¤¤¤¤¤MAALISMASUT¤¤¤¤¤
nyt kyllä uskallan ja jo aloittaa tällaisen pinon=) en ainankaan huomannut että tällaista vielä olisi...
mulla la 4.3.07 ja kolmatta odottelen. aina tämä on sitten yhtä jännää, oli sitten kuinka mones raskaus! tämä jää sitten ehkä viimeiseksi, niin ollaan miehen kanssa asiaa ajateltu, mutta koskaanhan ei voi sanoa ettei enää koskaan... =)
muutkin vain pinoutumaan, jännitetään yhdessä tätä alkua!
Kommentit (38)
Kirjauduin tuonne Yahoon sivuille(toivottavasti se meni oikein), kauanko kestää, että " hyväksytään" ryhmään.
-m- rv4+5
Listalle on nyt tullut muutamia odottajia ja kohta olisi varmaankin tarpeen lisäillä modeja. Halukkaat voivat ilmoittautua listalla. Tällä hetkellä minä kurkin koneella pitkin päivää ja hyväksyn väkeä sitä mukaa, kun vain ehdin.
Tervetuloa vaan kaikki listalle keskustelemaan " intiimimmin" ..
susu75 ja koska vuorokausikin jo ehti vaihtua on viikot 5+5 :D
valitettavasti tuulimuna voi uusia useampia kertoja,mutta ei yleensä...
eilen tilasin Hemoon ajan alku-ultraan sen pois sulkemiseksi,tuleehan se kustantamaan 70e mutta jos mun mielenterveys säästyy sillä summalla ni hyvä on=)
laskettuaika onkin ilmeisesti 1.3 mutta saapas nähdä..
eli 19pvä ultraan ja 26pvä eka neuvola...
Kiva kun löytyy tekstiä jo odotuspuoleltakin! Meillekin olisi näillä näkymin tulossa vauva 5.3.2007! Toista odotellaan, poika täyttää maanantaina 2 vuotta! Aika jännittävä olo, enkä tahdo uskoa olevani raskaana! Olo on hyvä, vähän alavatsaa välillä jomottaa. Onnellista odotusta muillekin!
eli mulla la 6.3. ja ensimmäistäni odotan
Ihanaa, uskomatonta, täydellistä. Siltä tuntuu olla raskaana! Kirjoitinkin jo toiseen aloitukseen kuulumiseni, joten tähän vain mainitsen la:ni, joka on 5.3.07
T. caius rv 4+5
Toiseen pinoon jo vastasinkin, mutta laitan tähän vielä pikaisen esittelyn:
Olen 27 v. ja odotan toista lasta. LA omien laskelmieni mukaan olisi 10.03. ja esikoinen on vm. 02/05.
Olotila on onnellinen ja epäuskoinen!
-neet
Tänään haalea plussa surestepillä.
Oireita ei oikeastaan ole ja en missään vaiheessa uskonut koko plussan tulevan. Eilen vielä sain apteekin omalla negan . Tänään menkkamaiset kivut alamahassa ilman vuotoa saivat mut testaamaan uudelleen, iltapäivällä siis tuli tuo selkeä haalea viiva.
Meille siis tulee viides lapsi. Edellinen on täyttänyt juuri vuoden kesäkuussa juhannuksen kynnyksellä. Isommat ovat siis 8, 5,3 ja 1v ja la 8.3.2007
Sekavat on fiilikset edelleen, ei tätä meinaa tajuta todeksi.. :-)
Onnea kaikille plussaneille!
Heisan kaikille!
Näillä näkymin mun la olis n.9.3.07......jos kaikki menee hyvin!
Ennestään mulla tyttö joka nyt 1 v8kk!
Raskauden varmistus verikokeella vielä maanantaina....kotitestillä plussasin!
Eli alkuviikosta testailin plussaa ja lasketuksi ajaksi sain 4.3.2007.
Tämä tuleva vaavi olisi siis toinen lapseni, ensimmäinen tyttö on jo 3v9kk.
