Jenna ajoi päänsä siiliksi päivä häiden jälkeen, Nellin hiukset leikkaaminen pelasti – 6 suomalaisnaista esittelee siilitukkansa
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006458228.html?ref=rss&utm_medium=soc…
Onko nämä voimaannuttavat kampaukset nyt muka jonkun mielestä hienoja? Ja tuo joka ajoi siiliksi päivä häiden jälkeen, säälin miestä.
Kommentit (102)
Kylläpäs on jalon muotoisia kalloja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta siilitukkaiset naiset ei sytytä, alapeukuttakaa vaan mutta itseään ei voi pakottaa pitämään toisesta jos ulkonäkö ei miellytä, sama jos minun ulkonäöstä ei pidetä en rupea ketään pakottamaan.
Ei se mitään, en mäkään etsi ketään Perus-Penaa vana miestä jossa on munaa ja karismaa.
Eikä minua palsta-geijo tai palsta-üli. Vastenmielisen mies tyyppi maan päällä. Hyi
Vierailija kirjoitti:
Vaimo: Olen jo vuosia miettinyt miltä näyttäisin siilinä, olisi todella jännittävää kokeilla sitä. Mitäs mieltä sinä olet?
Minä: No, mielestäni sinulle sopii nuo kauniit hiuksesi paremmin, mutta kokeile vaan, mikäs siinä.
Vs.
Vaimo: Vedin siilin, mua ei mitkään miehet kontrolloi *kirosanoja * Mä oon voimaantunut!!!
Minä: Eropaperit tulee postissa.
Jep samaa mieltä. On normaalia keskustella kumppanin kanssa isoista muutoksista. Ja keskustelulla en tarkoita mitään luvan kyselyä vaan ihan vaan ilmoitusluontoista mainitsemista, jotta kumppani tietää varautua ja voi ilmaista mahdollisen oman mielipiteensä. Sama vaikkapa kasvoihin otettavien lävistysten kanssa. Minä ainakin kummastelisin jos mieheni joku päivä vaan tulisi kotiin nenärenkaan ja kielilävärin kanssa ilman mitään ennakkovaroitusta. Tai olisi leikannut pitkän kiharan tukkansa kaljuksi mainitsematta siitä mitään etukäteen. Viimeinen sana on tottakai aina sillä jonka kehosta on kyse ja jokainen saa tehdä itselleen mitä tahtoo, mutta on ihan toista kunnioittavaa mainita asiasta etukäteen ja ehkä kysellä mitä ajatuksia se toisessa herättää. En minä menisi maalaamaan olohuoneen seiniäkään yhtäkkiä kirkkaan keltaisiksi juttelematta kumppanille.
Jutun naiset näyttävät mielestäni kauniilta ja lyhyet hiukset sopivat heille hyvin.
T.N29
Vierailija kirjoitti:
Vaimo: Olen jo vuosia miettinyt miltä näyttäisin siilinä, olisi todella jännittävää kokeilla sitä. Mitäs mieltä sinä olet?
Minä: No, mielestäni sinulle sopii nuo kauniit hiuksesi paremmin, mutta kokeile vaan, mikäs siinä.
Vs.
Vaimo: Vedin siilin, mua ei mitkään miehet kontrolloi *kirosanoja * Mä oon voimaantunut!!!
No onpa hienoa juttu. Nyt tämän jälkeen ei kenenkään miehen tarvitse tulla tänne v* nkumaan kun naiset ei tykkää harvahiyksisesta, jaljuuntuvista, kaljuista miehistä. Eli kun mieheltä.lähtee hiukset, vii ottaa eron Eikä muuten ole eri asia- Voihan kalju mies mennä hiustensiirtoon
Kuvitellaan nyt isokokoinen, pulska nainen kera niskakyhmyn, kaksoisleuka ja lyhyt kaula, pienet silmät ja pulleat posket tällä siilikampauksella.
