Väsynyt nuoren töpeksimisiin
Periaatteessa ihan kunnollinen nuori ja käy lukiota kohtuumenestyksellä. Mutta kaikenlaista pikkutöpeksimistä kuuluu korviin kaveripiiristä. Puhuttelua pidetty ja etuuksia menetetty, mutta vähättelee niitä. Itse kun olen ollut aina todella tunnollinen, niin kärsin tästä itse kovasti.
Kommentit (7)
Nuorella on eri temperamentti kuin sulla. Jokaisella on erilainen elämä, toisilla vaiherikkaampi kuin toisilla. Monimuotoisuutta.
17 v poika. Sellaista, että eivät aina siivoa jälkiään kun kokoontuvat jossain porukalla, roskat jää. Turhaa päristelemistä kevarilla asuinalueella, joskus ovat ajaneet kävelytielläkin :( ja tietysti ylipäänsä se, että kokoontuvat porukalla näin korona-aikaan. Pieni paikkakunta niin kaikki tietää tai tuntee.
Aika pientä tuntuu olevan. Oletko lukenut huumenuorista yms. Arvosta teiniä ja kehu hyvistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Aika pientä tuntuu olevan. Oletko lukenut huumenuorista yms. Arvosta teiniä ja kehu hyvistä asioista.
Niin, onneksi ei ole mitään tuon vakavampaa. Mutta eihän tuokaan oikein ole, ja sotii omaa ajatteluani vastaan.
Laita teini ulos liikkumaan, niin kuluttaa energiaa, eikä kotona ole yhtä tappelua...
Minkä ikäinen nuori? Tyttö vai poika? Millä tasolla töpeksinyt?