Zalando ei lähetä toimituksiaan!
Mikä sitä vaivaa? Muutenkin Postilla kestää, niin pitäisi saada lähetykset nopeasti liikkeelle!
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lähetä Sokoskaan. Vetoavat liikaan työhön. Tilasin yli kaksi viikkoa sitten eikä pakettia ole vielä postitettu.
Varmaan ymmärrät että jos maanlaajuinen kampanja siirretään lyhyellä varoitusajalla kokonaan verkkoon, ei kapasiteettia tällaisen määrän nopeaan käsittelyyn luultavimmin ole.
Vähän sama kuin tuo YTK:n hakemusten käsittelyhässäkkä, jos hakemuksien määrä yhtäkkiä moninkertaistuu ei tietenkään voi olettaa että käsittelyaika on se tavallinen.
Nykyihminen on toki tottunut saamaan kaiken nopeasti, mutta oletteko nyt ihan varmoja että tarvitsette sen Sokoksen huulipunan tai Zalandon verkkahousut juuri tällä sekunnilla?
Kuluttajan minua ei kiinnosta yrityksen ongelmat. vaan haluan palvelua josta maksan. Jos ei tahti nopene niin asiakkaat vähenee.
Häät ensi kuussa ja tilasin kassojen mekot. Toivottavasti ehtii perille :)
Korona varmasti hidastaa heidänkin toimintaansa ja kun varasto on Tukholmassa, on varmasti moni henkilökunnasta sairaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lähetä Sokoskaan. Vetoavat liikaan työhön. Tilasin yli kaksi viikkoa sitten eikä pakettia ole vielä postitettu.
Varmaan ymmärrät että jos maanlaajuinen kampanja siirretään lyhyellä varoitusajalla kokonaan verkkoon, ei kapasiteettia tällaisen määrän nopeaan käsittelyyn luultavimmin ole.
Vähän sama kuin tuo YTK:n hakemusten käsittelyhässäkkä, jos hakemuksien määrä yhtäkkiä moninkertaistuu ei tietenkään voi olettaa että käsittelyaika on se tavallinen.
Nykyihminen on toki tottunut saamaan kaiken nopeasti, mutta oletteko nyt ihan varmoja että tarvitsette sen Sokoksen huulipunan tai Zalandon verkkahousut juuri tällä sekunnilla?
Kuluttajan minua ei kiinnosta yrityksen ongelmat. vaan haluan palvelua josta maksan. Jos ei tahti nopene niin asiakkaat vähenee.
No sinua ne eivät jää kaipaamaan. Sulla on älyttömän heikko itsetunto ja täysin mätä luonne. Toivottavasti tilauksesi tulee pian, heti kun aspat on pyyhkineet peppunsa sun räteillä.
Ap, voisit miettiä käytöstäsi ennenkuin löydät hampurilaisestasi "majoneesia".
Minulle tuli paketti Helsinkiin neljässä päivässä, mutta tuotteiden kohdalla oli merkintä että ne saa lähivarastosta nopeammin eli Ruotsista.
Tilaan sieltä aina matkahuollolla enkä postilla.
Vierailija kirjoitti:
En ole itse tilannut sen jälkeen kun sain käytetyt alushousut paketista.
ja itse olit ne käyttänyt?!
Mulle tuli tilaus kahdessa osassa. Eka paketti lähti parissa päivässä ja toista odottelin melkein pari viikkoa kunnes tänään tuli viesti että on noudettavissa. En mä ihmettele että korona on heidänkin toimintaan vaikuttanut. Varmaan kaikki tuotteet ei ole samalla varastolla ja jos on vaikka työntekijöitä sairaana/karanteenissa tai töitä järjestelty uudelleen niin saattaa tulla viivästyksiä.
Tuli vaan sekin mieleen että jos olet tilannut viimeisen kappaleen jotain vaattetta tai kenkää, jota joku muu ei ole vielä palauttanut eli palautus ei ole vielä saapunut heidän varastolle, niin tilaus odottaa varmaan sitä yhtä tuotetta?
Vierailija kirjoitti:
Häät ensi kuussa ja tilasin kassojen mekot. Toivottavasti ehtii perille :)
no sitten on kassatytöt nätteinä :D
Vierailija kirjoitti:
Joku kateellin aloittanut tämän
jaa. Mitähän se kadehtii?
Zalandon asiakaspalveluun ei löydy puhelinnumeroa. Onko heillä+
Vierailija kirjoitti:
Pyydä korvauksia! Sain 50% alennusta kun vähän jaksoin huutaa. Meni tyttö aika hiljaiseksi ja teki työtä käskettyä
Niillä on kyllä valmiit ohjeet mitä tehdä tiettyjen ongelmien kanssa, eli ei siinä sun huutamisella ole mitään tekemistä asian kanssa. Ikävää on sun elämä, jos koet asiakaspalvelijalle huutamisen olevan joku suurikin saavutus.
Vierailija kirjoitti:
3 viikkoa odottanut tilaus ja vetoavat koronaan. Otan yhteyttä kuluttaja lakiin
Vai että "kuluttaja_laki", johon voi ottaa vielä yheyttä.
Jos luulit, että se on joku posteljooni, joka sieltä Saksasta sulle sen paidan polkee, niin ikävä särkeä idyllinen mielikuvasi. Paketti tulee lentopostilla ja mikäli et ole huomannut, lentoja ei juuri enää ole. Niillä turistilennoilla kulkee paljon muutakin, kun ihmisiä. Tässä on siis kaikki mahdolliset lähetykset mennyt aika solmuun, kun lähetysmahdollisuudet on vähentyneet yli 90%:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 viikkoa odottanut tilaus ja vetoavat koronaan. Otan yhteyttä kuluttaja lakiin
Vai että "kuluttaja_laki", johon voi ottaa vielä yheyttä.
Jos luulit, että se on joku posteljooni, joka sieltä Saksasta sulle sen paidan polkee, niin ikävä särkeä idyllinen mielikuvasi. Paketti tulee lentopostilla ja mikäli et ole huomannut, lentoja ei juuri enää ole. Niillä turistilennoilla kulkee paljon muutakin, kun ihmisiä. Tässä on siis kaikki mahdolliset lähetykset mennyt aika solmuun, kun lähetysmahdollisuudet on vähentyneet yli 90%:lla.
Miksi sitten myyvät jos eivät saa toimitettua? Sehän on kusetusta.
2 päivässä paketti kotiin <3 Tosin palautan kaiken.
Mulla kesti Zalandon paketin lähetyksessä seitsemän arkipäivää just, nyt on matkalla vasta.