Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väsynyt nuoren töpeksimisiin

Vierailija
06.04.2020 |

Periaatteessa ihan kunnollinen nuori ja käy lukiota kohtuumenestyksellä. Mutta kaikenlaista pikkutöpeksimistä kuuluu korviin kaveripiiristä. Puhuttelua pidetty ja etuuksia menetetty, mutta vähättelee niitä. Itse kun olen ollut aina todella tunnollinen, niin kärsin tästä itse kovasti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen nuori? Tyttö vai poika? Millä tasolla töpeksinyt?

Vierailija
2/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella on eri temperamentti kuin sulla. Jokaisella on erilainen elämä, toisilla vaiherikkaampi kuin toisilla. Monimuotoisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 v poika. Sellaista, että eivät aina siivoa jälkiään kun kokoontuvat jossain porukalla, roskat jää. Turhaa päristelemistä kevarilla asuinalueella, joskus ovat ajaneet kävelytielläkin :( ja tietysti ylipäänsä se, että kokoontuvat porukalla näin korona-aikaan. Pieni paikkakunta niin kaikki tietää tai tuntee.

Vierailija
4/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä siivoamaan jälkensä.

Vierailija
5/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pientä tuntuu olevan. Oletko lukenut huumenuorista yms. Arvosta teiniä ja kehu hyvistä asioista.

Vierailija
6/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pientä tuntuu olevan. Oletko lukenut huumenuorista yms. Arvosta teiniä ja kehu hyvistä asioista.

Niin, onneksi ei ole mitään tuon vakavampaa. Mutta eihän tuokaan oikein ole, ja sotii omaa ajatteluani vastaan.

Vierailija
7/7 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita teini ulos liikkumaan, niin kuluttaa energiaa, eikä kotona ole yhtä tappelua...