Tosin la:sta ei vielä varmuutta ;) Helmi-maaliskuun vaihteessa, todennäköisesti maaliskuun puolella.
Esikoinen täyttää ensi viikolla vuoden =)
Aika jännäähän tämä on olla taas raskaana, toisaalta vähän pelottaakin miten sitä jaksaa kahden pienen kanssa...
- tiklu, rv. ?
Uskaltaudun myös pinoon mukaan! :)
Omien laskujen mukaan (ja laskurista riippuen) la olisi 3.3.2006.
Verkkoklinikan laskuri on antanut edellisessä raskaudessa ainakin oikeimman tuloksen. Siihen uskonen. :)
Perheessä on esikoinen, 2.5v.
Oireista, tai niiden olemattomuudesta.... oikeastaan aika sellainen olo olisi, kuin menkat olisi alkamassa. Mitään muuta kummallisempaa ei ole. Esikoisesta taas tiestin heti, missä mennään. Masun suuuuri turvotus, järkyn kipeät tissit ja väsymys.
Nyt vain vihloo mahaa, sivuilta sekä alhaalta ja oikea rinta on vähän herkkä.
Kertokaahan muutkin, niistä aina niin mielenkiintoisista ensimmäisistä oireista.
Aurinkoista päivää!
Edennn, 4+6
laskettuaika toki 2007, eikä kuten yllä.
Siis, sama tähän kuin toiseenkin maalis-ketjuun:
Edennn tippui myös.
Tänään aamulla alkoi vuoto, jota tuli heti _paljon_. Käväisin tk:ssa kysymässä, onko tämä tällä selvä vai miten eteenpäin ja lähetteellä kävin sairaalalla ultrassa jossa näkyi yhä turvonnut limakalvo, mutta muuten kaikki oli tullut hyvin itsestään pois. Mitään ei siis tehtävissä.
Vkoja oli tasan 5 tänään.
Nyt kovasti kipuilee tuo kohtu, mutta muuten olo ihan ookoo. Verta tulee jonkin verran, mutta eiköhän sekin rauhoitu, ainakin sairaalassa sanoivat ettei tarvita jatkotoimenpiteitä.
Yllätyin siitä, kuinka " kauniisti" kohtelivat näinkin varhaisen keskenmenon kokenutta. Todella ihailtavaa.
Mutta enkeleitä ja liimaa kaikille maalismasuille, enköhän minä täälä kuitenkin vähän kuulumisia vielä kurki, jos vain sopii. <3
liikaa putoilee porukkaa :( alkaa itseäkin pelottamaan, kun ei edes vahvaa viivaa ole testiin tullut.
Itse olen vielä vähän sekaisin...ei oikein " osaa olla" raskaana. Menin jo burana purkille, kun muistin et panadoli on parempi vaihtoehto. Jotenkin ei vaan muista mikä on kiellettyä raskaana ja mikä ei :P Tänään ajelin ruohonleikkurilla (istuttava malli) pitkin pihaa ja alkoi kauheesti vihlomaan masuun. Nyt peloittaa, että se tärinä aiheutti jotain. Saa mies hoitaa nurmen leikkuun tästä lähtien itsestään.
Olen alkanut syömään kauheesti roskaruokaa... varmaan tulee 100 kg ylimäärästä tällä menolla. Pizzaa, hampparii jne. Mikään terveellinen ei kiinnosta :( Ennen kävin kerran tai kaksi vuodessa syömässä roskaruokaa. Karkkia ja sipsiäkin on alkanut tekemään huolestuttavan paljon mieli. Viimeisen 1.5 viikon ajan on ollut tällaista... toivottavasti tulisi nopsaa käännytys takaisin terveelliseen ruokaan.
-anzq-
mutta.... meille kun ei sitä maalisvauvaa nyt tulekaan niin jätän hössäämisen tääläkin...
Edennn
lisään oirelistaan sen, että alamahassa tuntuu, kuin olisi painava kivi, toivottavasti siellä olisi pienen pieni ihmisenalku :' )