Miten Stockmannin nurinmeno ja lopettaminen vaikuttaisi sinun elämääsi?
Siis se, että kyseistä ostohelvettiä ei enää olisi käytössäsi.
Tokihan sillä olisi suuria vaikutuksia ihan muualla.
Kommentit (38)
Ei mitään vaikutusta, käyn vain Tokmannilla.
Hullujen päivien Power-tarjouksissa on ollut joskus hyviä alennuksia. Ei muuten.
No meikissä olen käynyt siellä. Että uusi paikka pitäisi löytää. Ei varmaan olisi vaikeaa.
Ei mitenkään, en ole koskaan käynyt siellä vaikka joskus Helsingissä käydessäni olen siitä ohi mennyt. T. maalainen
Siten, etten voisi löydä Stockmannilla, kun noin kerran kahdessa vuodessa käyn Helsingissä. Tapanani on ollut aina käydä silloin Stockmannilla, vaikken yleensä mitään sieltä ostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin sanon "Tokmannissa".
Ei voi löydä Stokkan vessassa. Täytyy etsiä keskustasta joku toinen ilmainen vessa.
- 50 e lahjakortti käyttämättä
- en tiedä, minne menisin kun haluaisin katsella niin laajaa astia-/keittiövälinevalikoimaa. Tykkään myös kodintekstiiliosastosta.
- hyviä löytöjä olen tehnyt Stockan city outletista, tyyliin Wolfordin sukkikset 5 e.
Paljon muutahan sieltä on jo pilattu ja poistettu.
Tulisin hyvälle mielelle kun tuollainen muinaisjäänne lopultakin pyyhkiytyisi maailmankartalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin sanon "Tokmannissa".
Se on "Tokkalla".
Viimeksi olen käynyt Stockalla vuonna 1999, joten lienekö tuolla nyt mitään käytännön merkitystä...
Ei yhtään mitenkään, en ole kännyt siellä yli 10 vuoteen.
Elämäni vaikeutuisi. Itiksessä ei olisi enää yhtäön kauppaa, josta kaiken saa kerralla.
Minä ostan aika paljon stockalta. Kun pojalle tarvii vaatteita, niin kaikki löytää samasta paikasta. Lisäksi kaikki shampoot ja kosmetiikat. Ja ruokakin vielä.
En ole ihan varma, kun se Herkku on nykyään S-ryhmän omistuksessa. Ei kai se siis nurin menisi?
Ainoa mitä Stockalta tarvitsen, on oliiviöljy. Sitä kaikkein parasta oliiviöljymerkkiä en ole nähnyt muualla myytävän. Jos sitä saa jatkossakin niin kaatukoot putiikin muut osat ihan vapaasti.
Viimeinen paikka missä kävin, oli vanha Herkku. En oo enää jaksanut vuosiin sitäkään, liian iso ja hankala ja sitten vielä muuttui ahtaaksi prismaksi (kävin toteamassa tämän). Asun kyllä yhä Stokkan lähellä ja käyn nyt oman korttelini deli- ja ruokakaupoissa, ne on tosi hyvät. Sellainen Stokkalla eri osastoilla käyskentely muuten vaan tai edes aleaikaan on jäänyt kokonaan, ei vaan enää kiinnosta shoppailu ja lehtiosastokin poistui, siellä oli hyvä vetelehtiä haaveilemassa ja aina ostinkin muutaman lehden. Koin jo vuosia sitten että sisäänostot esim kenkäosastolla eivät ole mun tyyliä, tai edes monen muunkaan.
Siinä on kirjaimellisesti kauppakeskus, jossa käy tyyliin kerran 3v välein.
Joten voiko tuosta sanoa jäävänsä kaipaamaan mitään. Ehkä joskus kun tarvitsee vaatteita, niin silloin on ihan mukava käydä testaamassa ja ehkä ostaa jos todella tarvitsee vaatteen. Ihan hyvä vaatevalikoima siellä kyllä on.
Ei mitään vaikutusta ja vaikka Espoossa onkin Stockka niin tekee hyvää snadinpeeloille kun tuo konkkapulju katoaa katukuvasta.
Pitäisi löytää uusi paikka vaatteiden ostamiseen. Vaatteita varmaan löytyisi monestakin paikkaa, mutta pukeutumisneuvonnan kaltaista palvelua ei.
Ei mitenkään.
Lakkasin jo vuosia sitten asioimasta siellä, jossain vaiheessa elämää oli tapana perjantaiherkut hakea mutta tapa jäi.