Tosiasia on, että tosiaan vaatii naisen ulkomuodolta jotain, eli paljon, että voi sanoa rehellisesti siilitukan sopivan hänelle.
Näitä kuvantyyppisia naisia kyllä on, mutta on kyllä paljon meitä muitakin.
Aika karmea ja ankea katukuva kesällä olisi jos kaikki naiset leikkauttaisivat tukkansa siiliksi. Rehellisesti sanoen.
Tämän korona-ankeuden lisäksi.
Mä leikkasin just pari päivää sitten sellaisen nyrhityn poikatukan (oli pitkät hiukset). Ne on nyt tosiaan sen näköiset kuin olisin kännissä tylsillä saksilla nyrhinyt, mutta oli takaa vähän vaikeaa ja mies ei suostunut auttamaan :D. Mutta ei se haittaa nyt kun olen riskiryhmäläisenä pelkästään sisällä (jo 4 viikkoa). Jos lähden kävelylle laitan sitten hupun päähän. Mulle ei sovi kyllä yhtään! Onneksi ne kasvaa takaisin.
Mä leikkasin siis siksi, että oli melkein alkanut jo rastoittumaan kun vain täällä kotona hengaillut enkä ole jaksanut kammata niitä, enkä kovin usein pestäkään ja oli muutenkin huonokuntoiset. Mies vaan katseli ihmeissään, mutta ymmärsi kyllä kun näytin miten huonossa kunnossa mun tukka oli, mulla kun on yleensä nutturalla, niin se huonokuntoisuus ei niin näy.
Tuossa IS linkissä niille parille ekalle sopi kyllä tosi hyvin! Tosi kauniita naisia olivat siilitukkansa kanssa. Mutta kuten muista kuvista näkyy, ei se ihan kaikille sovi. Mutta jos itse on tyytyväinen, sehän riittää.
Millin siili tai kalju on kyllä vähän liikaa. Noin nuorelle ja kauniskasvoiselle sopii, mutta itse näyttäisin pojalta.
Mulla on lyhyt pixie tyyliin Mia Farrow. Tykkään. Lyhyt sopii kasvonpiirteisiini ja on huomattavasti tyylikkäämpi kuin aikaisempi sotkuinen pörrö. Miehiltäkin olen saanut vain kehuja - ja jos jotain miestä ei miellytä niin sitten ei. Kaikilla on oikeus omiin mieltymyksiin. N
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut pari kertaa kaljuna. Hius oli niin huonossa kunnossa että oli pakko ajaa.
Kukaan mies ei ole ikinä katsonut pahalla, lähinnä kehunut rohkeudesta ja sanonut että kaunis ilmankin.
Sen sijaan muut naiset kuiskuttelee selän takana ja katsoo nenän varttaan pitkin ja tuntemattomat jopa suoraan haukkuu.
Itse en ikinä haukkuisi ketään, kaikissa ihmisissä on jotain kaunista.
Mikä meitä naisia vaivaa?
Mitä ihmettä? Miten voi haukkua tuntematonta naista kaljun takia? Onko ihmiset niin tyhmiä, ettei ymmärrä, että esim. syöpähoidot voi viedä hiukset päästä? No ylipäätään tuntemattomien haukkuminen ulkonäön takia taitaa olla kyllä joidenkin pissisten tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vs.
Minä: Eropaperit tulee postissa.No onpa hienoa juttu. Nyt tämän jälkeen ei kenenkään miehen tarvitse tulla tänne v* nkumaan kun naiset ei tykkää harvahiyksisesta, jaljuuntuvista, kaljuista miehistä. Eli kun mieheltä.lähtee hiukset, vii ottaa eron Eikä muuten ole eri asia- Voihan kalju mies mennä hiustensiirtoon
Pointtini oli juuri siinä, etten ikinä menisi naimisiin kaltaisesi kanssa. Sellaisen, joka näkisi minut kaikkina palstamiehinä oman itseni sijasta. Ennen suhteeseen menoa kertoisin avoimesti hiusteni alkaneen ohentua, koska tällä hetkellä ne ovat vielä tuuheat ja mukavan näköiset. On pieni riski, että minuun ihastuttaisiin niiden takia ja kaljuuntumiseni olisi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vs.
Minä: Eropaperit tulee postissa.No onpa hienoa juttu. Nyt tämän jälkeen ei kenenkään miehen tarvitse tulla tänne v* nkumaan kun naiset ei tykkää harvahiyksisesta, jaljuuntuvista, kaljuista miehistä. Eli kun mieheltä.lähtee hiukset, vii ottaa eron Eikä muuten ole eri asia- Voihan kalju mies mennä hiustensiirtoon
Olet eräs vakitrolli, mutta on täysin eri asia kaljuuntua esim. syöpähoitojen tai miestyypillisen perimän vuoksi kuin vapaaehtoisesti ja toista tietoisesti provosoiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vs.
Olet eräs vakitrolli, mutta on täysin eri asia kaljuuntua esim. syöpähoitojen tai miestyypillisen perimän vuoksi kuin vapaaehtoisesti ja toista tietoisesti provosoiden.
On eri asia joo, mutta miksi kenenkään pitäisi provosoitua toisen ihmisen ulkonäön takia? Varsinkaan tuntemattoman?
Eikö mieluummin kannattaisi keskittyä siihen omaan ulkonäköön (ja varsinkin ajatusmaailmaan)?
En ole itse ikinä ymmärtänyt miksi ihmiset ottavat ongelmaa muiden tekemisistä kun omissakin on muuttamisen arvoista.
Jotenkin pikkusieluista.
Joskus katselin sarjaa jossa oli pälvikaljusta kärsiviä naisia. Surullista miten moni joutui ympäröivän maailman takia häpeämään koko olemassa oloaan ja joutui piilottelemaan itseään. Se oli oikeasti kamalan tukala paikka kun joutuivat kertomaan potentiaaliselle kumppanille kaljustaan, he itkivät ja epäröivät. Onneksi ne miehet suhtautuivat empaattisesti ja jopa kannustivat kulkemaan rohkeasti ilman.
On niitä joille kauneus säteilee aina sisältä päin ja sitten niitä jotka haluavat tunkea itsensä ja kaikki muut muottiin.
Kauniita naisia olivat, arvostan heidän rohkeuttaan erottua muotista.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaan nyt isokokoinen, pulska nainen kera niskakyhmyn, kaksoisleuka ja lyhyt kaula, pienet silmät ja pulleat posket tällä siilikampauksella.
Tosiasia on, että tosiaan vaatii naisen ulkomuodolta jotain, eli paljon, että voi sanoa rehellisesti siilitukan sopivan hänelle.
Näitä kuvantyyppisia naisia kyllä on, mutta on kyllä paljon meitä muitakin.
Aika karmea ja ankea katukuva kesällä olisi jos kaikki naiset leikkauttaisivat tukkansa siiliksi. Rehellisesti sanoen.
Tämän korona-ankeuden lisäksi.
Älä puhu p*skaa. Siilikampaus ei vaadi ulkonäöltä yhtään mitään. Hiusten ajaminen tuntuu oikeasti hyvältä.
Lyhyet hiukset naisilla on seksikkäät. Myös siili näyttää hyvältä. M28
Vierailija kirjoitti:
HYI HELVETTI!
Mikäs saatana sua vaivaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vs.
Et miehenä ymmärrä naisen kehon ja ulkonäön seksualisointia.
Siis muuten sopi tosi hyvin, kauniita naisia kaikki. Tämä yksi joka sanoi että leikkasi päänsä kaljuksi koska lapset repivät hiuksista ärsyttävästi.. 😳 Kaikki ihan hyvin?