaajien suusta että hiukset kasvaa paremminkun niitä leikkaa, äly hoi älä jätä!

Huonoon kuntoon mennyttä hiusta ei mikään käsittely paranna. Kuollutta ainetta kun on. Kuka sanoo että kynteni kasvavat paremmiksi ja paksummiksi kun leikkaan ne?

Vierailija
26/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen ihanne on, että nainen näyttää siilitukkaiselta lesbolta, joka vilauttelee nänniä Linnan juhlissa. Kyllä on miehille tiedossa kuivat ajat.

Miehille? Eiköhän se ole naisille luvassa pehmeitä aikoja :D

Vierailija
27/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ihmettelen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kiva ylläripylläri mennä naisen kanssa naimisiin ja herätä seuraavana aamuna kaljun telaketjulesbon vierestä.

Vaikka ihmisellä on loukkaamaton oikeus muuttaa omaa ulkonäköään, tuskin puolison toiveiden kunnioittamisesta haittaakaan on. Hullua, että monella naisella on tarve olla vievättävä puolisonsa silmissä, mutta silti omatoimisesti pilataan oma ulkonäkö.

Mä ainakin haluaisin että puolisoa viehättää mun keho ja mieli, eikä karvoitus.

Sun hiukset ja karvoitus ovat osa sinun kehoasi.

Vierailija
28/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku jo mainitsikin tuo vaatii kauniin päänmallin ja  lisäksi sitä että  jaksaa laittautua päivittäin jos tahtoo yhä näyttää naiselliselta.

Miksi ”pitää” näyttää naiselliselta?

Eikö voi näyttää omalta itseltään? Eli olla ilman meikkiä jos ei huvita paklata.

Ketä varten sitä pitää näyttää naiselliselta? Kyllä ne työhommat hoituu vaikka näyttäisi miltä.

Seuraavaksi voinkin vaatia että KAIKKIEN miehien PITÄÄ kasvattaa parta mutta ei viiksiä, vain silloin näyttää miehiseltä, ja ulos ei ole tulemista ilman. Naurettava vaade eikö totta?

Voit vapaasti vaatia. Ja maailma on täynnä naisia joilla on kaikenlaisia vaatimuksia miesten ulkonäön suhteen. Yksi haluaa parrakkaan. Toinen ei voi sietää partaa. Yksi tahtoo siilipään, toinen tahtoo pitkätukkaisen.

Otit sitten liian kirjaimellisesti esimerkkini tyhmistä vaateista. Ei aukene joillekin asiat jollei rautalangasta väännä.

Ja jotkut vääntelevät rautalankaa siellä Dunning-Kruger-kuopassaan.

Ja hehän saivat ig nobelin, joten mikä on pointtisi haluatko uusia heidän tutkimuksensa?

Vierailija
29/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miesten kuivat ajathan kuuluu kiinnostaa ihan jokaista naista. Eiku...

Vierailija
30/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta siilitukkaiset naiset ei sytytä, alapeukuttakaa vaan mutta itseään ei voi pakottaa pitämään toisesta jos ulkonäkö ei miellytä, sama jos minun ulkonäöstä ei pidetä en rupea ketään pakottamaan.

Vierailija
31/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta siilitukkaiset naiset ei sytytä, alapeukuttakaa vaan mutta itseään ei voi pakottaa pitämään toisesta jos ulkonäkö ei miellytä, sama jos minun ulkonäöstä ei pidetä en rupea ketään pakottamaan.

Newsflash: Sinun ei TARVITSE "syttyä" siilitukkaisista naisista, heitä tuskin vähempää voisi kiinnostaa sinun syttymisesi tai sammumisesi. 

Vierailija
32/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju nainen sängyssä on aika mahtava kokemus. Kun ei tarvitse päteä perinteisillä rooleilla niin se uskaltaa ottaa myös minkä haluaa.

Käy sääliksi miehiä, jotka perustaa naisen haluttavuuden tukan pituuteen.

Uusisin koska vaan!

Vierailija
33/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään, en mäkään etsi ketään Perus-Penaa vana miestä jossa on munaa ja karismaa.

Vierailija
34/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään, en mäkään etsi ketään Perus-Penaa vana miestä jossa on munaa ja karismaa.

Sitten kun löydät sellaisen miehen hän päättääkin voimaantua leikkauttamalla munansa pois ja ryhtyy söpöksi eunukiksi.

Ei saa närkästyä, muna ja karisma on niin pinnallista.

Vierailija
35/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan karmeeta! Erohan tuollaisesta tulisi.

Vierailija
36/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista kun aikuiset ihmiset lyttää toisia ulkonäön perusteella. Eikö lapsillekin opeteta ettei saa kiusata vaikka onkin erilainen? Missä vaiheessa aikuisuutta käytös muuttuu niin myrkylliseksi?

Aikuiset ihmiset.

Vierailija
37/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun löydät sellaisen miehen hän päättääkin voimaantua leikkauttamalla munansa pois ja ryhtyy söpöksi eunukiksi.

Ei saa närkästyä, muna ja karisma on niin pinnallista.

"No se nyt on taas ihan ERI juttu. Mies on ajattelematon sika jos muuntelee itseään ottamatta toista huomioon!!!1"

Vierailija
38/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa surullista kun aikuiset ihmiset lyttää toisia ulkonäön perusteella. Eikö lapsillekin opeteta ettei saa kiusata vaikka onkin erilainen? Missä vaiheessa aikuisuutta käytös muuttuu niin myrkylliseksi?

Aikuiset ihmiset.

No nämä ihmiset itse tunkevat vapaaehtoisesti julkisuuteen esittelemään itseään. Niin ei pidä tehdä jos ei kestä kritiikkiä.

Vierailija
39/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen voimaannuttaminen? Jokainen tekee omille hiuksille mitä haluaa.

Vierailija
40/102 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi leikata lesbotukka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän